näiden syitä miettiessä napsuu omakin pää.
Toivottavasti saatavillasi ei ole rautanauloja, muuten saamme lukea taas uudesta tragediasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
näiden syitä miettiessä napsuu omakin pää.
Siinä vaiheessa jos hermo pettää niin pahasti että olen pikaistuksissani jotakuta tappamassa niin kyllä siinä taitaa keittiövälineet tai mikä tahansa kiinteä astalo nopeammin olla kädessä. Siis jos verrataan siihen että kaivelee asekaapin avaimen käsille, talsii lukitulle asekaapille, sitten patruunakaapille, lipastaa patruunat, kävelee takaisin kiistapaikalle jne.
Voin kuvitella kun asiakkaat manailevat nyt vartijoita alimpaan helvettiin kun niitä ei näkynyt tässä tilanteessa ottamassa asemiestä kiinni.
Toisaalta jos on hautonut kostoa maailmalle 10v niin silloin toi raskas kaapin avaaminen ja lipastaminen tuskin on este. Tää tän päivänen tuskin kyllä oli tällanen tapaus.
OSoitekin löyty:
SHKUPOLLI IBRAHIM SHKUPOLLI IBRAHIM
0443170208 (DNA)
SUVELANTIE 8 A 27 02760 ESPOO
Suvela asuinpaikkana ei yllätä kyllä lainkaan.
Toivon ihan oikeasti että nyt kyseessä oleva ase on luvaton ja viellä jostakin ulkomailta muilutettu Suomeen ja tekijääkin koskevat tuntomerkit pitävät paikkansa. Sillä siinä on sitten jo todistettu että mitään ei harrastajilta aseiden kieltäminen auta.
Toivottavasti saatavillasi ei ole rautanauloja, muuten saamme lukea taas uudesta tragediasta.
Vois soittaa :D
TVssä sanottiin että ei ole enää panttivankitilannetta. Onko ne saanee Ibrahimin kiinni???
Mä en ymmärrä, selitä mulle?Jokainen varmasti ymmärtää mikä ero tässä yhteydessä on ns. pitkillä aseilla ja käsiaseilla ja miksi käsiaseet ovat ongelmallisempia.
Eihän kukaan edes oleta että ongelma poistuisi kokonaan tai edes suurimmaksi osaksi jos käsiaseet kielletään. Jos sen ansiosta olisi edes yksi tämäntyyppinen tapahtuma vähemmän (niin kuin varmasti olisi) niin asia olisi jo oikeutettu. Urheiluampujien ja reserviläisten oikeus pitää käsiasetta harrasteaseena... fuck that.