Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Windir sanoi:
Jos treenaat aamupäivisin/päivisin niin jo mainittu Urheilutalo kannattaa katsastaa.

:worship:

Jeps, ainakin alussa tulee aamupäivisin/päivisin treenailtua, koska luennot ovat iltaisin, eikä niitä töitäkään varmaan ihan heti löydä.

gasvi sanoi:
Espoolaiset salilla kävijät kertokaahan löytyykö jotain halpaa salia espoosta?
Opiskelija jos olet ja superlaatu-sali ei ole etsinnän alla,niin Leppävaaran liikuntahalli on ihan ok mesta. Puolella vuodella on hintaa 35e.

Osaisiko joku kertoa minkälainen Tuulimäen sali Tapiolassa on nykyään?
On kaupungin sali joten kausimaksu on alhainen, mutta onko sitä uudistettu?

Kaupallista salia ei taida Tapiolasta enää löytyä?

Jokipoika sanoi:
Opiskelija jos olet ja superlaatu-sali ei ole etsinnän alla,niin Leppävaaran liikuntahalli on ihan ok mesta. Puolella vuodella on hintaa 35e.

Kaveri on käynyt lepuskin salilla ja siellä käydessä tuppaa varkaat viemään tavarat. En tiedä sitten onko toi kyseinen sali toi sun mainitsemasi.

Turun M-club on legendaarinen sali, jossa on treenannut mm. Jari Leino. Paikan ilmapiiri ja laitteet ovat pysähtyneet jonnekin 80-luvulle. Mankku pöllyää, tennissukat jalassa mavea, ammonakkia voi nuuhkasta jos haluaa ja banjot soi. Laitteet ovat samanlaisia kuin Pumping Iron dokkarissa. Turun Metroflex. Etenkään mummoja, eikä naisia juuri missään. Suurimpiin käsipainoihin hitsattu lisää kiekkoja. Saunassa legenda tarinoita veteraaneilta. HC meininki. Ei lapsia.

gasvi sanoi:
Kaveri on käynyt lepuskin salilla ja siellä käydessä tuppaa varkaat viemään tavarat. En tiedä sitten onko toi kyseinen sali toi sun mainitsemasi.
Joo no siis pukuhuoneeseen ei kannata jättää mitään arvotavaraa,tuo on meinaan se ikävä puoli... Itse vaihdan kamat pukuhuoneessa ja laitan kaikki avaimet,kännykän,lompakon,ym. salikasiin,jonka kannan salin puolelle nurkkaan aivan kuten muutkin kävijät.
Jos sali ei innosta,niin samalla kausikortilla pääsee kaikkiin muihinkin Espoon kaupungin ylläpitämiin saleihin.

Amerikan Jeesus sanoi:
No esimerkiksi sauvosaaren kentällä on yks hyvä sali joka on ilmanen.. hepolassa on ilmainen sali joka on paremmin varusteltu kuin saukin sali painojen osalta.. mutta taisit olla mantsalle muuttamassa ellen väärin muista joten siihen saukin salille ei oo paha matka ees sulla ~1km. Ja siellä sitten käy ihan kookkaita kavereita aamuselta nostelemassa ja päivisin on hiljaisempaa... ainakin mitä olen siellä käynyt.

Miilukadulle olen muuttamassa. Se taisi olla Peurasaaressa tai jossakin vastaavassa(?) amk terveys alan yksikköön olen menossa opiskelemaan. Siellä pitäs olla joku sali, mutta sen käyttö mahdollisuuksista en vielä tarkalleen tiedä. Tuo sauvosaaren kenttä varmaan aika lähellä meidän koulua, kun sekin sijaitsee sauvosaaressa. Jospa mä sinne löytäisin joskus. :)

Mites on Loimaan salit?Löytyykö salia joka olisi myös viikonloppuna auki?Ostin mummonmökin sieltä ja kiva olisi käydä välillä treenaamassakin.

Vielä Oululaisilta sen verran, että onkos siinä Linnanmaan kupeessa muita saleja kuin se yliopiston oma sali, kun varmistui juuri, että niille seutuville olen muuttamassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mara83 sanoi:
Vielä Oululaisilta sen verran, että onkos siinä Linnanmaan kupeessa muita saleja kuin se yliopiston oma sali, kun varmistui juuri, että niille seutuville olen muuttamassa.

Linnanmaalla on kuntosali Teknopalatsi. Mukava pienenpuoleinen perussali ja kaikki peruslaitteet löytyy.

Tuolta lisää tietoa
http://www.teknopalatsi.fi/ .

Kysymys porilaisille pakkotoiston lukijoille mitä salia käytätte ja mitä ootte pitänyt ja mistä ette ole pitänyt? Itse käyn muscle factoryssä olen tyytyväinen saliin mutta nyt kun salin omistaja vaihtui niin se ei ollut kauheen hyvä juttu. Muuten olen kyllä tyytyväinen porukkaan ja laitteisiin... olen joskun aikoinani käynyt bobby wellness centterissä noin puoli vuotta mutta en oikeen pitänyt siitä paikasta... Kertokaa mitä mieltä olette saleista...

Mara83 sanoi:
Linnanmaan liikuntahallillahan on pieni sali... vai onko se just se yliopiston oma sali :D?

linnanmaan liikuntahallin sali on kaupungin ylläpitämä että eiköhän se ylpän ja liikuntahallin salit ole 2 eriasiaa ;)

BigBoi sanoi:
Kysymys porilaisille pakkotoiston lukijoille mitä salia käytätte ja mitä ootte pitänyt ja mistä ette ole pitänyt? Itse käyn muscle factoryssä olen tyytyväinen saliin mutta nyt kun salin omistaja vaihtui niin se ei ollut kauheen hyvä juttu. Muuten olen kyllä tyytyväinen porukkaan ja laitteisiin... olen joskun aikoinani käynyt bobby wellness centterissä noin puoli vuotta mutta en oikeen pitänyt siitä paikasta... Kertokaa mitä mieltä olette saleista...

Olikos tuo muscle factory se paikka jonka logossa kaveri maapalloa kantoi päänsä päällä?
No jokatapauksessa tuossa maapallo-paikassa tuli käytyä kun Porissa aikoinaan asuin. Senaikainen omistaja omisti myös suurimman hanskan mitä olen livenä nähnyt.. ja muutenkin oli ihan bueno sali, laitteita oli ja tilaakin kohtuullisesti.

dink sanoi:
Olikos tuo muscle factory se paikka jonka logossa kaveri maapalloa kantoi päänsä päällä?
No jokatapauksessa tuossa maapallo-paikassa tuli käytyä kun Porissa aikoinaan asuin. Senaikainen omistaja omisti myös suurimman hanskan mitä olen livenä nähnyt.. ja muutenkin oli ihan bueno sali, laitteita oli ja tilaakin kohtuullisesti.

Ei ollut se oli Atlas Gym. Tämä paikka missä minä käyn niin ei ole keskustassa.

bb-gym lienee parhain monien mielestä. ite käyn fitnessillä, varmaan varusteiltaan aikalähellä samaa. kannattaa käydä kattomassa molemmat. oikeastaan muita bodysaleja ei ole. noljakan sali on voimanostosali, sieltä ei löydy mitää laitteita, rautaa sensijaan vaikka muille.

Joensuussa nyt ei kauheasti valinnan varaa noissa saleissa ole, mutta hyviä saleja nuo ihan on. Eli löytyy ainakin bb-gym, fitness ja punttipoikien sali Noljakasta. Sitten on joitain uimahallien saleja jne. mutta jätän ne tästä arvioinnista pois.
BB-gym:
+ Paljon laitteita
+ Hyvät tilat ja tunnelma ok
- Hinta
Fitness:
+ Hyvät ja uudet laitteet
+ Tilava
+ Talvisin aika kylmä (oli ainakin kun itse siellä treenasin 2 vuotta)
- Hinta, joskin halvempi kuin bb
- Isojen käsipainojen puute
- Omistajan tiukkapipoisuus :rolleyes:
PunttiPojat:
+ Hirvittävä määrä rautaa, niin vapaina painoina kuin käsipainoinakin
+ Hyvä tunnelma ja pa-kaapit joista tursuaa kunnon musiikkia
+ Hinta (50€/puoli vuotta)
- Laitevalikoima ei paras mahdollinen, mutta kaikki tarpeellinen löytyy
- Aika kaukana jos ei satu asumaan Noljakassa

Latest posts

Suositut

Back