Juoni
Banned
Silmistä kyllä näkee kaverin olevan jo omissa maailmoissaan.
Höpö, höpö.
Itse olen nähnyt satoja 'omissa maailmoissaan olevia', joista tiettävästi yksikään ei ole ampunut ketään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silmistä kyllä näkee kaverin olevan jo omissa maailmoissaan.
Nojoo vittu ihme purnausta, ei sulle henkilökohtaisesti varmaan tässä yritä kukaan vittuilla. On tossa lyhyiden aseiden vaarallisuudessa jotain pointtiakin, vaikka on helvetin totta että kaikki aseet kieltämällä ei ihan hirveesti saa aikaan. Kaikenkaikkiaan tää asekeskustelu on aina yhtä paskaa eikä oikein johda mihinkään fiksuun.
Jokainen joka ymmärtää miten rautasaha toimii osaa tehdä pitkästä aseesta lyhyen.
Edit. Äääh, liian hidas. Kuparikatto ehti jo.
Näyttäisi joltain albaanilta/serbiltä/turkkilaiselta
Joku helvetin ryssä/manne tääki Ibrahim SJOASIDFSKAD mikälie nimeltäänki.
Eihän tässä tarvitse itsaria tehdä, kyseessähän on selkeästi ollut jonkun sortin kunniasurma.
Eukko pettäny mokkis miestä ja kaveri on lähtenyt hakemaan oikeutta.
Vihanpuuskassa meni vähän sivullisiakin mutta minkäs teet...
Miten ihmeessä hänen asunnostaan löydetään ruumis ja sitten vasta piiritetään asuntoa?
Skandaalinkäryä? Voivottelemaan? Ja minä en tajua, miten joku voi olla noin tunneköyhä, ettei mikään järkyttävä tapahtuma herättäis mitään tunteita.Mä en tajuu, miten te jaksatte jeesustella. Ihan ku surisitte jokaisen tuntemattoman kuolemaa. Tässä on vaan hyvää skandaalikäryä, niin jaksatte innostua voivottelemaan.