Sellossa ampumavälikohtaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Skandaalinkäryä? Voivottelemaan? Ja minä en tajua, miten joku voi olla noin tunneköyhä, ettei mikään järkyttävä tapahtuma herättäis mitään tunteita.
Etenkin nämä tälläiset käsittämättömät tapaukset, joissa (ilmeisesti) myös täysin sivullisia saa surmansa ja se joku sivullinen olisit ihan yhtä hyvin voinut olla sinä tai kuka tahansa läheisesi.
Qanin on varmaan ihan turha tulla tänne jeesustelemaan jeesustelemisesta, jos tämä kyseinen tapaus ei kerran sinua liikuta.
Meinasin saman jo laittaa mut en sit viittiny.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huhujen mukaan kaverilla ois jonkinasteinen sotarikoshistoria (jopa joukkomurhaan osallistumisesta?) jo vanhassa kotimaassaan että saapi polliisit olla varovaisia. Ei oo mikään satunnainen räiskijä tämä setä.

Mitenkähän sitten heppu on päästetty muuten edes maahan aikoinaan...? Jaa-a...

Johan tähänkin on vastaus. Se rikastaa Suomen kulttuuria. Ei meillä joukkomurhaajia täällä ole noin nuoria, joilla kunnon räiskijätausta. Näin sitä saadaan väriä (verenpunaista) tähänkin valkeaan jouluun. :(

Huhuja liikkui että kaveri olisi juuri joku Serbialainen palkkasoturi mutta kyseisen "lähde" oli kuulema melko epäluotettava, mutta laitetaan nyt tännekkin:

""Ibrahim Shkupolli on UCK:n vanhoja veteraaneja. Tappoi Qelan kylässä 32 serbisiviiliä vuonna 1997. Osallistui myös taisteluihin serbipoliiseja vastaan. On ollut etsintäkuulutettu Serbiassa jo vuodesta 1995."

Ibrahim = muslimi

Mä en tajuu, miten te jaksatte jeesustella. Ihan ku surisitte jokaisen tuntemattoman kuolemaa. Tässä on vaan hyvää skandaalikäryä, niin jaksatte innostua voivottelemaan.

Sitä kutsutaan empatiaksi. Asetutaan toisen ihmisen asemaan. Kuka aamulla herätessään ajattelee, että "tänään voi olla se päivä, kun minut ammutaan ruokakaupassa/työpaikalla".

On järkyttävää, että Suomessa on alkanut tapahtumaan enenevässä määrin väkivallantekoja, joiden uhrit ovat täysin sattumanvaraisia. Yleensä kun se menee niin, että tappaja/raiskaaja/pahoinpitelijä tuntee uhrinsa ennestään.

Nyt on alkanut näyttää siltä, että on mahdollista, että joku vaan tulee tappaa sut, kun satut olemaan väärässä paikassa väärään aikaan (oman elämäsi kannalta). Sama voi tapahtua myös sinun lähiomaisille. Eihän se ole todennäköistä, vaan äärimmäisen harvinaista silti, mutta kun noita on ruvennut tapahtumaan kauppakeskuksissa ja kouluissa niin kyllähän sitä miettii, että entä jos joskus se olenkin minä tai minulle rakas ihminen, joka osuu kohdalle. Veljeni oli Myyrmannissa katsomassa silloin aikoinaan sitä pelle-esitystä, jonka vierellä pommi räjähti 5min sen jälkeen, kun veli oli lähtenyt kotiin.

Oma serkkuni oli kyseisessä Prismassa töissä ampumisen aikaan. Hänen onnekseen oli henkilökunnan tiloissa ja välttyi sekä loukkaantumiselta että kauheiden tapahtumien todistamiselta (mikä myös on hyvin traumaattista).

Skandaalinkäryä? Voivottelemaan? Ja minä en tajua, miten joku voi olla noin tunneköyhä, ettei mikään järkyttävä tapahtuma herättäis mitään tunteita.
Etenkin nämä tälläiset käsittämättömät tapaukset, joissa (ilmeisesti) myös täysin sivullisia saa surmansa ja se joku sivullinen olisit ihan yhtä hyvin voinut olla sinä tai kuka tahansa läheisesi.
Qanin on varmaan ihan turha tulla tänne jeesustelemaan jeesustelemisesta, jos tämä kyseinen tapaus ei kerran sinua liikuta.

edit. Sun kannattaa varmaan käydä ottamassa osaa jossain kauppiaiden foorumilla, kun niiden uudenvuoden aaton myynti vähän kärsi tästä pikku episodista.

Ei missään sanottu, ettei tänne sais kirjotella, jossei ole osaaottava. Onhan toi helevetin ikävä homma ja toivottavasti vastaavia ei sattuis, mutta ei toi nyt mua henkilökohtasesti kosketa mitenkään. Enkä koe olevani tunneköyhä, mutta tällasten nettikirjotteluiden perusteella on aika hankala antaa itsestään todenmukaista kuvaa.
Turha tässä jossitella jos mä tai sä tai meidän läheisiä olis siellä ollut. Jos jos jos jos jos jos jos

Minua tämä liikuttaa siinä mielessä, että toivottavasti maahanmuuttovastaisuus lisääntyy :)

Tän sekopää-tappajan taustaa (oliko muslimi vai mikä lie) on turha ruveta käyttämään minkäänlaisena selitteenä tai perusteena.Syntyperäiset suomalaiset ovat tappaneet tällä vuosikymmenellä esimerkiksi 3:ssa hirveässä tapauksessa (Myyrmanni, Jokela, Kauhajoki) kanssaihmisiään samalla vimmalla. Syyt ovat muualla kuin siinä, että uskooko murhaaja Allahiin, Bullahiin, Mullahiin, Jeesukseen, Buddhaan, Joulupukkiin.. jne. Todennäköisesti tässäkin on kyse enemmän pää brakaamisesta, kuin ihonväristä tai mistään vitun koraanista.

Pelkään kuitenkin, että yksinkertaiset ihmiset, jotka usein etsivät yksinkertaisia ja helppoja syitä pahoille asioille, ottavat tämän islamin tai minkälie selittäväksi tekijäksi ja unohtavat sen, että tässä maassa on asiat jo omasta takaa päin vittua. Kaikki saatanan käsiäaseet siviileiltä tulisi kieltää (olkoonkin, että tällä paskalla varmaan laiton olikin), sekä lisäksi niitä veromarkkoja voisi alkaa laittamaan niihin mielenterveyspalveluihin, että saataisiin edes osa potentiaalisista sekopäistä hoidon piiriin.

Älkää nyt kuitatko tätä pelkkänä "mamun" uskonnollis-kulttuurisen fanatian aikaansaannoksena.

Eli siis ensinnä otetaan tänne muiden maiden mielenterveyspotilaat omien lisäksi? Eikös se ennaltaehkäisevää olisi jättää kaikki joilla jotain taustaa niin rajan taakse?

- Kuolonuhreja on viisi tällä hetkellä. Rikoksesta epäilty jatkaa edelleen pakoaan. Poliisi lähtee siitä, että kaikilla uhreilla on joku yhteys rikoksesta epäiltyyn, sanoo rikosylikomisario Tero Haapala.

Lähde: Aamulehti

Ihmetyttää kyllä tuo porukoitten "Kyllä ne suomalaisetkin tekee sitä ja tätä" -juttu. Pitääkö omienkin tapauksien lisäksi vielä ottaa lisää porukkaa, jossa on mukana suhteellisen paljon näitä rikastajia? Omiakaan asioita ei saada hoidettua...

Sitä kutsutaan empatiaksi. Asetutaan toisen ihmisen asemaan. Kuka aamulla herätessään ajattelee, että "tänään voi olla se päivä, kun minut ammutaan ruokakaupassa/työpaikalla".

On järkyttävää, että Suomessa on alkanut tapahtumaan enenevässä määrin väkivallantekoja, joiden uhrit ovat täysin sattumanvaraisia. Yleensä kun se menee niin, että tappaja/raiskaaja/pahoinpitelijä tuntee uhrinsa ennestään.

Nyt on alkanut näyttää siltä, että on mahdollista, että joku vaan tulee tappaa sut, kun satut olemaan väärässä paikassa väärään aikaan (oman elämäsi kannalta). Sama voi tapahtua myös sinun lähiomaisille. Eihän se ole todennäköistä, vaan äärimmäisen harvinaista silti, mutta kun noita on ruvennut tapahtumaan kauppakeskuksissa ja kouluissa niin kyllähän sitä miettii, että entä jos joskus se olenkin minä tai minulle rakas ihminen, joka osuu kohdalle. Veljeni oli Myyrmannissa katsomassa silloin aikoinaan sitä pelle-esitystä, jonka vierellä pommi räjähti 5min sen jälkeen, kun veli oli lähtenyt kotiin.

