Schiek 540 vs. 530 - kokemuksia treenihanskoista?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Rannetuet lähtee vaihtoon ja känsät huutaa armoa joka treenin jälkeen. Ajattelinkin hoitaa molemmat samalla kertaa ja hankkia Schiekin 540 mallin treenihanskat, jossa on rannetuki samassa. Vähän vaan epäilyttää, että onko noista mihinkään? Vai pitäisikö ostaa tuo 530 malli ja lyödä siihen erilliset rannetuet aina tarvittaessa päälle? ilmeisesti noissa malleissa ei ole muuta eroa kuin juuri rannetuki. Kokemuksia noista malleista jollakin? Tai ehdotuksia paremmista?

Mulla oli kerran jonkinlaiset hanskat jossa oli rannetuki mukana, merkkiä en tosin muista. Sen verran muistan että tukivathan ne aluksi mutta sittenkun kokeilin oikeita tukia niin jäivät nuo pilipali tuet käyttämättä.

itsellä dukesin rannetuelliset hanskat, enkä oo huomannut mitään hyötyä noista rannetuista. Kovin löysätkin ovat, eli hommaisin varmaan erikseen tuet..

rocky6 sanoi:
itsellä dukesin rannetuelliset hanskat, enkä oo huomannut mitään hyötyä noista rannetuista. Kovin löysätkin ovat, eli hommaisin varmaan erikseen tuet..
Mulla on kanssa dukessit. Ja ennen oli Twinlabin ja ero on huomattava. Noi rannetuen laatu riippuu siitä minkä hanskat ostaa ja IMO tuo Dukes on todella surkea merkki enkä enään ikinä osta niiden tuotteita! Noi Schiekin hanskat ovat varmaan todella hyvät, koska jopa Jay Cutler käyttää Schiekin vetoremmejä ja toteaa DVD:ssään, että Schoekiltä saa parhaat remmit ja hanskat ja minulla on itsellänikin samanlaiset remmit kuin Cutlerilla siinä New, Improved and Beyond DVD:ssä ja hyvät on..

Mulla on käytössä (ilmeisesti) nuo 540 mallit. Tämmösen gyniksen käyttöön hyvin riittävät. Minun heiveröisiä (ja herkästi varsinkin penkissä) kipeytyviä ranteita tukevat riittävästi. Uskon, että erilliset tuet olis varmaan paremmat, mutta mie tykkään noista tumpuista..

Hanskat on ihan hyvät, mutta ne rannatuet on kyllä aika hepposet ja ne tarrat ei pidä enää ja hanskoja oon käyttäny joku 2-3kk. Eli osta ne perusmallit ja erilliset, vaikka titanin rannetuet.

NGV sanoi:
jopa Jay Cutler käyttää Schiekin vetoremmejä ja toteaa DVD:ssään, että Schoekiltä saa parhaat remmit ja hanskat ja minulla on itsellänikin samanlaiset remmit kuin Cutlerilla siinä New, Improved and Beyond DVD:ssä ja hyvät on..

Hyvä merkkihän Schiek on, mutta olisiko tuolla mitään tekemistä sen kanssa että Schiek sponsoroi Cutleria...?

Aiheutan närää, mutta mun mielestä treenikäsineet on lähinnä tyttöjen juttu. Ne känsät on sitäpaitsi ihan O.k! Antaa paremman otteen mihin ikinä tartutkin! Niistä on vain hyötyä vaikkapa kiipeilyssä :D

Tietty eriasia jos olet repinyt kätesi verille, mutta normi treenauksessa syntyvät normi nystyrät tuohon kämmenpuolelle on mielestäni just hyvä =) Antaa vain grippiä. Tarpeeks, ku hinkkaa niin kroppa tajuaa, että ihokerros ei kestä ja kasvattaa joka kerta repeilyn jälkeen vahvemman ja vahvemman kerroksen nahkaa päälle. Lopussa niistä tulee sellaiset mukavat pallerot, jotka ovat tunnottomat ja joihin voi pistää normi nastan ilman mitään kipua.

Ite oon joskus kokeillut noita dukesin juttuja. Ne remmit ranteitten ympärillä on lähinnä lämppääjät. Vitut ne mitään tue..

L0b0 sanoi:
Aiheutan närää, mutta mun mielestä treenikäsineet on lähinnä tyttöjen juttu. Ne känsät on sitäpaitsi ihan O.k! Antaa paremman otteen mihin ikinä tartutkin! Niistä on vain hyötyä vaikkapa kiipeilyssä :D

Tietty eriasia jos olet repinyt kätesi verille, mutta normi treenauksessa syntyvät normi nystyrät tuohon kämmenpuolelle on mielestäni just hyvä =) Antaa vain grippiä. Tarpeeks, ku hinkkaa niin kroppa tajuaa, että ihokerros ei kestä ja kasvattaa joka kerta repeilyn jälkeen vahvemman ja vahvemman kerroksen nahkaa päälle. Lopussa niistä tulee sellaiset mukavat pallerot, jotka ovat tunnottomat ja joihin voi pistää normi nastan ilman mitään kipua.

Ite oon joskus kokeillut noita dukesin juttuja. Ne remmit ranteitten ympärillä on lähinnä lämppääjät. Vitut ne mitään tue..

Samoilla linjoilla. Hanskat mäkeen ja rannesiteet erikseen.

L0b0 sanoi:

Itellä tuppaa olemaan se 3-4 känsää kummassakin kädessä, eikä ainakaan nämä pitoa paranna, päinvastoin. Muijilta tullut vielä aika suoraa palautetta, kun joskus pitää vähän hemppailla ja silitellä jne. niin ei kai se nyt kivalta tunnu, kun hieroo toisen ihon ihan skraaduille känsillään. Ei hirveän kiihottavaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ronn Moss sanoi:
Itellä tuppaa olemaan se 3-4 känsää kummassakin kädessä, eikä ainakaan nämä pitoa paranna, päinvastoin. .

Mulla on kans 4 känsää per käsi. Kyllä ne parantaa pitoa jos rouhit niitä hampailal vähäsen. Eli revit sitä ihoa vähän rikki, niin se kasvaa takas vähän röyhelöisempänä. Pysyy miekka paremmin kädessä :evil:

Muijilta tullut vielä aika suoraa palautetta, kun joskus pitää vähän hemppailla ja silitellä jne. niin ei kai se nyt kivalta tunnu, kun hieroo toisen ihon ihan skraaduille känsillään. Ei hirveän kiihottavaa.

Ei se haittaa yhtään. Onhan dildoissakin noita kiihotusnystyröitä :D

Joskus ammoisina aikoina, kun hanskoja pidin, niin ei niistä ollut yhtään mitään hyötyä. Ihan samanlaiset kokkareet tuli silloinkin kouraan. Ei se karhea tanko tms niitä käsiä rikki kuluta, lähinnä ne känsät tulee siitä, kun nahka on helvetinmoisessa rutistuksessa ja aivan rullalla siellä räpylän ja tangon välissä. Se sama rulla ja rutistus muodostuu myös hanskojen kanssa.

Mulla noi 540 hanskat ollu käytössä jo jonkun aikaa ja itse ainakin ollut tyytyväinen hanskojen antamaan tukeen. Nämä Schiekin valmistamat ovat tähän mennessä ainoat rannetuella varustetut joihin olen ollut 100% tyytyväinen.

Suositut

Back
Ylös Bottom