Samsungin kilpailu - Pwnaako Pakkis? Suuri taisto Muro vs Pakkis! Osallistu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratusz
  • Aloitettu Aloitettu
joo on noita kuitenkin kaupoissa näkynyt aika hyvin noita samsunggeja.....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ööh, ne siis teki oharit ihan niinkun oikeasti?

No tossa arvottiin noin niinkuin kuukausia oikeaa päivää viedä se sinne sairaalaan. Ikinä ei matsannut ajat kellekään paitsi mulle. Se setti nyt on jossain perseessä tällä hetkellä.

Siis meinaako ne oikeesti nyt olla toimittamatta sitä!?

hitto loistavasti järjestetty kyllä samsungin puolelta :D

siellä taitaa samsaungin kesäpoika ajella ympäri marketteja kinuamassa esillä olleita kappaleita pilkkahintaan :D

Kannattaiskohan yrittää saada jotain Samsungin Suomen markkinoinnista vastuussa olevaa henkilöä kiinni, niin eiköhän se sitten lähde taas eteenpäin.

Kannattaiskohan yrittää saada jotain Samsungin Suomen markkinoinnista vastuussa olevaa henkilöä kiinni, niin eiköhän se sitten lähde taas eteenpäin.
Kenen kanssa luulet, että olen näistä asioista sopinut? Kälviän K-kaupan matkaradiokauppiaan kanssa? Tuntuu, että pidät mua ihan vitun idioottina.

Kenen kanssa luulet, että olen näistä asioista sopinut? Kälviän K-kaupan matkaradiokauppiaan kanssa? Tuntuu, että pidät mua ihan vitun idioottina.

Ei nyt tartte hermostua:piis:. Niin joo tuskin ne laittaisi ihan rivikaveria viemään pakettia lastenklinikalle jos siitä julkisuutta haluaa itselleenkin. Eikä heillä taida edes olla Suomessa hirveän iso porukka.

Voi v*ttu mitä perseilyä. Nyt kuitenkin puhutaan maailmanlaajuisesta merkistä ja isosta pr-tempauksesta. Eikä saada hyvään tarkoitukseen tommosta heitettyä. Nyt kyllä alkaa pistää vihaksi.
Pistä Mike linkkiä mihin voi laittaa palautetta :D

Ihan turhaan modified puolustelet niitä. Haloo, yli puoleenvuoteen ei kenelläkään herralla ole aikaa piipahtaa tuntia? asenteesta on nyt kiinni ja pahasti.

Voi v*ttu mitä perseilyä. Nyt kuitenkin puhutaan maailmanlaajuisesta merkistä ja isosta pr-tempauksesta. Eikä saada hyvään tarkoitukseen tommosta heitettyä. Nyt kyllä alkaa pistää vihaksi.
Pistä Mike linkkiä mihin voi laittaa palautetta :D

Ihan turhaan modified puolustelet niitä. Haloo, yli puoleenvuoteen ei kenelläkään herralla ole aikaa piipahtaa tuntia? asenteesta on nyt kiinni ja pahasti.

http://www.samsung.com/fi/support/contactus/index.htm

eiköhän tuolta mene palaute perille... sit vois tieten soittaa iltalehteen :D puol suomea vähintäänkin sen jälkeen tietäis että samsung ei tahdokaan antaa kilpailun palkintoja...

e: http://www.iltalehti.fi/digi/200703170001657_dg.shtml

tuossa on semmonen jehu jolle joku samsungia puhuva vois soittaa :D

Siis homma on edennyt niin, että se voitto tuli ja sitten se kelaamisen jälkeen päätettiin luovuttaa sinne suljetulle osastolle, jonne oli tosi hintsusti aina mahdollisuus päästä. Mulle kävi kaikki päivät aina, mutta taas sitten Samsung ja tuo klinikka, niitä ei saatu matsaamaan millään, tai siis näin käsitin kun ei mun maileihin vastattu Samsungin puolelta. Halusivat tulla siis mukaan sinne lahjoitukseen.

Sitten sanoivat, että koittavat kasaa mukaan digiboxeja siihen lahjoitukseen. Sitten ei olekaan kuulunut mitään. Eiköhän tässä ole kyse vain aikatauluista, uskoisin, että jos kävelisin sinne toimistolle, niin saisin sen vekottimen mukaani. Mutta en minä sitä halua, olisin halunnut sen suoraan sinne klinikalle.

Pakko kai se on yrittää hakea sieltä.

Kyse ei ole siitä, etteikö Samsung haluaisi antaa, kyse on siitä, että minä olen odotellut vain liian kauan tässä. Lahjoitus varmaan olisi ollut helpompaa ilman Samsungia, eli paketti kantoon ja vienyt sen sairaalan portaille.

Tulikos tästä koskaan yhtään mitää??

Nyt Mike sinne Samsungin päämajan ovelle, ja pyydät nähdä ison johtajan, ja käännät siltä nenun persereikään!

Uskomatonta pelleilyä tollaselta firmalta.

Käsittämätöntä, onkohan tämä nyt jonkun yhden saamattoman ihmisen takia jäissä vai mikä h****etti sielä maksaa. hyvää mainosta puljulle....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom