Sellossa ampumavälikohtaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Silmistä kyllä näkee kaverin olevan jo omissa maailmoissaan.

Höpö, höpö.

Itse olen nähnyt satoja 'omissa maailmoissaan olevia', joista tiettävästi yksikään ei ole ampunut ketään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nojoo vittu ihme purnausta, ei sulle henkilökohtaisesti varmaan tässä yritä kukaan vittuilla. On tossa lyhyiden aseiden vaarallisuudessa jotain pointtiakin, vaikka on helvetin totta että kaikki aseet kieltämällä ei ihan hirveesti saa aikaan. Kaikenkaikkiaan tää asekeskustelu on aina yhtä paskaa eikä oikein johda mihinkään fiksuun.

En minä ole ottanut mitään tässä kirjoitettua vittuiluna.

Jokainen joka ymmärtää miten rautasaha toimii osaa tehdä pitkästä aseesta lyhyen.
4874583.jpg

Edit. Äääh, liian hidas. Kuparikatto ehti jo.

http://sarjakuvaseura.fi/components/com_virtuemart/shop_image/product/Fingerpori_origi_4abb4b94b13a2.jpg

^^Nojoo ihan hyvä, luulin vähän liikoja. Asekeskustelu yleisesti on vähän huono homma kun se aina levii käsiin.

Ibrahim = muslimi

Mä en tajuu, miten te jaksatte jeesustella. Ihan ku surisitte jokaisen tuntemattoman kuolemaa. Tässä on vaan hyvää skandaalikäryä, niin jaksatte innostua voivottelemaan.

Onkohan jätkä todellakin siellä asunnossa vielä elävän, jos on ollenkaan...

Eihän tässä tarvitse itsaria tehdä, kyseessähän on selkeästi ollut jonkun sortin kunniasurma.
Eukko pettäny mokkis miestä ja kaveri on lähtenyt hakemaan oikeutta.
Vihanpuuskassa meni vähän sivullisiakin mutta minkäs teet...

Onnittelut, ensimmäinen viestisi...

Yle tahtoo mieltää sällin suomalaiseksi, päivittämällä mm Facebook-yhteisöönsä näin "Vuosi siis päättyi surullisesti. Kukahan osasi ratkaista, miksi suomalaiset ovat näin väkivaltaisia?".

Tuo ei toki sulje pois sitä etteikö suomalaiset olisi väkivaltaisia, mutta miksi väkivallan yhteydessä ulkomaalaisetkin muuttuvat suomalaisiksi?

Mä en tajuu, miten te jaksatte jeesustella. Ihan ku surisitte jokaisen tuntemattoman kuolemaa. Tässä on vaan hyvää skandaalikäryä, niin jaksatte innostua voivottelemaan.
Skandaalinkäryä? Voivottelemaan? Ja minä en tajua, miten joku voi olla noin tunneköyhä, ettei mikään järkyttävä tapahtuma herättäis mitään tunteita.
Etenkin nämä tälläiset käsittämättömät tapaukset, joissa (ilmeisesti) myös täysin sivullisia saa surmansa ja se joku sivullinen olisit ihan yhtä hyvin voinut olla sinä tai kuka tahansa läheisesi.
Qanin on varmaan ihan turha tulla tänne jeesustelemaan jeesustelemisesta, jos tämä kyseinen tapaus ei kerran sinua liikuta.

edit. Sun kannattaa varmaan käydä ottamassa osaa jossain kauppiaiden foorumilla, kun niiden uudenvuoden aaton myynti vähän kärsi tästä pikku episodista.

Huhujen mukaan kaverilla ois jonkinasteinen sotarikoshistoria (jopa joukkomurhaan osallistumisesta?) jo vanhassa kotimaassaan että saapi polliisit olla varovaisia. Ei oo mikään satunnainen räiskijä tämä setä.

Mitenkähän sitten heppu on päästetty muuten edes maahan aikoinaan...? Jaa-a...

Tän sekopää-tappajan taustaa (oliko muslimi vai mikä lie) on turha ruveta käyttämään minkäänlaisena selitteenä tai perusteena.Syntyperäiset suomalaiset ovat tappaneet tällä vuosikymmenellä esimerkiksi 3:ssa hirveässä tapauksessa (Myyrmanni, Jokela, Kauhajoki) kanssaihmisiään samalla vimmalla. Syyt ovat muualla kuin siinä, että uskooko murhaaja Allahiin, Bullahiin, Mullahiin, Jeesukseen, Buddhaan, Joulupukkiin.. jne. Todennäköisesti tässäkin on kyse enemmän pää brakaamisesta, kuin ihonväristä tai mistään vitun koraanista.

Pelkään kuitenkin, että yksinkertaiset ihmiset, jotka usein etsivät yksinkertaisia ja helppoja syitä pahoille asioille, ottavat tämän islamin tai minkälie selittäväksi tekijäksi ja unohtavat sen, että tässä maassa on asiat jo omasta takaa päin vittua. Kaikki saatanan käsiäaseet siviileiltä tulisi kieltää (olkoonkin, että tällä paskalla varmaan laiton olikin), sekä lisäksi niitä veromarkkoja voisi alkaa laittamaan niihin mielenterveyspalveluihin, että saataisiin edes osa potentiaalisista sekopäistä hoidon piiriin.

Älkää nyt kuitatko tätä pelkkänä "mamun" uskonnollis-kulttuurisen fanatian aikaansaannoksena.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom