Sanomista Citikasta ?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Viikate74

Bukkake Fighter
Ikä
50
Tollaista -02 vuoden Xsara 1.6 VTR Coupe. Ei ole koskaan ranskanpullaa ollut vaan vaihtaa välillä pitää.

Jos tollaista kokeilisi välillä, risuja/ruusuja ?

56tkm on ajettu, ilmastoinnit ja himmelit löytyy.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
TheSami sanoi:
Tollaista -02 vuoden Xsara 1.6 VTR Coupe. Ei ole koskaan ranskanpullaa ollut vaan vaihtaa välillä pitää.

Jos tollaista kokeilisi välillä, risuja/ruusuja ?

56tkm on ajettu, ilmastoinnit ja himmelit löytyy.

Tässä on Kawasakin lisäksi toinen tuote mitä en ikinä ostaisi. Vikatilastoissa citikka löytyy varmaan jostain alimmilta sijoilta. Eikä jälleenmyyntiarvokaan ole mielestäni kummoinen. Itse en tykkää myöskään löysän tuntuisesta alustasta ja jalka saa olla pois kytkimeltä ennen kuin se edes alkaa ottaa :( . Noi ajo-ominaisuudethan on tietty mielipide kysymyksiä, mutta en lähtisi suosittelemaan.
Turvallisuuskaan ei ihan huippu taida olla, ajoin meinaan vuosi sitten pääsiäisenä ajatuksissa suoraan tollasen Xsara farkun persuksiin vauhti ennen jarrutusta vajaa 50km/h, ihka uudella autolla (eli hyvillä jarruilla), osuma nopeus sitikkaan varmaan 30 ja suoraan perään keskelle, kun ei päässyt minnekään väistämään ja Xsara meni lunastukseen vaikka siinä oli koukku vielä helpottamassa pysähdystä ja minä Mazda3:lla, etten siis millään hummerilla jyrännyt.
Älä osta ranskanpullaa, jos haluat ajaa talvellakin :D

Väli kommenttina, että itselläni on -95 Kawasaki, eikä ole ollut yhtään vikaa (koputtaa puuta).

Ja citikkaa en kyllä itse uskaltaisi ostaa...ainakin mitä huhuihin on uskomista.

Ranskatarista Peugeot on ainoa, jonka kelpuuttaisin.
Vanhemmilla on ollut ainakin 4 pösöä ja kaikki ihan priima vehkeitä.

Pikku sporteista Civic on kovassa huudossa.
Myös 206 GTI ja Almera GTI on samaa hinta/kokoluokkaa.

Mutta jokuhan keksii aina huonoa sanottavaa joka merkistä, joten
osta auto joka miellyttää ;)

Ajo-ominaisuudet kannattaa testata ja muodostaa mielipide itse. Itse olen ainakin tykännyt sitikan ajo-ominaisuuksista, mutta koeajohan sen sitten itse kullekin kertoo. Sitikan tekniikasta kiertää toki kaikenlaisia essonbaarijuttuja, mutta kyllä se auto on siinä missä muutkin. Ei yllä luotettavuudessa japsien tasolle, niinkuin ei yllä moni muukaan eurooppalainen. Itsellä ei ole ollut ihmeellisempiä vikoja sitikassa eikä pösöissä, joillekin on sattunut vikaisempiakin yksilöitä. Vikoja varmasti on kaikissa merkeissä. Tuo Xsara käyttää aika pitkälle pösön tekniikkaa, eikä siinä ole mitään erikoisia teknisiä ratkaisuja, kuten esim. kaasunestejousitusta, eli suht perinteistä tekniikkaa joka pysyy kunnossa kun huollot tehdään ajallaan. Ruoste tuskin on ongelma koska kori on sinkitty, mutta ruostesuojaus kannattaa tarkistaa. Noinkin uuteen autoon kannattaa teettää suojaus ammattilaisen toimesta niin siitäkään ei tarvitse enää murhetta kantaa.
Turvallisuus on kokoluokassaan normaalitasoa. Jälleenmyyntiarvo ei ole niitä parhaimpia, mutta eipä ole usein hankintahintakaan mikään kohtuuton varusteisiin nähden. Itsellä on ollut ranskalaisia ja saksalaisia autoja, eikä kummankaan maan tuotteissa ole ollut mitään ongelmia talvella jos Opelin kylmyyttä ei oteta lukuun.

Itelläni on ollut 2000vm vts xsara kaikilla herkuilla, kesker olla reilun vuoden kunnes rekka ruttas lunastukseen. Kertaakaan ei mitään vikaa! Ilmastointi toimi jne. Jos ranskalainen toimiin niin on ne sillon helvetin hyviä pelejä.

Sitikat on saatanasta. Tarviiko mitään enempiä sanoa? :D

PS. Älkää sitikkamiehet ottako liian henkilökohtaisesti, en vain voi sietää sitikoita.

Joo ei siin viel mitään kun ne inisee vaan, mutku niitten pitää pistää ja imee sitä verta, sit kutisee joka paikka... perkeleen itikat :curs:

Oli pakko :david:

Mukavia toimiessaan.
Kaverin 2 sitikkaa olleet takuuaikana korjaamolla aivan järjettömistä syistä ja useita kuukausia yhteensä.
Kyllä autolla pitää voida ajaa vaan kun bensaa lisää.
Valinta ja ideologia jokaisen oma.

Otin tosiaan illaksi kokeille kun tyrkytettiin. Eipä tossa valittamista ole. Ihmeen kova alusta joka toimii mutkaisillakin. Luulin että ovat sellaisia letukkajousitettuja.

Tässä kun noita ranskalaisia innostuttiin haukkumaan niin moniko hauukujista on ajellut isoa sitikkaa tai pösöä. On muuten ihan eri autoja, kuin nuo 205 pösöt ja pikkusitikat...

Noh, mutta osta vaan se xara, jos kaipaat elämääsi jännitystä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näyttää nuo arvostelijat olevan osittain 18 v porukkaa, eli kokemusta citikoista ja muista autoista lienee vaikka muille jakaa. :)

Ite olen nyt ajanut sellaisen 70 tkm xsaralla ja on ollut ehdottomasti onnistunut valinta, mukava ajaa ja ilman ongelmia. Tosin on tullut asiakaskäynneillä vastaan myös monenlaista sanomista, mutta niin on varmasti joka merkistä. Ja mitä tuossa juttelin yhden autokauppiaan kanssa, jolla oli ollu citikan huolto, oli kommentit sen tyyliset ettei niitä vikoja sen enemmän ollut kuin muissa autoissakaan, mutta olivat kyllä sitten heti kinkkisempiä. Ja auton ostopäätökseen vaikutti myös se, että kun sitä kaikki tuntu niin haukkuvan oli se pakko ostaa. :vastarannankiiski:

Krusifiksi sanoi:
Ja auton ostopäätökseen vaikutti myös se, että kun sitä kaikki tuntu niin haukkuvan oli se pakko ostaa. :vastarannankiiski:

Siinä on oikea asenne. Just noin. Oli merkki mikä hyvänsä.

Taas sama tarina kuin aikaisemminkin, nyt lyhyessä muodossa:
Citroen Xsara Picasso, autolla ajettu 72tkm.
Pakkasta noin 25 astetta ja huohottimen jäätymisen takia öljyt pihalle ja kone vaihtoon, onneksi oli vuokra-auto. (hinausauton kuljettajan mukaan toinen samanlainen oli samana päivänä ollut hinauksessa täysin samasta syystä)

löysänahka -_+ sanoi:
Kumpia mahtaa olla liikenteessä enemmän :eek:
Citikoita ainakin myydään enemmän. Vai meinaatko että mersuilla ajetaan kauemman? Tuskin niitä mannemesejä kuitenkaan Veholla huolletaan.

Xsara alkaa olla malli-ikänsä päässä, joten kauheita lastentauteja ei pitäisi olla. Toisin kuin esim 307 pösössä tuntuu edelleen olevan. Ota sitikka ja kertoile tänne kokemuksia, niin ei tartte olla esson paarin varassa.

Asian massage.

Itse olen ajellut reilut 2 vuotta / 50 tkm vuoden 2000 Xsaralla, ja on toiminut erittäin hyvin. Parin supervarman Toyotan jälkeen epäilytti ostaa Citikkaa, mutta se on on ollut ihan yhtä luotettava, eli ei mitään vikoja. Ja ajo-ominaisuudet on paljon paremmat kuin esim. Corollassa...Arvo niissä tosin taitaa pudota edelleen turhan kovaa vauhtia. Mutta mitään järkevää syytä siihenkään ei tosiaan nykyään enää ole.

Ajoin joskus bx:llä viitisen vuotta ja riitti. Auto oli kaikin puolin ok, mutta täynnä kaikenlaista ihme viritystä, jotka aiheuttivat turhia korjauskuluja ja epävarmuutta.
Pahimmat oli hydrauliikka ja L:n muotoiset takapyörien ripustukset.

Huohotin ongelmaan auttaa, kun heittää korkin sisällä olevan teräsvillaisen suodattimen pois.

demoni sanoi:
Ajoin joskus bx:llä viitisen vuotta ja riitti. Auto oli kaikin puolin ok, mutta täynnä kaikenlaista ihme viritystä, jotka aiheuttivat turhia korjauskuluja ja epävarmuutta.
Pahimmat oli hydrauliikka ja L:n muotoiset takapyörien ripustukset.

Huohotin ongelmaan auttaa, kun heittää korkin sisällä olevan teräsvillaisen suodattimen pois.

On muuten tosi hienon näköinen peli tuo BX. Ja CX on myös mahtava. Oikein kunnon avaruusautoja. Täällä kuvia noista mahtavista Citroenin luomuksista. Siis hyi vittu, kaikkee ne rakentaaki.

phy73 sanoi:
Veholla kuulemma on enemmän mersuissa vikoja kuin citikoissa. :eek:

Kyllä mä silti ajan mieluummin mersullani ;)

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom