sarjapainolaskuri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Plat00n
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Löysin tälläset sivut netistä, voi olla että nää on joskus ollu tääl esillä mut laitan silti http://www.paskasoft.com/

mitä mieltä te kokeneemmat ootte?

nii ja pitääköhän toi sarjapaino laskuri paikkansa?
et kehtaako sitä lyödä ton ilmottaman maksimiraudan tangoon nii ettei se jää rinnalle.

Ja sit miten toi harjoitusohjelma. Onko hyvä?

Ensin: Kiitos linkistä.

Toiseksi: Vaikka söörtsi on keksitty, eipä olisi tullut mieleenkään alkaa etsimään "sarjapainolaskuri" haulla mitään.

Vertaisin tämän tyyppisiä tapauksia joissa sama asia tuodaan (tahattomasti) uudelleen ja uudelleen esille lehtiin joiden aiheesta ei voi tulla paljoa uutta ajan mittaan, esimerkkinä toimii lehti joka on itselleni nyky elämänvaihettani lähellä: Raskauslehdet. Kuinka monta eri aihetta voi raskauslehdissä olla viime kolmen kymmenen vuoden aikana verrattuna vaikka tekniikan maailmaan tai mikrobittiin :D

t. O

Boing!

Huomasin just ettei tuo kalasen laskuri enään toimi. Kun painaa "laske", tiedot tyhjentyvät mutta vastausta ei tule.

Heitän tähän sitten vaikka tämän laskimen jottei ihan disinformaatioksi mene tämä thread:
http://www.bodybuilding.com/fun/1rm.htm

EDIT: moeyrioe, mulla laskee oikein kun laittaa lbs:inä :D Hämärää, sama kaavahan se lienee ja kg/lbs suhde on vakio. Tosin... eihän näillä kapistuksilla oikein muuta laske kuin omaksi ajankulukseen, rauta on kuitenkin nostettava.

Boing!

Huomasin just ettei tuo kalasen laskuri enään toimi. Kun painaa "laske", tiedot tyhjentyvät mutta vastausta ei tule.

Heitän tähän sitten vaikka tämän laskimen jottei ihan disinformaatioksi mene tämä thread:

EDIT: moeyrioe, mulla laskee oikein kun laittaa lbs:inä :D Hämärää, sama kaavahan se lienee ja kg/lbs suhde on vakio.

kalasen laskuri ei oo toiminu pitkään aikaan.

tuo jenkki laskuri vaikuttaa hyvältä.

No joo, lbs:llä meni vähän lähemmäs jo laskurin arvaus mun oikeasta maksimista. Toinen vaihtoehtohan on sitten se etä mä en oikeasti tiedä oikein mun maksimia. Eli en ole saanut maksimiyritystä onnistumaan optimaalisesti.

No joo, lbs:llä meni vähän lähemmäs jo laskurin arvaus mun oikeasta maksimista. Toinen vaihtoehtohan on sitten se etä mä en oikeasti tiedä oikein mun maksimia. Eli en ole saanut maksimiyritystä onnistumaan optimaalisesti.

näyttääkö tuo siis liika vai liian vähän? mikä sun maksimi on nyt ja mikä paras sarja? tämä laskuri näyttää hivenen erillain kuin kalasen laskuri.

Tuo jenkkilaskuri mulle melko tarkasti maximin näyttää. Tuo vaan on melko pelkistetty, ei saa edes ykkösmaximia suoraan laitettua ja siintä sarjapainoja katsottua.
Tosiaan pariin kuukauteen ei ole tuo kalasen laskuri toiminut. Ite olin jo kirjoittaas hänelle viestiä jossain vaiheessa mutten sitten kehdannut.:D

Sami Kalasen tavoittaa matkapuhelinnumerosta 050 307 4044 sekä yhteydenottolomakkeella
Joku vaan pistämään viestiä menemään parhaan laskurin puolesta, varmaan kuitenkaan iso vaiva ole tuon palauttamisessa.

Boing!

EDIT: moeyrioe, mulla laskee oikein kun laittaa lbs:inä :D Hämärää, sama kaavahan se lienee ja kg/lbs suhde on vakio. Tosin... eihän näillä kapistuksilla oikein muuta laske kuin omaksi ajankulukseen, rauta on kuitenkin nostettava.

Ei tuo ainakaan mulla pidä paikkaansa,laskee maximin aika alakanttiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiks nää oo aika yksilöllisiä juttuja.
Mulla ei ainakaan pidä paikkaansa esim. se (mitä tuo laskurikin näyttää), että painolla 160x3->170x1...
Mulla riittää että saan esim.160x2->170x1.. On iät ollu ja varmaan tulee olemaan.
Muutkin on ihmetelly tota uhdetta, että miten se voi noin mennä.
Syksyllä tein 160x3 ja ykkönen oli 175..:jahas:

Laskuri toimii taas

Boing!

Moi,

kyhäämäni laskuri oli lakannut toimimasta palvelimelle joulukuussa 2006 tehdyn päivityksen myötä.

En itse oikein edes muistanut, että tällainenkin on vielä olemassa :wanha:

Yleisön pyynnöstä virittelin sen taas toimimaan: http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/

// sk

PS. Tämä laskuri perustuu eri lähteistä kokoamaani tilastolliseen aineistoon todellisten ihmisten suorittamista toistomääristä eri painoilla (ei siis yksittäisen laskukaavaan). Tilastot ovat kuitenkin tilastoja, eivätkä ne ole yksittäisen henkilön kohdalla kuin suuntaa-antavia.

Mikä on kun ei tuo kalasen laskuri ole toiminut pariin päivään :(

Olen ollut oikein tyytyväinen kyseiseen laskuriin, sillä pitää aika hyvin kutinsa minun kohdalla.

Hyvä laskuri,tuo kalasen kyhäelmä. Varsinkin penkkipunnerruksessa pitää omalla kohdallani paikkansa + -2kiloa.
Hyvä laittaa siihen sarjapainoja ja koitella sen mukaan ykköstä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom