Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moikka
Olisiko kellään kertoa tarinaa Oulun Kaakkurissa sijaitsevan OzMaxin laitetarjonnasta?
Nettisivuilla oleva virtuaaliesittely oli aika kämänen ja kun en laitesalilla ole ennen treenannut niin en siitä kaikkia laitteita edes tunnista. :nolo:
Ja miten sali noin muuten kun aikas paljon näytti olevan ryhmäliikuntatunteja yms. niin mahtuuko siellä olemaan siinä 9-11 aikaan?

Löytyykö monipuolisesti jalkalaitteita? Olisi itselle tärkeää kun ei pysty vapailla painoilla paljon jalkatreeniä tehdä.

Liikkuun muuten menisin mutta sinne ei myydä juuri nyt kun jäsenmäärä täynnä.

Kaakkuriin pystyi ainakin nyt liittymään, joku aika sitten vapautui jäsenpaikkoja.

Ns. yleisinä vapaapäivinä kuten monilla lauantai, sunnuntai ja juhlapyhät niin iltapäivisin on yleensä hiukan tungosta. Yleensä käyn itse noina päivinä aamupäivästä muutenkin, niin ei ole haitannut.

Arkisin ruuhka on 17-19/19.30, jolloin itse yleensä käyn. Lähes aina pääsee kuitenkin tekemään haluamansa liikkeet ilman jonottamista, joskin smithit ovat aika tiukassa käytössä, kun tuntuu nuo hip thrustit olevan niin "in". Hyvin harvoin olen oikeasti joutunut jonottamaan ja jos olen, niin monesti kysynyt vaan, että voinko tehdä välissä.

Noina aikoina, jotka mainitsit, niin aika hyvin mahdut kyllä tekee. Lisäksi varmasti osa siirtyy tänä vuonna avattavalle Rantakylän energylle, josta tulee isompi kun nykyisestä keskustan tai Ylämyllyn salista. Salina Energy on ylivoimaisesti paras, mitä nyt omaa kokemusta on Joensuun punttipajoista.

Kiitos! Tässä tulee parin kuukauden mielenkiintoinen periodi kun Viilinki menee kiinni ja Energy aukeaa vasta kesällä. Toivottavasti evakkoon joutuvat treenaajat jakautuvat tasaisesti eri saleille ( tai pitävät taukoa sen ajan :D ).

Muutto Jyväskylään edessä kesällä ja pitäisi sali löytää. Joensuussa olen aikanaan paukuttanut Foreverillä ja viimeiset kaksi vuotta Energyllä ja mielellään samantyylistä salia etsin kuin viimeinen. Mielellään 24/7 auki, reilusti laitteita/vapaita painoja/pinta-alaa ja kovasti treenaamista ei katsota pahalla. En ole mikään karjuja, mutta en myöskään huopatossuissa halua treenata.
Keskustasta löytyy Gym Ironia. Uudet vermeet, vapaat painot ei lopu kesken jne jne. Ainut miinus IMO on kellarisali, mutta eipä kaikkea voi samaan saada :D Toki, jos olet Yliopiston kirjoilla, niin Kortepohjasta löytyy myös GogoExpress. En itse tiedä millanen se on, mutta google varmasti auttaa tässäkin.
E: Pitäis lukee tarkemmin viestit

Muutto Jyväskylään edessä kesällä ja pitäisi sali löytää. Joensuussa olen aikanaan paukuttanut Foreverillä ja viimeiset kaksi vuotta Energyllä ja mielellään samantyylistä salia etsin kuin viimeinen. Mielellään 24/7 auki, reilusti laitteita/vapaita painoja/pinta-alaa ja kovasti treenaamista ei katsota pahalla. En ole mikään karjuja, mutta en myöskään huopatossuissa halua treenata.

Suosittelen kyllä tuota Gym Ironiaa. Ite tulee siellä käytyä paiskomassa ja olen viihtynyt erinomaisesti. Hirvittävän isohan sali ei ole, mutta harvemmin mitään pahoja ruuhkia ollut. Kaksi kyykkyhäkkiä, vetoalusta, kisapenkki (ja toinen tulossa),vinopenkki, hack -kyykky sekä perustaljat, smith, käsipainot jne. Hyvä henki porukalla tuolla, moikkaillaan ja jutellaan. Sali on keskustassa niin matkaa tulee Kortepohjasta kait se 3-4km. Ja tosiaan kortilla pääsee 24/7 treenaamaan, sali toimii "viimeinen sammuttaa valot" -periaatteella.

Keskustasta löytyy Gym Ironia. Uudet vermeet, vapaat painot ei lopu kesken jne jne. Ainut miinus IMO on kellarisali, mutta eipä kaikkea voi samaan saada :D Toki, jos olet Yliopiston kirjoilla, niin Kortepohjasta löytyy myös GogoExpress. En itse tiedä millanen se on, mutta google varmasti auttaa tässäkin.
E: Pitäis lukee tarkemmin viestit

Suosittelen kyllä tuota Gym Ironiaa. Ite tulee siellä käytyä paiskomassa ja olen viihtynyt erinomaisesti. Hirvittävän isohan sali ei ole, mutta harvemmin mitään pahoja ruuhkia ollut. Kaksi kyykkyhäkkiä, vetoalusta, kisapenkki (ja toinen tulossa),vinopenkki, hack -kyykky sekä perustaljat, smith, käsipainot jne. Hyvä henki porukalla tuolla, moikkaillaan ja jutellaan. Sali on keskustassa niin matkaa tulee Kortepohjasta kait se 3-4km. Ja tosiaan kortilla pääsee 24/7 treenaamaan, sali toimii "viimeinen sammuttaa valot" -periaatteella.

Kuulostaa siltä, että Gym Ironialle pitää ainakin antaa mahdollisuus. Olen tulossa Jyväskylään tässä aikavälillä x, niin pitänee käydä jo pieni teaser-treeni kokeilemassa siellä ennen varsinaista muuttoa ja salin valintaa. Tuo "salin henki" on myös henkilökohtaisesti tärkeää, sillä mukavampi se on treenata, jos jengi ei ole naama norsunv*tulla, jos pyytää esim. varmistamaan. Törmääkö ko. salilla minkä verran bodylajeissa kisaaviin, jos heitä Jyväskylässä on?

Kuulostaa siltä, että Gym Ironialle pitää ainakin antaa mahdollisuus. Olen tulossa Jyväskylään tässä aikavälillä x, niin pitänee käydä jo pieni teaser-treeni kokeilemassa siellä ennen varsinaista muuttoa ja salin valintaa. Tuo "salin henki" on myös henkilökohtaisesti tärkeää, sillä mukavampi se on treenata, jos jengi ei ole naama norsunv*tulla, jos pyytää esim. varmistamaan. Törmääkö ko. salilla minkä verran bodylajeissa kisaaviin, jos heitä Jyväskylässä on?

Pojat on antanut siellä viikon verran käydä treenaamassa kokeeksi ennen kuin tarvitsee korttia ostaa, että aika reilu meininki siinäkin suhteessa. Poimit vain salin kotisivuilta jomman kumman numeron ja pistät viestiä milloin olet tulossa. Itsekin kävin kolmet treenit vetämässä ja sulattelin tovin ennen kuin irtisanouduin SATS Elixialta ja siirryin tuonne kunnon salille.

Itse en hirveän hyvin tunne kasvoilta noita bodyihmisiä, mutta on siellä joitain kisaajia ilmeisesti käynyt treenaamassa. Piia Pajunen on myös päivitellyt jonkin verran instagramiin kun käynyt Jyväskylässä ollessaan Ironialla. Salilla on yhteistyötä Body Actionin kanssa mitä kautta Ari ja Jutta ovat tuolla joskus käyneet. Kujalan Kille on myös tulossa pitämään seminaaria keväämmällä.

Törmääkö ko. salilla minkä verran bodylajeissa kisaaviin, jos heitä Jyväskylässä on?

En kisaavista tiedä, mutta isoja/lupaavia jätkiä kyllä löytyy muutama. En sitten nykytilanteesta tiedä, vaihdoin elokuussa salia painonnoston perässä muualle.
Ja kuten Wannabe Athlete totesi, viikon siellä saa treenata ennen kuin mitään korttia tarvitsee ostella.

Kokeillaas uudestaan :)

Hietsun rannalla oli ainakin viimekesänä penkki ja kyykkyräkki pihalla. Ja tais jotain random käsipainojakin olla. Kehonpainotreeniä pystyy ainakin ihan kivasti tekemään kun siellä on
sit erilaisia dippitelineitä ja muita hässäköitä.

Edit: Ei tullut se aikaisempi kommentti mukaan koska en vaan osaa. Helsingissä nimenomaan siis.

Kenelläkään kokemuksia laajasalon tennishallin kuntosalista? Onko mistään kotoisin, vai pitääkö aina raahautua herttoniemeen?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon toista salii ettimässä ihan kehonrakennus mielessä, Tota onko porukalla tietoo Tampereen PowerHousesta? nettisivujen mukaan aika monipuolinen, mutta kiinnostas tietää myös onko monipuoliset selkälaitteet? Löytyykö mm. High row, low row jne vastaavia koneita selälle? Kiitän etukäteen jo :)

-T

Kuulin, että Töölö Gymillä olisi pukukaapeissa 0,5e käyttömaksu - Pitääkö tämä todellakin paikkansa?

Onko kellään kokemuksia Pitäjänmäen Voimapuoti salilta? Pääseekö treenaamaan viikonloppuisin/iltaisin kortilla?

Löytyykös Espoosta jotain hyvää salia, paljon vipuvarsilaitteita, kyykky häkki, hack-kyykky jne. olisi toivomuslistalla..?

Kuulin, että Töölö Gymillä olisi pukukaapeissa 0,5e käyttömaksu - Pitääkö tämä todellakin paikkansa?

Onko kellään kokemuksia Pitäjänmäen Voimapuoti salilta? Pääseekö treenaamaan viikonloppuisin/iltaisin kortilla?

Jos etsit perinteistä voimailusalia Töölön alueelta niin kokeile Punttis Töölöä. Auki 24/7 ja eikä kaapit maksa mitään. Eikä tarvitse jonotella.

Kokeillaas uudestaan :)
Ainakin joskus männäkesinä Aurinkolahden rannan Uutelan päässä on ollut penkkipaikka yms pientä, se on sellaisessa tilassa, minkä pystyy sulkemaan ja jostain syystä se on joskus suljettu. Suht lähellä on leikkitelineiden vieressä jtn kuntolaitteitakin, siis sellainen "kuntoilupuiston" tyyppinen, kevyehköjä höpöhöpö laitteita, missä esim punnertajan oma paino (kevennettynä) vipuvarsien kautta päätyy pystypunnerruksen vastukseksi :D

Oon toista salii ettimässä ihan kehonrakennus mielessä, Tota onko porukalla tietoo Tampereen PowerHousesta? nettisivujen mukaan aika monipuolinen, mutta kiinnostas tietää myös onko monipuoliset selkälaitteet? Löytyykö mm. High row, low row jne vastaavia koneita selälle? Kiitän etukäteen jo :)

-T

Laaja valikoima laitteita, selkälaitteita monia erilaisia soutuja, pulldowneja, perus taljat yms :)

Laaja valikoima laitteita, selkälaitteita monia erilaisia soutuja, pulldowneja, perus taljat yms :)

Jepp, tosi hyvä sali. Ite tykänny, vastaan omia vaatimuksia. Aina tietty vois olla pari hammer strenghtin laitetta lisäks, mut anyways :)
Reippaan kuukauden nyt käyny siinä ja jatkan käymistä elikkä löyty vakkari mesta !

Onkos tuo Raumalla sijaitseva KuntoMax hyvä mesta? Kuulemma ihan hyvä, ainakin jos enemmän tarvitsee treenissään lähinnä tankoa, kässäreitä ja rackkia jne, eikä pumppauslaitteita?

Jos joku kaipailee vielä ulkoilmasalia/streetworkout mestaa Helsingistä, niin Lassilaan on tehty ihan uus ulkoliikunta-alue. Tosi pätevän oloset Davidin laitteet/telineet, juoksurata ja kenttä yms. Pystyy kyykkäämään, tekemään pystäriä ja penkkiä ja heilumaan muutenkin ihan kivasti. Plussaa vielä siitä että vastusta ja painoja saa lisättyä omien mieltymysten mukaan.

Liitteet

• lassila.jpg
    lassila.jpg
    63,2 KB · Katsottu: 639

Suositut

Back
Ylös Bottom