- Ikä
- 45
Olen vääntänyt jo aika pitkään hyvin samankaltaisella ohjelmalla selkätreenini. Vaihtelua on tullut melkein pelkästään siitä, kun teen joka toinen kerta pitkiä sarjoja (15-20) ja joka toinen kerta lyhyempiä (10-12).
Nyt täytyisi saada hiukan vaihtelua joksikin aikaa, vaikkei kehitys olekaan pysähtynyt, mutta jotta mielen saa pidettyä virkeänä.
Normaali selkätreenini:
4 tai 5 kevyttä lämppärisarjaa taljassa eri otteilla
leuanveto taljassa (kapealla vastaotteella) 2-3 sarjaa
(leukoja en jaksa vetää riittävän puhtaasti, ei poweri piisaa, siksi taljassa)
kulmasoutu tangolla 2 sarjaa
alatalja (kapean otteen raudalla, jossa kahvat pystyasennossa) 2 sarjaa
ylätalja rintaan hieman olkapäitä leveämmällä myötäotteella 2 sarjaa
Eli paksuutta uupuu enemmän kuin leveyttä, mutta sitäkin kyllä tarvitaan lisää. (aina, tottakai:D ) Kulmasoutua en ole tehnyt vielä liikaa, sitä ainakin tarvitaan vielä lisää. Sen olen ottanut mukaan myöhemmin kuin nuo muut liikkeet...
Eli, jos joku jaksaisi värkätä jonkinlaisen esimerkkiohjelman selkää varten, tai muuten vain heittää hyviä vinkkejä, niin ovat tervetulleita. Kiitoksia!
Nyt täytyisi saada hiukan vaihtelua joksikin aikaa, vaikkei kehitys olekaan pysähtynyt, mutta jotta mielen saa pidettyä virkeänä.
Normaali selkätreenini:
4 tai 5 kevyttä lämppärisarjaa taljassa eri otteilla
leuanveto taljassa (kapealla vastaotteella) 2-3 sarjaa
(leukoja en jaksa vetää riittävän puhtaasti, ei poweri piisaa, siksi taljassa)
kulmasoutu tangolla 2 sarjaa
alatalja (kapean otteen raudalla, jossa kahvat pystyasennossa) 2 sarjaa
ylätalja rintaan hieman olkapäitä leveämmällä myötäotteella 2 sarjaa
Eli paksuutta uupuu enemmän kuin leveyttä, mutta sitäkin kyllä tarvitaan lisää. (aina, tottakai:D ) Kulmasoutua en ole tehnyt vielä liikaa, sitä ainakin tarvitaan vielä lisää. Sen olen ottanut mukaan myöhemmin kuin nuo muut liikkeet...
Eli, jos joku jaksaisi värkätä jonkinlaisen esimerkkiohjelman selkää varten, tai muuten vain heittää hyviä vinkkejä, niin ovat tervetulleita. Kiitoksia!