Intti on ohi ja ois taas aika ruveta treenaamaan kunnolla, kun meni toi puol vuotta aika lailla hiimaillessa...=( Ja sen kyllä kunnosta huomaa...
Oon miettiny tota selkäreenausta ku se on oikeestaan ainut lihasryhmä johon en saa kunnon tuntumaa, eikä lihat ole kipeinä seuraavana päivänä(toisin kuin muilla lihasryhmillä yleensä...)
Riittäskö selkäpäivälle kolme liikettä, tarkotuksena ois saada massaa...
Liikkeitä vaihtelen viikoittain,ja esim. viimeksi oli tällänen perussetti:
t-kulmasoutu 3*10
Ylätalja eteen 3*10
Alatalja 3*10
Tosta sit puuttuu lämmittelysarjat kokonaan...
Pyrin vuoroviikoin vaihtelemaan maastavetoa ja kulmasoutua, riippuen miten selkä jakselee kun sen kanssa on ollut pieniä ongelmia...
Teen selän kanssa samana päivänä vielä epäkkäitä ja takaolkapäitä molempia pari 10-15 sarjaa...J
Vieläkö tuohon olis hyvä lisätä jokin liike?Oon yrittäny vähentää painoja ja tehdä puhtaammin, ja se on kumma kyllä tuonut uutta intoa reeniin...=)
Ruokapuoli on jotenkuten kunnossa, eli en työnnä mitä suuhun sattuu, mutta en kylläkään ole mikään fanaatikkokaan...
Ja reenivuosia on takana reilu pari vuotta....
Oon miettiny tota selkäreenausta ku se on oikeestaan ainut lihasryhmä johon en saa kunnon tuntumaa, eikä lihat ole kipeinä seuraavana päivänä(toisin kuin muilla lihasryhmillä yleensä...)
Riittäskö selkäpäivälle kolme liikettä, tarkotuksena ois saada massaa...
Liikkeitä vaihtelen viikoittain,ja esim. viimeksi oli tällänen perussetti:
t-kulmasoutu 3*10
Ylätalja eteen 3*10
Alatalja 3*10
Tosta sit puuttuu lämmittelysarjat kokonaan...
Pyrin vuoroviikoin vaihtelemaan maastavetoa ja kulmasoutua, riippuen miten selkä jakselee kun sen kanssa on ollut pieniä ongelmia...
Teen selän kanssa samana päivänä vielä epäkkäitä ja takaolkapäitä molempia pari 10-15 sarjaa...J
Vieläkö tuohon olis hyvä lisätä jokin liike?Oon yrittäny vähentää painoja ja tehdä puhtaammin, ja se on kumma kyllä tuonut uutta intoa reeniin...=)
Ruokapuoli on jotenkuten kunnossa, eli en työnnä mitä suuhun sattuu, mutta en kylläkään ole mikään fanaatikkokaan...
Ja reenivuosia on takana reilu pari vuotta....