Satatonnia ylitöillä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
miten noi sijoitukset toimii? onko netissä jotain lompakkoja johon talletetaan euroja ja ostellaan eri yhtiöiden osakkeita? arvo-osuustili?

Varmaan nettipankissa kun oot, niin löytyy joku sijoittaminen valikko ja sieltä arvo-osuustilin avaaminen. Siinä arvo-osuustilissä tulee mukana softa millä näet osakekursseja ja pystyt ostamaan osakkeita, kun vaan siirrät rahaa sinne normitililtä. Pankkien ulkopuolelta esim. Nordnet on aika suosittu. Ihan netissä hoituu avaaminen.

Ja juu ei kannata alkaa tinkimään elämänlaadusta liikoja. Mitä ylitöitä teet ostat osakkeita ja ainakin nordetissä voi ostaa krypto etf:ää, vaikka kryptoja suoraan vissiin ei? Tietty jos auto- ja kaljakulut pienet, niin saattaa pystyä laittamaan jotain normiliksastakin. Riippuu miten hyviä sijoituksia tekee ja siitä paljon sijoittaa. Mitä enempi laittaa alussa, sitä suurempi tuotto.

raha ei tee onnelliseksi, mutta antaa tavoiteltavaa jollekkin jolla on jotain arvoa. Keski-ikäisen ruman miehen elämässä viimeinen asia jota tavoitella. Vaihtoehtona on elää loputon määrä päiviä isäntä elämää. Tupakoida pihalla. Istuskella puoliksi kalustetussa vajaavaisessa asunnossa. Kulkea bussilla töihin tekemään töitä ja takaisin kotiin, puhdas nautinnoton oravan pyörä.
Ryhdy aikuisopiskelijaksi. Jollekin alalle jonka tutkinnolla tekee jotain. Joko naurattaa naisia tai tekee rahaa. Tutkintoa odotellessa saat tekemistä iltoihin ja viikonloppuihin opiskelusta ja voit vaikka yliopistolla katsella nättejä nuoria naisoa ja narista kun ne valkkaa jonkun muun.

Ryhdy aikuisopiskelijaksi. Jollekin alalle jonka tutkinnolla tekee jotain. Joko naurattaa naisia tai tekee rahaa. Tutkintoa odotellessa saat tekemistä iltoihin ja viikonloppuihin opiskelusta ja voit vaikka yliopistolla katsella nättejä nuoria naisoa ja narista kun ne valkkaa jonkun muun.
Ei.

Varmaan nettipankissa kun oot, niin löytyy joku sijoittaminen valikko ja sieltä arvo-osuustilin avaaminen. Siinä arvo-osuustilissä tulee mukana softa millä näet osakekursseja ja pystyt ostamaan osakkeita, kun vaan siirrät rahaa sinne normitililtä. Pankkien ulkopuolelta esim. Nordnet on aika suosittu. Ihan netissä hoituu avaaminen.

Ja juu ei kannata alkaa tinkimään elämänlaadusta liikoja. Mitä ylitöitä teet ostat osakkeita ja ainakin nordetissä voi ostaa krypto etf:ää, vaikka kryptoja suoraan vissiin ei? Tietty jos auto- ja kaljakulut pienet, niin saattaa pystyä laittamaan jotain normiliksastakin. Riippuu miten hyviä sijoituksia tekee ja siitä paljon sijoittaa. Mitä enempi laittaa alussa, sitä suurempi tuotto.
Ei löydy Handelsin nettipankista moista.
Voi tietääkseni vaan rahastoja ostaa, ei sijoittamista.

Jaa että nordnet...
Nythän olis Rivian sähköauton osakkeet aika arvossaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Millä viivalla hehto näkyi?
Edit: Edellä olikin, että teit 3 vuotta duunia ja fikkaan jäi satatonnia.
Pidän kovana ja järkevänä suorituksena!
Juu olin juuri valmistunut insinööriksi ja aloituspalkka taisi olla 13€/h. Alkuun tein muutaman kuukauden mekaanisia- ja sähköasennuksia. Tämän jälkeen tein loppuajan käyttöönottoja eri asiakkaille ulkomailla. Yhden pitemmän pestin sain sellaiseen kohteeseen, josta ei tarvinnut maksaa veroja Suomeen. Tämä vaikutti suuresti tuon summan kasaamiseen. Nyt en enää samanlaiseen ralliin lähtisi. Töitä paiskittiin normaalisti viikossa 6x12h ja välillä enemmänkin. Pari rupeamaan tein sillain, että olin 31x päivää putkeen töissä tehden 12h päiviä. Pahimmat viikot oli luokkaa 110h/v. Tuohon aikaan treenasin myös 3x oikeasti kovaa treeniä viikossa. Tietyllä tapaa tuli poltettua kynttilää molemmista päistä. Onneksi tajusin oman kehon antamat signaalit ja vaihdoin tuon 3v jälkeen muihin töihin (40h/v).

Juu olin juuri valmistunut insinööriksi ja aloituspalkka taisi olla 13€/h. Alkuun tein muutaman kuukauden mekaanisia- ja sähköasennuksia. Tämän jälkeen tein loppuajan käyttöönottoja eri asiakkaille ulkomailla. Yhden pitemmän pestin sain sellaiseen kohteeseen, josta ei tarvinnut maksaa veroja Suomeen. Tämä vaikutti suuresti tuon summan kasaamiseen. Nyt en enää samanlaiseen ralliin lähtisi. Töitä paiskittiin normaalisti viikossa 6x12h ja välillä enemmänkin. Pari rupeamaan tein sillain, että olin 31x päivää putkeen töissä tehden 12h päiviä. Pahimmat viikot oli luokkaa 110h/v. Tuohon aikaan treenasin myös 3x oikeasti kovaa treeniä viikossa. Tietyllä tapaa tuli poltettua kynttilää molemmista päistä. Onneksi tajusin oman kehon antamat signaalit ja vaihdoin tuon 3v jälkeen muihin töihin (40h/v).
Tuliko uni hyvin simmuun iltasin kun noita päiviä painoit? Vois kuvitella ettei paljoo uneta, kun ei ole koko päivänä kertaakaan pysähtynyt..

