Sata tonnia vaikuttaisi riittävän tarpeisiisi.
Puuttuuko sulta nyt kaikki yllä mainitut vempaimet? Miten olet päättänyt hillot hoitaa, sikäli kun alkuviestissä esittämäsi ylityö ei ymmärtääkseni tulekaan kyseeseen? Mikäli tämä on vain taulukkolaskentaskenaario, ei elintasosi oleellisesti muutu, vaikka tarkentelisit lukuja riveillä.
Vempaimet puuttuu,
Hilloja ei auta hoitaa kun ajan kanssa.
Tai löytämällä lottovoittaja emäntä.
En pois sulje sitä, että saisin ylityöprojektin käyntiin. Näyttää vaan siltä että munien kaivelu ja pc:n pelaaminen on tärkeämpää.
Ja sitten se, että jos saan aikaiseksi munien kaivelulta ja pc:n pelaamiselta, oli muitakin agendoja joita olen ajatellut.
Esim joku uusi harrastus johon sitoutuisi, ja sitten toi että jos tuota emäntää yrittäisi ettiä. Sitä olin ajatellut baarista tehdä, mutta jääkö nää muut agendat vaan teorian tasolle...nimittäin käytännössä vapaa-aika menee tosiaa koneella istuessa ja piereskellessä, ja harrastuksia/emännän etsintää ei saa jotenkin käyntiin.
Nyt on tullut tienattua siis jotain 1,5 tonnia ylitöinä :P, eli olen kevyesti kokeillut ja tiedustellut tätä rahan tekemistä. Kaikista helpointa on ajoittaa ylitöiden teko viikonlopuille, niin jää päivittäisellä tasolla vapaa-aikaa.
Toki onhan vuorokaudessa 24 tuntia että...
Tietyllä tavalla jos on selkee tavoite, niin pystynee kyllä "painamaan päälle" varmaan aika pitkääkin. Eli kun tietää, että "riittää että tienaan satatonnia" tai mikä tavoite onkaan :P Eli tavoite kun on selkeästi rajattu, se auttaa motivoitumaan.
No sit toi, ettei oo kanssa ristiriitoja, että nyt menee kokoajan aikaa hukkaan, kun istun himassa, tarkotus on emäntiä mennä jahtaamaan ja harrastamaan sitä ja tätä, mut sit käytännössä en kuitenkaan mee. Tää kuluttaa hirveesti energiaa ja on ylityöprojektin tiellä. Ristiriita tosiaan...Eli pitäisi olla itsevarma omasta nykyhetken agendastaan, jos meinaisi ylityötä pukata. Ettei oo "muita projekteja" samaan aikaan.
(No voihan ylitöitä paiskoessa samaan aikaan ottaan jonkin aihetta tukevan tavoitteen. Esim joku liikunta/luontoharrastus sosiaalisesti seurassa varmasti olisi rahantekoprojektia supporttaava projekti jos ei itsessään vaadi liian kovaa sitoutumista samaan aikaan)