Samsungin kilpailu - Pwnaako Pakkis? Suuri taisto Muro vs Pakkis! Osallistu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratusz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa onks meillä pakkislaisilakaan elämää? Tai noh mulla :D

no alkoholin juonti ja baareissa juokseminen lasketaan muuksi elämäksi :D. muistahan sinäkin se.

Kyllä teen. Oletan, että palkinto on hyvä ja tulee tarpeeseen sekä toki toivon, että pääsen sen itse luovuttamaan ja saan kuvatkin ottaa. Eihän tässä toki voi olla varmoja, että lahjoituksia edes voi viedä henk. koht. paikanpäälle. Mutta heti kun Samsung ottaa yhteyttä, niin otan yhteyttä lastenklinikalle.

Huonosti kun luin ekan viestin olin tähän päivään saakka epätietoinen mitä palkinnolle tapahtuu, mutta jos menee lastenklinikalle, niin isot kehut koko foorumin väelle ja idean isälle.

Aiemmin tuolla ketjussa vähän tätä jo sivuttiinkin, mutta kannattaa tosiaan miettiä, missä tuosta lahjoituksesta olisi eniten iloa. Itse kannatan esim. nuorisopsykiatrian osastoa, kun tuntuu, että ne monesti jää huomiossa jalkoihin ja voi olla, että vähän vanhemmat lapset saisivat tuosta lahjoituksesta enemmän irti. Tuskinpa lahjoituksesta missään kieltäydytään. Vois kuvitella, että joltakin taholta noista mahd. vastaanottavista laitoksista voisi tiedustella, millaista käyttöä tuommoiselle setille olisi?!

Mutta meneepä minne hyvänsä, niin hyvän asian puolesta menee kuitenkin. :haart:

+1 poääng.

Aiemmin tuolla ketjussa vähän tätä jo sivuttiinkin, mutta kannattaa tosiaan miettiä, missä tuosta lahjoituksesta olisi eniten iloa. Itse kannatan esim. nuorisopsykiatrian osastoa, kun tuntuu, että ne monesti jää huomiossa jalkoihin ja voi olla, että vähän vanhemmat lapset saisivat tuosta lahjoituksesta enemmän irti. Tuskinpa lahjoituksesta missään kieltäydytään. Vois kuvitella, että joltakin taholta noista mahd. vastaanottavista laitoksista voisi tiedustella, millaista käyttöä tuommoiselle setille olisi?!

Mutta meneepä minne hyvänsä, niin hyvän asian puolesta menee kuitenkin. :haart:

Vai täytiskö se huutokaupata tai myydä?
Ja lahjoittaa sitten siitä saadut rahat?
Miten vaan. Eiköhän se tuota kuitenkin iloa sinne mihin se viedään.

Toivotaan että mike ottaa samalla muutamat valokuvat tästä lahjoitushetkestä.
Siitä jäisi hyvä mieli kaikille hyvän asian puolesta viestinsä lähettäneille.

Vielä pari päivää ja voitto on meidän.... Jos ei mitään ihan ihmeellistä tapahdu. :thumbs:

Sitä joutuu kyllä huomenna kaljan ottamaan pakkiksen voiton kunniaksi :rock:
:D

Jepa, +1 täältä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom