Selkäliikkeet ilman taljaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avalon
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tangolla onnistuu ainakin maastaveto ja kulmasoutu. Käsipainoilla voi tehdä vaikka yhden käden soutua.

Kokonaisvaltaisena selkäliikkeenä maastaveto. Alaselälle hyvää huomenta ja maastaveto osanostona . Yläselälle kulmasoutu tangolla tai käsipainolla. Jos vielä voit jostain vetää leukoja niin ei, kun paranee :)

Jos vaan se leuanvetopaikka löytyy niin noillahan treenaa selän jo todella hyvin, kulmasoutuakin voi tehdä vaikka sillä tangon toinen pää nurkkaan systeemillä jos toi perinteisempi tapa kyllästyttää ja haluaa vaihtelua. Ja mevet ja hyvää huomentaliikkeet onnistuu loistavasti...että eikun treenailemaan vaan. :whip:

ilman taljoja saa mielestäni ne parhaat selkätreenit juuri noilla yllämainituilla liikkeillä :) Taljoja en käytä selkätreenissä enää juuri lainkaan, jotenkin tuntuu paremmalta ja voimakkaammalta treenata selkä ilman taljoja.

joo leuanveto tanko pitää ehottomasti hommata jos ei vielä sellasta oo

Itse en tee kyseistä liikettä (siis pull-over) selälle, enkä rinnalle, mutta varmaan ihan ok liike, varsinkin, jos sattuu olemaan rinta ja selkä samassa treenissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
vilma-liina sanoi:
Itse en tee kyseistä liikettä (siis pull-over) selälle, enkä rinnalle, mutta varmaan ihan ok liike, varsinkin, jos sattuu olemaan rinta ja selkä samassa treenissä.
juu niin luulisi

Erilaiset soudut käsipainojen kera tekee kyllä hyvin jerkkua. Tosin niissä painoissa pitäisi olla jo kilojakin jonkin verran. Tavallisimmat tavaratalon 15kg palikat eivät vielä oikeen riitä. Leuanveto on pop. ;)

Joo, kyllä tuo "kulmis" on meikäläisen suosikki tangolla tai käsipainolla. Mun "salilla" on justiinsa tuollaiset säädettävät honkkarin 15kg kässärit, jotka ei kyllä riitä mihinkään. Laitan niihin samoja levypainoja kun tankoonkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom