Saunapajattajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simba
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Pää hajoo noihin saunapajattajiin. Onko se liikaa vaadittu, että haluaisin olla treenin jälkeen saunassa rauhassa? Pajattaja on aina semmonen fläsä +50 ukko joka on ehkä max 30 sekuntia hiljaa ennenkuin se vitun pajatus alkaa. "Juu se on kyllä kuulkas pojat sillä lailla että entinen mies sano että kuulkas tiedättekös te että mitä eroa on älykkäällä ja viisalla ja pohjanmaalla kalakukkoa irwin aikoinaan niin se vaan on että paja...paja..paja..paja...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Suosittelen kohteliaasti pyytämään, että jättäisi rauhaan koska haluat rentoutua treenin jälkeen etkä juuri sillä hetkellä kaipaa juttuseuraa. Tai korvatulppia. vittu.

Zone-sarja -42%
Ongelma: Olet yksin rauhassa saunassa ja sinne tulee +50 fläsä ukko, joka alkaa pajattamaan. Mitä teet?

A) En mitään, koska pelkään pajattajia.
B) Lähden äkkiä pois ja menen pakkikselle itkemään surkeaa kohtaloani.
c) Sanon pajattajalle, että ei kiinnosta, voitko olla pajattamatta.

Joo toi on erittäin vitun ärsyttävää välillä. Ymmärrän toki toisten tarpeen höpistä saunassa ja itsekkin sitä joskus teen. Kerran olin Vanteen sokos hotellin saunassa rentoutumassa raskaan päivän päätteksi ja siellä oli joku jäbä joka jotain änisi. Morjesti mua ovelle ja tuhahdin jotain takasin. Kun saunaan tuli kolmas jäbä tää alko dissaa meitsia sille toiselle jätkälle et "on omituista porukkaa kun ei saunassa morjesta yms" oli kyll wtf olo. Onneksi jäbä hävis sit suht nopeesti pois sieltä.

No onhan se ehkä hieman outoo jos mitään ei sano. :rolleyes:

Kaikki tyylillään. Itse en saunaan mene hakemaan vapaaehtoista jälkihikeä, joten en tiedä millaista "pajattajaa" omalla salilla on.

No jos siellä on useampi kuin sinä ja "pajattaja" niin sittenhän se on yleistä keskustelua eikä välttämättä kohdistu sinuun. Jos taas kahdestaan niin, joko pois saunasta tai sitten olet vaan hiljaa. Jos haluaa itse jurottaa ja olla puhumatta =D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaa varmaan mennä kotiin omaan saunaan niin saa varmasti olla rauhassa. Minusta olisi outoa istua munasillaan muiden kanssa sanomatta mitään. Eikä ole reilua että muiden pitäisi olla hiljaa vain siksi, että et itse kestä pientä jutustelua :(

Kahta edellistä vinkkiä hienovaraisempaa olisi vain nostaa kankkua ja pöräyttää kunnon kananmunapieru vastauksena pajatukseen.

Mutta siis joo, en ole pajattajiin törmännyt saunoissa, mutta kyllä se muakin kummeksuttaisi. Kun ei ole tottunut, että yleensä muutenkaan tuntemattomat puhuvat toisilleen, niin tulisihan siitä kiusaantunut olo.

Toinen ärsyttävä porukka on nämä mitkä tulevat yleiseen saunaan äijäilemään, siis ottavat sen kiulun ja kiskovat sitä vettä kiville niin kauan että selkä palaa ja kun se 80-vuotias pappa lähtee sieltä ennekuin saa sydänkohtauksen, niin alkaa se varsinainen äijäily kuinka otettiin taas miehestä mittaa ja kuinka ei tunnu missään, vittu me ollaan ÄIJIÄ...

Oulussa uimahallissa törmäsin just tällaseen pappaan, joka viskoi vettä kiukaalle ja vielä kehuskeli sitä kuinka kauan oli jo saunassa istunut. Se tosin istui lattian rajassa sillä helvetin pallilla mistä noustaan lauteille, joten kyllähän siellä kykkii vaikka koko päivän. Varoo vaan ettei vilustu.

Pajattaja hoidetaan sanomalla, että "viitsitkö vilkasta onko mun peräpukamat jo rauhottunut?" Vaarana tietenkin, että kaveri siihen suostuu, jos sattuu olemaan homopajattaja.

Tosta ylläolevasta jutusta tulikin ihan hieno hetki mieleen uimahallin saunassa, kun joku vanha patu istui alimmalla lauteella (eli about lattialla) saunassa ja käski mun heittää löylyä kiukaalle. Sitten vastasin, että sullahan on oma ämpäri vieressäs, heitä siitä ja jos on liian kylmä niin nouse ylemmäs. Vastas, että rupeeppa kloppi kunnioittaan veteraaneja. Kaverilla ei selkeesti ollu kaikki muumit laaksossa. :jahas:

Ei prkl mitä jengii! Tollanen epäsosiaalisuus pistää vituttaan! Just mukavaa jutustella vanhojen äijien kaa ja kuunnella niitten kalajuttuja, kuinka joskus oli muka hyvässä kondiksessa ja kuinka akoista ei oo muutaku harmii jnejnejne.. :D

Back
Ylös Bottom