EN käsitä miten täällä tehdään niin vähän loppuun vietyjä sarjoja yhteensä per treeni, itellä esimerkiks jos on rinta ja olkapäät ja ojentajat ja vatsat reeni päivä niin teen alla olevan verran sarjoja ja vien kaikki niin loppuun kun mun elimistö pystyy. teen kaikki yleensä pyramidina alhaalta ylös ja toistot vaihtelee 2-15 ja ei todellakaa mene yli kuntoo pystyn 6 päivän jälkeen reenaamaan ihan täydellisesti uudestaan, 1kk kun olen tuota tehnyt pidän kolme päivää putkeen lepoa jolloin teen vain juoksu lenkkejä ja venyttelen paljon
ja muutenkin tulee venyteltyä 40-50 min per päivä!! KOMMENTOIKAA, OLEN JO IÄT JA AJAT TEHNYT NOITA MÄÄRIÄ JA OLEN KOITTANUT TEHÄ VÄHEMMÄN JA MONELLA ERI SYSTEEMILLÄ MUTTA TUOLLA KYSEISELLÄ OLEN KEHITTY HEITTÄMÄLLÄ ENITEN!
vinopenkki 6 sarjaa
penkki 5 sarjaa
ristikkäis talja 5 sarjaa
vatsarutistukset 4 sarjaa
jalan nostot 4 sarjaa
kaulan etupuolen lihaksia 4 sarjaa
kaulan takapuoli 4 sarjaa
pohkeet istuen 3 sarjaa
pohkeet seisten 3-4 sarjaa
NIIN JALKA JA SELKÄ PÄIVINÄ TEEN VÄHINTÄÄ YHTÄ PALJON SARJOJA JA KAIKKI VIEWN AIVAN LOPPUU, OON NYT NINI KAUAN LUKENU JA IHMETTELEN MITEN HEMMETISSÄ PORUKKA TEKEE VAAN NOIN PIENIÄ MÄÄRIÄ SARJOJA, NIIN JA REENIT VENYY AINA 1.5-2H JA TUNNIN KOHALLA JUON PUOLET PALAUTUS JUOMASTA. PISTÄKÄÄ NYT HEMMETI KOMMENTTIA MITEN TÄÄLLÄ MUKA PORUKKA MENEE YLI KUNTOON NIIN HELPOLLA!! JOKA TOINEN VIIKKO TEEN LYHYILLÄ PALAUTUKSILLA JOKA TOINEN PITKILLÄ!! PAINAN 80KG