parantunutX sanoi:
Ja kuten sanoit, eri lääkärit uskoo eri asioihin, eli lähinnä siis arvailee, kun ei kuitenkaan oikeasti tiedä vastausta.
Saisitko siis tuosta linkin takana olevasta maailmanluokan asiantuntijan kirjoituksista uutta suuntaa uskollesi? (toivottavasti tää ei ollu liian ilkeesti sanottu?)
miten mua ainakin alkaa nykyään henkilökohtaisesti ahdistamaan joka kerta, kun sun juttuja lukee? siinä ei todellakaan ole mitään pahaa, että mikäli on saanut avun johonkin ongelmaansa jostakin ei-niin-ortodoksisesta paikasta - ja kertoo siitä muillekin,
mutta: mua ainakin alkaa henkilökohtaisesti jo pikkuhiljaa vituttamaan se tapa ja tyyli, millä sä asiaasi esille tuot - ja joka helvetin välissä, missä vaan mahdollista. onkohan sun posteissa muuten mistään muusta keskusteltukaan, kuin tuon oman ihmeparantumisesi hienoudesta, ja joukon puffaamisesta?
ja tuo tapa, millä itseasiassa suoraan vittuilet eri ammattikunnille, tässä kyseisessä postissasi lääkäreille, alkaa vituttamaan entistä enemmän.
se sun joukosi ei ole seuraava jeesus, koeta nyt jo uskoa se - eikä ne kaverit siellä jenkkilässäkään ole hänen opetuslapsiaan. ymmärrä nyt tästä viestistä ainakin se, etten ole
vieläkään itse vittuillut joukolle, tai tälle Richard DonTigny:lle -
enkä dissannut heidän työntekoaan tyyliin: ´ne vaan arvailee´. olen pelkästään ollut skeptinen noille sun jutuille, sekä kehottanut muutakin samaan - kyse kun on kuitenkin omasta terveydestä, sekä omasta rangasta/kehosta.
eli voisitko lopettaa tuon suorastaan uskonlahko -tyyliseksi menevän mainospuheesi, ja edes yrittää pitäytyä asialinjalla - vittuilematta lääkäreille, tai muille alansa osaajille. tai sitten pidä se suusi kiinni, ja postaa muista asioista - jos siihen pystyt. pakkis on kuitenkin täynnä muitakin mielenkiintoisia asioita, joihin voi ottaa kantaa.
ja ei, en ole lääkäri, eikä minun tarvitse millään tavalla puolustella heitä. on niitä huonoja lääkärikokemuksia omallakin kohdalla, mutta silti en tunne tarvetta vittuilla asiasta. kyllä ne kaverit jotain kuitenkin jostakin tietävät, jos (vähintään) kuusi vuotta ovat alaansa lukeneet. se lienee selvää muutenkin kaikille, että tk-yleislääkäri ei voi tietää kaikkea kaikesta.