FFQ sanoi:
Joko olet käynyt? Kerro kokemuksia.
Itse kävin toissapäivänä SilverGymillä ja ei oikein positiivista kuvaa jäänyt. Laitteita oli, mutta huonossa kunnossa ja suht likainen vaikutelma muutenkin. Ja mikä uskomatonta kk-kortti oli muistaakseni 46-48 egee. Eli suunnattoman paljon tohon yleiskuvaan nähden.
Onko kenelläkään tiedossa hyvää salia Kallion läheisyydestä?
Mitenkäs tuo Mayors? Saako sieltä KK-korttia ja mihin hintaan? Mitenkäs kävijä määrä klo 17 pintaan. Henk.koht en tykkää treenata jos laitteisiin joutuu jonottamaan.
??? Mä olen treenannut Silverillä jo pitempään, ja viihtynyt erittäin hyvin. Likainen? Laitteet huonossa kunnossa? En kyllä allekirjoittaisi kumpaakaan näistä. Ai niin mut kun enhän mä juuri niitä laitteita käytäkään :D
Ei vaan, ainahan salikokemus on toki pitkälti subjektiivinen. :kippis1:
Noista hinnoista vielä, jos ostat kerralla 3kk:n kortin Silverille, maksaa se 125 euroa, eli vajaat 42e/kk, mikä ei ole mitenkään älytön hinta IMO. Sali on kuitenkin kohtuullisen tilava, useampi penkki- ja kyykkypaikka (tosin vain yksi powerrack) löytyy, ja rautaa riittämiin isommallekin treenaajalle.
No joo, ei ole tarkoitus mitenkään mainostaa, olenpahan vain itse tykännyt :D
En ole vielä tuolla urheilutalolla käynyt, korttini on voimassa marraskuun alkupuolelle ja ajattelin mennä sen jälkeen. Noista muista saleista sitten sen verran, että Hakaniemen torin laidalla on ainakin Solana Fitness, ihan OK kaiketi, kerran kävin joskus vajaa vuosi sitten. Hinnat vissiin about samaa luokkaa kuin Silverillä. Hakaniemen torin alla, Arena Centerissä on myös joku sali, mutta siitä en tiedä sen enempää eikä googlekaan muistaakseni hirveästi kertonut. Samoin Hesarilla, Sörnäisten metroaseman kulmilla on joku noin samaa hintaluokkaa oleva sali, mutten siitäkään tiedä sen enempää valitettavasti.
Pistän raporttia Urheilutalosta heti, kun sinne asti ehdin!