Ihme vouhotusta ja täydellistä lähdekritiikin puutetta tuolla SI puffaajalla. Koska et selvästikään kykene varsinaisia kliinisiä tutkimuksia ymmärtämään, niin mietippä tätä. Selkävaivat on käsittämättömän suuri kustannus esim. vakuutusyhtiöille, jotka ovat varmasti valmiita kokeilemaan kaikkia hoitomuotoja. Lisäksi heillä on omat lääkärinsä, jotka voisivat asiaa testata (eli unohda ne salaliitot ja korruptio). Jos 90% selkävaivoista paranisi samalla niksillä, niin miten todenäköisenä pidät sitä, että sinä ja tämä mystinen jouko ovat ainoita valaistuneita? Miksi maailmassa tuhlataan edelleen miljardeja, vaikka näitä SI höpinöitä on ollut pitkään esillä? Minun puolesta voit videoida vaikka kaikki tuttavasi, jotka käyvät kyseisessä toimenpiteessä. Jahka niiltäkin se plasebo efekti haihtuu, niin vanhat vaivat ovat edelleen tallella...
Mulla on sitäpaitsi omakohtasia kokemuksia vuosien varrelta kahdesta eri tyypistä, jotka olivat vakuuttuneita SI nivelen syyllisyydestä selkävaivoihin. Molemmat "korjasivat" ongelman. Ei mitään vaikutusta. Olen muutamaan kertaan kokeillut kiropraktikkoja, eikä niistä ole ollut mitään apua. Mulle riittää nuo kokeilut ja luotan jatkossakin perinteisen lääketieteen ammattilaisiin ja todennettaviin diagnooseihin (esim. kuvantamalla).
Mulla on sitäpaitsi omakohtasia kokemuksia vuosien varrelta kahdesta eri tyypistä, jotka olivat vakuuttuneita SI nivelen syyllisyydestä selkävaivoihin. Molemmat "korjasivat" ongelman. Ei mitään vaikutusta. Olen muutamaan kertaan kokeillut kiropraktikkoja, eikä niistä ole ollut mitään apua. Mulle riittää nuo kokeilut ja luotan jatkossakin perinteisen lääketieteen ammattilaisiin ja todennettaviin diagnooseihin (esim. kuvantamalla).