Tuliko uni hyvin simmuun iltasin kun noita päiviä painoit? Vois kuvitella ettei paljoo uneta, kun ei ole koko päivänä kertaakaan pysähtynyt..
Unta sain aina helposti, mutta rupesin heräilemään aamuyöstä enkä saanut enää unta herättyäni. Toinen varoitusmerkki oli se, että muisti alkoi toimimaan kehnosti sekä olo oli kuin olisi sumussa kävellyt.

Onneksi tajusin oman kehon antamat signaalit
Mikäli terveytesi petti, perun aiemman kommenttini. Alkuperäisestä viestistäsi sain käsityksen, että se oli iisi biisi. Jäljempänä kirjoittamasi perustella ylitit rajasi, eikä se ollut järkevää. Satatonnia ei suoranaisesti anna mitään, eikä sellaiselta pohjalta kannata ottaa liian isoja riskejä. My bad.

Mikäli terveytesi petti, perun aiemman kommenttini. Alkuperäisestä viestistäsi sain käsityksen, että se oli iisi biisi. Jäljempänä kirjoittamasi perustella ylitit rajasi, eikä se ollut järkevää. Satatonnia ei suoranaisesti anna mitään, eikä sellaiselta pohjalta kannata ottaa liian isoja riskejä. My bad.
eikai terveys pettäny? oireili vaan, ei sairastunu.

antaahan satatonnia paljon. etkö tiennyt että kivempi itkeä kivassa autossa kun romussa

Itse kun tein tänä vuonna 40 päivän työputken yhdellä vapaapäivällä, 13-14h/päivä niin ei käynyt kyllä mielessäkään lähteä salille työpäivän jälkeen. Leukoja vedin päivittäin 20-30 kappaletta työpäivän aikana. Fyysisesti kevyt työ (päällikkötaso), mutta henkisesti sitäkin raskaampi. Ja olin kyllä sekaisin tuollaisen rupeaman jälkeen. Meni kuukausi täyslepoa että palautui rasituksesta, onneksi onnistui täyslepo projektin jälkeen konsulttina.

Itse kun tein tänä vuonna 40 päivän työputken yhdellä vapaapäivällä, 13-14h/päivä niin ei käynyt kyllä mielessäkään lähteä salille työpäivän jälkeen. Leukoja vedin päivittäin 20-30 kappaletta työpäivän aikana. Fyysisesti kevyt työ (päällikkötaso), mutta henkisesti sitäkin raskaampi. Ja olin kyllä sekaisin tuollaisen rupeaman jälkeen. Meni kuukausi täyslepoa että palautui rasituksesta, onneksi onnistui täyslepo projektin jälkeen konsulttina.
millai sekaisin?

millai sekaisin?

Todella väsynyt aamusta iltaan vaikka yöllä en heräillyt (heti heräämisen jälkeen uupunut olo), pää kävi todella hitaalla (möllötyskohtauksia), hajamielisyyttä ja olo niinkuin olisi ollut kännissä. Keskittyminen oli vaikeaa.

eikai terveys pettäny? oireili vaan, ei sairastunu.
Pidän erittäin hyvänä, mikäli hän selvisi "säikähdyksellä". Nuo ovat viheliäisiä koettelemuksia, eikä niillä kannata leikitellä.
antaahan satatonnia paljon.
Ei se oikeasti mitään anna, mikäli pointtina on kulutus. Miljoona antaisi jo mahdollisuuden, mutta mikäli hilloa ei sijoitettaisi, ei sekään antaisi oikeasti mitään. Jos mulla olisi sata tonnia, niin joo mulla olisi sata tonnia, mutta ei se oikeasti mitään antaisi. Saisin sillä toki eteisen, josta voisi tulevaisuudessa olla hyötyä.
etkö tiennyt että kivempi itkeä kivassa autossa kun romussa
En tiennyt, sillä en ajattele maailmaani noin. Olen omistanut 5 autoa ja ollut 9 auton haltija. Omistusautot ovat kahta lukuun ottamatta olleet käytettyjä, muut uusia. Missään niistä ei ole tarvinnut oikeastaan mistään syystä itkeä, mutta joidenkin autojen huoltaminen ja korjauttaminen ovat olleet vähemmän hammastenkiristystä aiheuttavia. Kaikkialle olen kaikilla autoilla päässyt, paitsi yksi SM-kisa Kuopiossa jäi väliin, kun lompakko jäi kotiin, eikä tankkaaminen onnistunut.

En missään nimessä haluaisi repiä itseäni työllä palasiksi, mikäli tavoitteena olisi kasata sata tonnia ja ostaa sillä auto, jonka arvo sulaisi puoleen viidessä vuodessa ja kymmenessä vuodessa olisi kybä jäljellä. Millä ihmeellä perustelisin itselleni, että lopulta itkisin siinä romussa?

Henkilökohtaisesti tykkkään enemmän toimintamallista, jossa joku muu omistaa auton, jolla ajan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom