Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Joensuun saleista:
Fitness&Airobic club löytyy siihtalasta, todella hyvät laiteet ja painoja riittää hinta vaan 36e/kk. hieman kallis.
BB-Gym on toinen hyvä mutta kallis.
Vesikon sali on halvin mut käsipainoja vaan 30kg asti joten itse jouduin vaihtamaan salia 2vuoden treenin jälkeen joskus aikoja sitten.hyvät taljat! 73e/kk
noljakkan sali on miesten sali! rautaa löytyy eikä kai kovin kalliskaan

vesikon sali on ihan perseestä. siellä ei ole vapaata tankoa eikä kyykkyräkkiä. pelkästään smith.. en suosittele kellekkään sitä kyllä. ainoastaan sillon hyvä jos tykkää enemmän uimisesta kuin treenaamisesta.

Mitäs saleja stadissa on, jotka on auki öisin? Mitä lähempänä keskustaa, sitä parempi.

Alotin juuri duunin iltavuorossa ja pitäs päästä treenaa siinä joskus kahdentoista aikaan illalla. On (ainakin mulle) vähän hankalaa käydä salilla ennen duuniin menoa - vaatii ilmeisesti jotain sellaista ajantajua, jota multa puuttuu. :D

Kellään käsitystä Tampereen Tesomalla sijaitsevasta "Kuntokeskus Tesomasta"? Olis aika lähellä kotia, mutta en ole saanut raahattua itseäni katsomaan paikkaa...

Ankka sanoi:
Löytyykö Iisalmesta muualta salia kuin uimahallilta? Ois muutto edessä tuonne iisalmeen.

No löytyy! Legendaarinen Ii-Body :rock: :rock: :rock:
Paras/toimivin sali mitä maa päällään kantaa!! :kippis1:

No porilaiset mitä dikkaatte tuosta uudesta porin kuntokeskuksesta. Itse en oikeen kauheesti kyllä vanha kunnon muscle factory oli parempi. Siellä soi ihan paska musa joku perkeleen huono levy tai radio ja kaikki hyvät laitteet viety muijien puolelle. Saatana kun ei oo oikeen muutakaan mihin mennä treenaamaan... vai onko jollain suositella muutakun jotain bobbyä tai pori hallii...?

Onkohan Vantaalla salia joka olisi auki ympäri vuorokauden tai ainakin mahdollisimman myöhään, että kerkeis sinne tuplavuoron jälkeenkin. Mieluiten läheltä Tikkurilaa tai Vantaankoskea.

Mayors kysymyksiä

Paikkakunnan vaihdon myötä on edessä myös salin vaihto. Mayors kiinnostaa, mutta hintoja en löydä mistään enkä myöskään päivystysaikoja, jotta voisin kortin kipaista itselleni. Ja sitten täytyy tietysti esittää se klassinen kysymys: "käykö siellä ihan oikeasti myös naisia?"... Töölö Gym kuulostaa myös ok:lta, mutta kulkuyhteydet eivät ole niin hyvät kuin Ruoholahteen.

Irina sanoi:
Paikkakunnan vaihdon myötä on edessä myös salin vaihto. Mayors kiinnostaa, mutta hintoja en löydä mistään enkä myöskään päivystysaikoja, jotta voisin kortin kipaista itselleni. Ja sitten täytyy tietysti esittää se klassinen kysymys: "käykö siellä ihan oikeasti myös naisia?"... Töölö Gym kuulostaa myös ok:lta, mutta kulkuyhteydet eivät ole niin hyvät kuin Ruoholahteen.

Vaikken matkoista johtuen vakioasiakas olekaan, voin kommentoida:
- en muista hintaa mutta se ei todella ole sieltä kalleimmasta päästä
- siellä käy ihan oikeasti myös naisia
- päivystysajat jne heti tuossa etusivulla: http://www.mayor.fi/

Edit: Katsopas vielä tämä

BigBoi sanoi:
No porilaiset mitä dikkaatte tuosta uudesta porin kuntokeskuksesta. Itse en oikeen kauheesti kyllä vanha kunnon muscle factory oli parempi. Siellä soi ihan paska musa joku perkeleen huono levy tai radio ja kaikki hyvät laitteet viety muijien puolelle. Saatana kun ei oo oikeen muutakaan mihin mennä treenaamaan... vai onko jollain suositella muutakun jotain bobbyä tai pori hallii...?

No itse bobbyssä ja porihallissa käyneenä päädyin jälkimmäiseen. Bobbyssa sika kiskontahinnat vaikkei porihallikaan halpa ole.

bobby:
+ isot tilat. varmaan suomen suurimpia
+ paljon laitteita
+ hyvä pukukoppi tosin hieman ahdas
+ sauna on jees, tilava ja puhdas aina
- miesten- ja naistenosasto erikseen
- suuri osa kävijöistä sellaisia "wannabe kävijöitä". Käydään pyörähtämässä siellä ja peilaillaan itseä ja ehkä pyöräillään muutama minuutti. Loput ajasta jutellaan ja näytellään että täällä ollaan.
- turha kuvitellakaan menevänsä juttelemaan kellekkään.
- selkeä pintaliitopaikka

porihalli:
+ samalla kortilla sali, sulkis, sähly, seinäkiipeily, aerobicit, body combatan, body pumpping jne...
+ sama sali miehille ja naisille
+ voi mennä juttelemaan ihan kenelle tahansa'
+ ikävariaatiota 14 - 60 vuotiaisiin
+ hyvä pukukoppi
- sali saisi olla inan avarampi

Itse siis käyn porihallilla ja olen erittäin tyytyväinen paikaan.

btw. eikös se atlas gym lopetettu juuri (tai loppuu just)

Löytyykö Hauholta minkäänlaista punttisalia?? Hinta? Aukioloajat?
Sain reissuhommia sinnepäin ja pitäisi päästä treenaamaan johonkin

Helsingissä Malmin Uimahallilla mielestäni suht halpaa(3kk/100€)kun hintaan kuuluu kuiteski myös uinti. Kannattaa käydä tsekkaamassa miellyttääkö sali sinänsä,itselleni passasi mainiosti!

Espoon punttisalit?

Olen tulossa ensi lauantaina kaverin luo Tuomarilan nurkille, osaatteko suositella siitä Espoo-keskuksen läheltä jotain perushyvää salia missä on myös sauna?

:nolo: :david:

..anteeksi, olisihan toi pitänyt muistaa söötsiä...

*hakkaa päätä seinään*
eiku
:wall:

jalat sanoi:
btw. eikös se atlas gym lopetettu juuri (tai loppuu just)
Joo ei se perjaatteessa loppunut se vaan siirty entisen muscle factoryn(nyk. porin kuntokeskus) tiloihin, koska atlaksen pitäjät ostivat muskelin ja siirtyivät sinne. Joka oli mun mielestä huono juttu... no ei voi valittaa kun en suostu menee mihinkään muuallekkaan.

Back
Ylös Bottom