Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Savonlinnasta pitäisi sali löytyä. Tähän asti oon käyny tanhuvaarassa heilumassa kun olen siellä päin pyöriny, mutta ajattelin kysyä että onko siellä muualla minkälaisia paikkoja?

Savonlinnasta pitäisi sali löytyä. Tähän asti oon käyny tanhuvaarassa heilumassa kun olen siellä päin pyöriny, mutta ajattelin kysyä että onko siellä muualla minkälaisia paikkoja?

Keskustassa Gym 42 sekä Kristalli. Molemmat ihan vierekkäin :). Lisäksi on esim Jyry (HC äijäsali) sekä easyfit.
Suosittelen Gymiä tai Kristallia. Ne sijaitsevat ydinkeskustassa ja ovat molemmat monipuolisia saleja

Onko jollain tietoa punttiksista Thaikkulan Krabin Ao Nangissa? Suosituksia, muita kuin PUSH fitness center? Pitäisi muutamaksi viikoksi lähteä vuoden alussa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinka edullinen ja mistä päin Helsinkiä? Easyfitin jäsenyys on kolmekybää kuussa jos ottaa yhden toimipisteen jäsenyyden, neljäkybää jos tahtoo käydä kaikissa, ei pakkositoutumista, yhden kuukauden irtisanomisaika jso ei nappaakaan. Ja PT-palvelut löytyy, hinnastot löytynee netistä. PT-palveluista mulla ei ole kokemusta, koska käytän erillistä PT:tä (kuten varmaan tosi moni muukin). Tosin olen suunnitellut tuon PT Intron kokeilemista, on aika hyvä diili. :) Ainakin Kalasataman ja Pitskun saleista olen tykännyt, Kalasatama on isompi (ja enemmän kävijöitä). Löytyy myös ainakin keskustasta ja Hertsikasta.

Minkälainen tuo Heikinkadun Fressi Oulussa on? Löytyykö esim penkki kyykky mave paikat?

Ihan kiva, mutta hintaansa nähden aika kyny mesta. Laitteita vähän ja nekin on jouduttu ahtaasti tunkemaan pieniin tiloihin. Jos ruuhkahuiput pystyy välttämään, tykkää tiiviistä tunnelmasta ja asuu vieressä niin voisin varovasti suositella. Muuten tuohon hintaan varmasti löytyy parempiakin vaihtoehtoja.

Help!! Muuttamassa Turusta Kotkaan vuodenvaihteessa opiskelemaan, pitäis löytää edullinen sali, mielellään karhulasta tai sen lähettyviltä. Sellainen tosimiesten body/voimasali, missä ei tarvii pelätä meteliä ja löytyy riittävä määrä oikeita laitteita. Ei siis mitään fitness-salia 50e/kk, vaan halpa sali(esim. vuoden kortti ~150e), josta löytyis kyykkyrack(plussaa jos useampi), irtotankoja, käsipainoja, tarpeeks levypainoja, smith, ainakin yks kunnon penkki, jalkaprässi (ei vaaka) jne. Kotkalaiset auttakkee.

Vantaan MyyrBodysta kokemuksia? Länsi-Vantaalle muutto edessä ja tuolla ainakin näyttäisi olevan hyvät aukioloajat ja hinta.

Ei ole tuolta kokemuksia mutta jos sillä suunnalla asut niin Myyrmannin kupeessa on Myyrin Kuntokeskus, yksi parhaimmista saleista joissa olen treenannut, kannattaa käydä tutustumassa.

Back
Ylös Bottom