Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tossa arvottiin noin niinkuin kuukausia oikeaa päivää viedä se sinne sairaalaan. Ikinä ei matsannut ajat kellekään paitsi mulle. Se setti nyt on jossain perseessä tällä hetkellä.
Kenen kanssa luulet, että olen näistä asioista sopinut? Kälviän K-kaupan matkaradiokauppiaan kanssa? Tuntuu, että pidät mua ihan vitun idioottina.Kannattaiskohan yrittää saada jotain Samsungin Suomen markkinoinnista vastuussa olevaa henkilöä kiinni, niin eiköhän se sitten lähde taas eteenpäin.
Kenen kanssa luulet, että olen näistä asioista sopinut? Kälviän K-kaupan matkaradiokauppiaan kanssa? Tuntuu, että pidät mua ihan vitun idioottina.
Voi v*ttu mitä perseilyä. Nyt kuitenkin puhutaan maailmanlaajuisesta merkistä ja isosta pr-tempauksesta. Eikä saada hyvään tarkoitukseen tommosta heitettyä. Nyt kyllä alkaa pistää vihaksi.
Pistä Mike linkkiä mihin voi laittaa palautetta :D
Ihan turhaan modified puolustelet niitä. Haloo, yli puoleenvuoteen ei kenelläkään herralla ole aikaa piipahtaa tuntia? asenteesta on nyt kiinni ja pahasti.