Seinää vasten istuminen, kauanko pysytte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Barnum
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tämmönen theardi oli pakko laittaa...:D
Kaikki on varmaa nähnyt/kuullut seinää vasten istumisesta. Eli istut seinää vasten siten, että jalat ovat 90 asteen kulmassa ja laitat pään ja selän seinään kiinni. Eli ihan kuin istuisit tietokone tuolilla jalat 90 asteen kulmassa selkä suorana, mutta ilman tuolia. Vaikee selittää, mut toivottavasti ymmärsitte. Mä oon pysynyt vähän päälle 10 min:thumbs:
Jossain luki, että Teemu Selänne ois istunut 3h sillein

Intissä tuli sovellettua tuota asentoa paskahädän iskiessä metsäleirillä. Seinän virkaa toimitti tuolloin jykevä mänty. Hulluhan tuota ilman mitään pakottavaa tarvetta rupeaa testaamaan.

En ymmärrä minkä takia tällainen threadi oli pakko laittaa. Eikö näille turhanpäiväisyyksille voisi tehdä omaa osastoa? Kauanko pystyt tekemään sitä ja tätä... voi vitali.

En ymmärrä minkä takia tällainen threadi oli pakko laittaa. Eikö näille turhanpäiväisyyksille voisi tehdä omaa osastoa? Kauanko pystyt tekemään sitä ja tätä... voi vitali.

Onhan se mielenkiintoista kuinka kauan pysyy missäkin asennossa. Ite pysyn tossä about 10 min parhaillaan.

Tämähän on samanlainen ku elbow plank -tredi ja tangossa roikkumis -tredi. Mitä näissä on vikana? :curs: Ihme sälli, heti valittamassa jo ekalla viestillään.

Ala-asteella meni kuntotestissä 3,5 min ja se oli koulun 6. luokkalaisista 3. tai 4. paras. (noin 30 oppilaasta)

Parhaat oli vähän yli 5 min ja ne harrastaa jääkiekkoo.

Kuinka kauan pystytte seisomaan silleen että pidätte vasenta kättä seinää vasten suorana? Vaihtoehtona jos on liian rankka niin sama, mutta istueltaan..?!

:rolleyes:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joskus BJJ treeneis tota jonki verran vedettii ja armeijassa sitä tuvassa yrittelin aina parannella mut 30min alkaa kyllä olla jo tosi kova aika

Hullujen hommaa nuo yli 10min istunnot! :eek:

Hyvä jos 10s jaksaa olla. :D

Muistaku riparilla oli olympialaiset ja tuo toimi yhtenä lajina. Verissä hampain taisteltiin arvokkaista pisteistä, tais olla vielä ratkaseva laji. Hullujen hommaa.

Intissä tuli sovellettua tuota asentoa paskahädän iskiessä metsäleirillä. Seinän virkaa toimitti tuolloin jykevä mänty. Hulluhan tuota ilman mitään pakottavaa tarvetta rupeaa testaamaan.

Tää kommentti vasta selvens mistä on kyse, ei oo itekkää tullu testattuu ku just tossa tarkotukses :hyper:

Tää kommentti vasta selvens mistä on kyse, ei oo itekkää tullu testattuu ku just tossa tarkotukses :hyper:

Kannattaa testata etukäteen. Jos ei jaksa kuin 30 sekuntia niin siinähän tositilanteessa lysähtää paskojensa päälle.

Yllättävän rankkaa kun äsken kokeilin. Tänään kiivastempoinen pyöräily ja salitreeni takana ja 30 sekuntia alkoi ihan oikeasti jo ottaa voimille. Onneksi en ollut paskalla. Pitää kokeilla joskus välipäivänä.

Kannattaa testata etukäteen. Jos ei jaksa kuin 30 sekuntia niin siinähän tositilanteessa lysähtää paskojensa päälle.

Yllättävän rankkaa kun äsken kokeilin. Tänään kiivastempoinen pyöräily ja salitreeni takana ja 30 sekuntia alkoi ihan oikeasti jo ottaa voimille. Onneksi en ollut paskalla. Pitää kokeilla joskus välipäivänä.

Heh joo. Mutta kyllä mä luulen, että kun on tuore paskakasa, kusiaispesä, viritetty karhunrauta tai jotain muuta ikävää perseen alla, niin siihen istumiseen löytyy se viimeinen puristus.

Heh joo. Mutta kyllä mä luulen, että kun on tuore paskakasa, kusiaispesä, viritetty karhunrauta tai jotain muuta ikävää perseen alla, niin siihen istumiseen löytyy se viimeinen puristus.

Harvinaisen totta. :lol2:

Joo no eipä toi juurikaa jalois tuntunu ku paskalla oli. Siinhän voi hengata sil hetkel ties kuinka kauan, en sit tiiä jos tollee huviksee tesmii seinää vasten, että kauan siin pysyy.

Jossain telkkariohjelmassa oli vastottais, että tällaisia erilaisia asentoja (istuminen, kyykyssä kököttäminen kädet selkää vasten) käytetään panttivanki jne. tilanteissa "kidutus"keinona ja loppujen lopuksi näihin asentoihin turtuu niin, että loppujen lopuksi pystyy vaikkapa nukkumaankin niissä. Muuten huvikseen en kyllä viitsisi alkaa kököttämään seinää vastan tuntikausia, tylsyyteenhän siinä kuolisi...

Suositut

Back
Ylös Bottom