Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kepponen sanoi:
Osaisiko joku kertoa minkälainen Tuulimäen sali Tapiolassa on nykyään?
On kaupungin sali joten kausimaksu on alhainen, mutta onko sitä uudistettu?

Kaupallista salia ei taida Tapiolasta enää löytyä?
Itse treenaan tällä hetkellä Tuulimäessä juuri halvan hinnan takia. En tiedä salin uudistamisesta muuta kun sen, että viimeisen puolen vuoden aikana ei ole minkäänlaisia uudistuksia tehty. Mutta jos olet siellä viimeksi vuosia sitten käynyt niin on tietysti mahdollista että on uudistettu jotain. Noh, voisin hieman kuvailla. Eli saliltahan löytyy siis tällä hetkellä ylä- ja alataljat, prässi, pohjenousukone (pystyy myös kyykkäämään), ristikkäistalja, pec deck, reiden ojennus ja koukistus + lähennys ja loitonnus, pystypunnerruskone, vatsiskone, scott-penkki, selkäpenkki, penkki + 2 tai 3 liikuteltavaa säädettävää penkkiä, 2 kuntopyörää, nyrkkeilykehä + säkki. Käsipainot ovat muistaakseni 1-48kg? Ja kaupallista salia ei tosiaan XL-Gymin muutettua taida enää Tapiolasta löytyä.

Kertokaapa kaikki mitä tiedätte Riihimäen saleista! Varustetaso, hinnasto, aukiolo/treeniajat.. Harkitaan muuttoa, mutta ensin pitää varmistua palvelujen tasosta.. Pitäisi löytää kohtuuhintainen sali joka on myöhään auki. Mielellään sellainen, että sinne kehtaa mennä tällainen norminaikkonenkin.. :D

LAHDEN kuntosaleja?

Mikä ois Lahden keskustassa paras kuntosali ? :hyper:

Oisin menossa sinne Fitness Expo vkonloppuna ja ajattelin samalla käydä jossain salilla treenaamassa.

t.Juha

Tietääkö joku edullista salia Kulosaaren läheltä? Ja mielellään kuulemma sellaista jossa käy myös naisia. Ja lopuksi vielä onko kukaan käynyt Kulosaaressa olevalla idealfitin salilla? Onko liian täynnä/ muuten ok?

Tarkoitus olisi löytää sellainen sali, missä tyttöystäväni voisi opetella rauhassa treenaamaan kohtuu hintaan.

Marauder sanoi:
Fitness:
- Omistajan tiukkapipoisuus

Mitä tarkottaa? :) Ite oon käyny fitnessillä abaut kuukauden, enkä ainakaan ite oo huomannu mitään erityistä...?

Huhu kertoo että omistaja on valittanut eräille treenaajille koska he käyttivät liian isoja painoja jossain laitteessa.

Kässäreitä fitnessillä on muistaakseni 40-kiloon asti, plus sitten yhdet limput jotka on käsittääkseni vielä vähän isommat. eihän nuo järin isot ole, aika moni tekee punnerruksia huomattavasti isommilla limpuilla... muuten rautaa on ihan riittävästi. tosin muutamissa laitteissa, kuten reisikäännössä on pakka vain 110kg asti ja sekään ei kyllä riitä.

metalman sanoi:
tosin muutamissa laitteissa, kuten reisikäännössä on pakka vain 110kg asti ja sekään ei kyllä riitä.
Turun Länsikeskuksen Muskelimasoissa on maattavassa reisihauiskoneessa pakka jopa 50 ja reisiojentajassa 75 kiloa :D Muuten tunnelmaltaan aivan loistava sali ja aion siellä käydä jatkossakin mutta jalkatreenit täytynee kohta alkaa tekemään jossain muualla.

Helsingin urheilutalo?

Search ei ainakaan kertonut juurikaan, joten onko kellään kokemusta Helsingin Urheilutalon (siis siinä Brahen kentän kulmalla, hotellin vieressä) punttisalista? Halpa tuo ainakin olisi, opiskelijan 3 kk kortti (arkisin päiväajat, vkl koko pv) irtoaisi alle 70 euron.

metalman sanoi:
Huhu kertoo että omistaja on valittanut eräille treenaajille koska he käyttivät liian isoja painoja jossain laitteessa.

Jahas... Kukas Fitnessin muuten omistaa? Valvoja, eli häiskä joka yleensä on kassalla? Plussana protskut ym. näkyy olevan suht edullisia Fitnessillä.

Marauder sanoi:
Jahas... Kukas Fitnessin muuten omistaa? Valvoja, eli häiskä joka yleensä on kassalla? Plussana protskut ym. näkyy olevan suht edullisia Fitnessillä.

fitnessin omistaa se Rauno. googleta hakusanoilla fitness-aerobic-club niin löytyy kotisivutkin.

juu jotain lisäravinteita siellä on edullisesti. ja solkku rulez.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Gillyanne sanoi:
Search ei ainakaan kertonut juurikaan, joten onko kellään kokemusta Helsingin Urheilutalon (siis siinä Brahen kentän kulmalla, hotellin vieressä) punttisalista? Halpa tuo ainakin olisi, opiskelijan 3 kk kortti (arkisin päiväajat, vkl koko pv) irtoaisi alle 70 euron.

Joko olet käynyt? Kerro kokemuksia.

Itse kävin toissapäivänä SilverGymillä ja ei oikein positiivista kuvaa jäänyt. Laitteita oli, mutta huonossa kunnossa ja suht likainen vaikutelma muutenkin. Ja mikä uskomatonta kk-kortti oli muistaakseni 46-48 egee. Eli suunnattoman paljon tohon yleiskuvaan nähden.

Onko kenelläkään tiedossa hyvää salia Kallion läheisyydestä?

Mitenkäs tuo Mayors? Saako sieltä KK-korttia ja mihin hintaan? Mitenkäs kävijä määrä klo 17 pintaan. Henk.koht en tykkää treenata jos laitteisiin joutuu jonottamaan.

FFQ sanoi:
Joko olet käynyt? Kerro kokemuksia.

Itse kävin toissapäivänä SilverGymillä ja ei oikein positiivista kuvaa jäänyt. Laitteita oli, mutta huonossa kunnossa ja suht likainen vaikutelma muutenkin. Ja mikä uskomatonta kk-kortti oli muistaakseni 46-48 egee. Eli suunnattoman paljon tohon yleiskuvaan nähden.

Onko kenelläkään tiedossa hyvää salia Kallion läheisyydestä?

Mitenkäs tuo Mayors? Saako sieltä KK-korttia ja mihin hintaan? Mitenkäs kävijä määrä klo 17 pintaan. Henk.koht en tykkää treenata jos laitteisiin joutuu jonottamaan.

??? Mä olen treenannut Silverillä jo pitempään, ja viihtynyt erittäin hyvin. Likainen? Laitteet huonossa kunnossa? En kyllä allekirjoittaisi kumpaakaan näistä. Ai niin mut kun enhän mä juuri niitä laitteita käytäkään :D

Ei vaan, ainahan salikokemus on toki pitkälti subjektiivinen. :kippis1:

Noista hinnoista vielä, jos ostat kerralla 3kk:n kortin Silverille, maksaa se 125 euroa, eli vajaat 42e/kk, mikä ei ole mitenkään älytön hinta IMO. Sali on kuitenkin kohtuullisen tilava, useampi penkki- ja kyykkypaikka (tosin vain yksi powerrack) löytyy, ja rautaa riittämiin isommallekin treenaajalle.

No joo, ei ole tarkoitus mitenkään mainostaa, olenpahan vain itse tykännyt :D

En ole vielä tuolla urheilutalolla käynyt, korttini on voimassa marraskuun alkupuolelle ja ajattelin mennä sen jälkeen. Noista muista saleista sitten sen verran, että Hakaniemen torin laidalla on ainakin Solana Fitness, ihan OK kaiketi, kerran kävin joskus vajaa vuosi sitten. Hinnat vissiin about samaa luokkaa kuin Silverillä. Hakaniemen torin alla, Arena Centerissä on myös joku sali, mutta siitä en tiedä sen enempää eikä googlekaan muistaakseni hirveästi kertonut. Samoin Hesarilla, Sörnäisten metroaseman kulmilla on joku noin samaa hintaluokkaa oleva sali, mutten siitäkään tiedä sen enempää valitettavasti.

Pistän raporttia Urheilutalosta heti, kun sinne asti ehdin!

Gillyanne sanoi:
??? Mä olen treenannut Silverillä jo pitempään, ja viihtynyt erittäin hyvin. Likainen? Laitteet huonossa kunnossa? En kyllä allekirjoittaisi kumpaakaan näistä. Ai niin mut kun enhän mä juuri niitä laitteita käytäkään :D

Ollaankohan törmätty?
Onkohan minusta tullut nirppanokkainen :david: kun valitan?

Kävin tuossa aiemmin Esport-centerissä, kun sinne saan duunin kautta hyvän alennuksen. Totuin paikan siisteyteen ja mukavaan näköalaan. Miinus puolina siellä on: liian vähän käsipainoja, liian vähän painoja ylätaljassa, yksi kyykkyteline, salikultturi (esim. jos paikassa on kaksi ylätaljaa, niin silloin niihin istahtaa kaverukset juttelemaan ja näin varaavat molemmat. Sellainen ketuttaa!)

Eli Esportissa tuli treenaaminen minulle halvemmaksi kuin SilverGymissä ja paikka oli todella siisti. Esim. Käsipainolevyt tuolla Silverissä heiluivat siihen malliin, että koko ajan sai pelätä koska sieltä yksi irtoaa ja tippuu naamaan...
Sanotaanko, että jos silverinkortin saisi n.30 euron pintaa, niin en valittaisi.

Nyt joudun vaihtamaan salia, koska esportissa loppuu 10-kortti systeemi ja näin ollen joutuisin pakkojäseneksi (todella hanurisysteemi). En halua pidempiaikaista korttia, koska treenaan muutakin kuin salia käyntiä ja lisäksi välillä tulee työmatkoja.

Eli haussa on tietenkin toimiva sali, suht. halvalla.

Gillyanne sanoi:
Samoin Hesarilla, Sörnäisten metroaseman kulmilla on joku noin samaa hintaluokkaa oleva sali, mutten siitäkään tiedä sen enempää valitettavasti.

Muistatko nimeä?

Pitääpi käydä kokeilemassa sitä urheilutalon salia. Pistän sitten raporttia, jos/kun sinne pääsen.

FFQ sanoi:
Kävin tuossa aiemmin Esport-centerissä, kun sinne saan duunin kautta hyvän alennuksen. Totuin paikan siisteyteen ja mukavaan näköalaan. Miinus puolina siellä on: liian vähän käsipainoja, liian vähän painoja ylätaljassa, yksi kyykkyteline, salikultturi (esim. jos paikassa on kaksi ylätaljaa, niin silloin niihin istahtaa kaverukset juttelemaan ja näin varaavat molemmat. Sellainen ketuttaa!)

Heh, no nyt ymmärrän tuon mielipiteesi Silveristä - olen itse käynyt pari kertaa tutustumassa Arkadiankadun Esportiin, kun siellä oli jotain "tutustu kahdella eurolla tms." -kampanjoita. Ja olihan se siisti juu, eikä näköalassakaan valittamista - juurikin sellainen hygieeninen ja tunnelmaltaan cool "hieno" sali, johon meikäläistä ei saisi vakkarikävijäksi kilon paloinakaan :D Noh, mutta yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä, kolmas molemmista ja neljäs naapurin Reiskasta kuten sanonta kuuluu :D

En nyt millään saa päähäni sitä Sörkan salin nimeä, mutta siinä se on heti kohta Hämeentien ja Hesarin risteyksen jälkeen (siis Hesarin puolella), ihan sen Primo Cafen vieressä melkein. Ennen ensimmäistä poikkikatua (Pengerkatukos se nyt on?).

Ja voipi olla että ollaan törmätty, jos muistat nähneesi Silverillä pienen ja pippurisen mimmin, jolla on treenatessaan yhtä punainen naama kuin tukkakin :D

Myllypuron bluefitness on ihan jees.. maksaa kyllä 45e/kk opiskelijoilta ja muilta 50e/kk.. Ainakun olen ollut niin salilla ei ole ollut yhtään ruuhkaa ja aika usein melko tyhjäkin ollut =) Laitteissa ei ole mielestäni mitään vikaa ja plussaa on ku voi kattoo screeniltä töllöö ku juoksentelee tai soutaa tjn... :D

Gillyanne Hakaniemen torin alla, Arena Centerissä on myös joku sali, mutta siitä en tiedä sen enempää eikä googlekaan muistaakseni hirveästi kertonut.

Tarkoitat ilmeisesti Idealfitin salia, tyttöystävä on muutaman kerran käynyt ja kehui salia ihan asialliseksi. KK kait 49 ekeä. Saman ketjun sali on Kulosaaressa metron lähellä, on kai vaan pienempi ja käytössä arkisin vasta ilta neljän jälkeen.

Se Sörkan sali, josta Gillyanne mainitsi on Kuntokeskus Forme . Tuolla on käsittääkseni savatenyrkkeilyä tms tarjolla. Itse ole tuolla käynyt tutustumassa joskus ennen remonttia, ja silloin se oli ihan ok rautasali vaikkakin pieni. Pieni näyttäisi olevan edelleen, nyt vaan on kannettu sisään noita hilavitkuttimia :jahas: Hinnat Formessa näyttäisi olevan kohdallaan, mutta varmaan edelleenkään ei ole lukittavia kaappeja. No se ei välttämättä haittaa.

Mun mielestä Silver on myös ylihinnoiteltu. Lonksuvat käsipainot ja heiluvat ja kiikkuvat penkit ei miellytä. Lisäksi siellä on kielletty mankun käyttö. Tosin kun olen silverillä käynyt niin olen vaivihkaa mankkua käyttänyt kuitenkin (hikikäpälä kun olen) ja silloin aina tuntuu että se yksi vanha mies (töissä siellä siis) kyttää ja odottaa sopivaa hetkeä tulla valittamaan...

PMLats sanoi:
Se Sörkan sali, josta Gillyanne mainitsi on Kuntokeskus Forme . Tuolla on käsittääkseni savatenyrkkeilyä tms tarjolla. Itse ole tuolla käynyt tutustumassa joskus ennen remonttia, ja silloin se oli ihan ok rautasali vaikkakin pieni. Pieni näyttäisi olevan edelleen, nyt vaan on kannettu sisään noita hilavitkuttimia :jahas: Hinnat Formessa näyttäisi olevan kohdallaan, mutta varmaan edelleenkään ei ole lukittavia kaappeja. No se ei välttämättä haittaa.

Ohhoh, mä en tiennytkään että tuo Forme on noinkin edullinen - ja myönnettävä on, että nimen perusteella olin olettanut ko. salin olevan kiinteyttäjien hilavitkutinvatkutinpaikan. :nolo: Hmm, pitääkin käydä tutustumassa siihen(kin), tuo ei enää olisi ratkaisevan paljon hinnakkaampi kuin urheilutalon sali, ja jotenkin luottamus kaupalliseen saliin on kuitenkin (ihan oman kokemuksen takia) suurempi kuin kaupungin vastaavaan.

Gillyanne sanoi:
Ja voipi olla että ollaan törmätty, jos muistat nähneesi Silverillä pienen ja pippurisen mimmin, jolla on treenatessaan yhtä punainen naama kuin tukkakin

Ehkäpä näin sinut? Olitko Sunnuntaina 18 jälkeen treenaamassa?

PMLats sanoi:
Se Sörkan sali, josta Gillyanne mainitsi on Kuntokeskus Forme . Tuolla on käsittääkseni savatenyrkkeilyä tms tarjolla. Itse ole tuolla käynyt tutustumassa joskus ennen remonttia, ja silloin se oli ihan ok rautasali vaikkakin pieni. Pieni näyttäisi olevan edelleen, nyt vaan on kannettu sisään noita hilavitkuttimia :jahas: Hinnat Formessa näyttäisi olevan kohdallaan, mutta varmaan edelleenkään ei ole lukittavia kaappeja. No se ei välttämättä haittaa

Tämä pitää käydä katsomassa. Tossa kun melkein vieressä asuskelen. Toisaalta pitää käydä katsomassa se Mayors myös. Nyt kun vippailin itseni ja sinne pääsee ilmaiseksi tutustumaan.

FFQ sanoi:
Tämä pitää käydä katsomassa. Tossa kun melkein vieressä asuskelen. Toisaalta pitää käydä katsomassa se Mayors myös. Nyt kun vippailin itseni ja sinne pääsee ilmaiseksi tutustumaan.

Eiköhän Mayorsille pääse tutustumaan ensimmäisen kerran ilmaiseksi kuka vain.

Suositut

Back
Ylös Bottom