Oma serkkuni oli kyseisessä Prismassa töissä ampumisen aikaan. Hänen onnekseen oli henkilökunnan tiloissa ja välttyi sekä loukkaantumiselta että kauheiden tapahtumien todistamiselta (mikä myös on hyvin traumaattista).

Pakko sanoa että tänään kuitenkin kaikki uhrit ilmeisesti liittyivät jotenkin ampujaan. Vielä enemmän oksettaa se että ihan täysin suomalainen nuori mies menee kouluun ja täräyttää muutaman ihan täysin asiaankuulumattoman hengiltä, lopuksi vielä itsensä ettei joutuisi kohtaamaan seurauksia itse parantamassaan maailmassa.

Ihmetyttää kyllä tuo porukoitten "Kyllä ne suomalaisetkin tekee sitä ja tätä" -juttu. Pitääkö omienkin tapauksien lisäksi vielä ottaa lisää porukkaa, jossa on mukana suhteellisen paljon näitä rikastajia? Omiakaan asioita ei saada hoidettua...

Ei helvetissä tarvitsekaan ottaa lisää vastaan.

edit. Sun kannattaa varmaan käydä ottamassa osaa jossain kauppiaiden foorumilla, kun niiden uudenvuoden aaton myynti vähän kärsi tästä pikku episodista.

Mä veikkaan että Qanilla tuli skumppapullo avattua jo vähän aikaisemmin, ja nyt sitä harmittaa kun huomio ei olekaan hänessä. Tulee sen tasoista kommenttia ettei voi ottaa enää tosissaankaan.

- Kuolonuhreja on viisi tällä hetkellä. Rikoksesta epäilty jatkaa edelleen pakoaan. Poliisi lähtee siitä, että kaikilla uhreilla on joku yhteys rikoksesta epäiltyyn, sanoo rikosylikomisario Tero Haapala.

Nähtävästi suomalaiset johtavat edelleen 3-0 tilastoissa, joissa isompi massamurha on tapahtunut sattumanvaraista ihmisjoukkoa kohtaan.

No se selvinnee sitten myöhemmin onko tosiaan niin, että kaikki 5 kuollutta liittyvät ampujaan.

Pakko sanoa että tänään kuitenkin kaikki uhrit ilmeisesti liittyivät jotenkin ampujaan. Vielä enemmän oksettaa se että ihan täysin suomalainen nuori mies menee kouluun ja täräyttää muutaman ihan täysin asiaankuulumattoman hengiltä, lopuksi vielä itsensä ettei joutuisi kohtaamaan seurauksia itse parantamassaan maailmassa.

Toivotaan, että olisi näin eikä jälleen yksi random-isku.

Mä vaan mietin sitä, että kuulostaa tosi oudolta, että tyyppi tappaa 4 tuntemaansa ihmistä kauppakeskuksen eri tiloissa. Joku logiikka olisi, jos ne olisi edes olleet saman liikkeen työntekijöitä, mutta niitä on ammuttu ihan eri paikoissa.

Onko tässä nyt jostain pakolaisten ottamisesta kyse?

Kunnon junttilandian tyyliin kuuluu heti ekaksi todeta että ei käsiaseita voi kieltää kun ne ovat niin tärkeitä ihmisille, ja heti perään että taasko kyse oli jostain neekeristä.

Joopa joo, te ette edes halua nähdä mun mielipidettä kukkahattujenne lierien alta. Mutta jääkää ihmeessä koko päiväksi tänne voivottelemaan.

p.s. Munkin mielestä oli järkyttäviä noi kouluammuskelut.

Astrid kiittää ja kumartaa.... ei vittu!

6---Astrid-Thors_.jpg

Haiskahtaa melko Rambolle tämä ukko. Elokuva ainesta, kostoretki Espoossa.

Lähinnä kiinnostaisi tietää miksi maahanmuuttaja on ollut tässäkin tapauksessa asekuntoinen mies ja asettunut maahan pysyvästi, kuten nyt olemme huomanneet? Miksi sieltä ei ole tullut hänen sijaansa naisia, lapsia, vanhuksia, tai invalideja ja nimenomaan väliaikaiseen turvaan?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom