- Ikä
- 34
Jaa onks meillä pakkislaisilakaan elämää? Tai noh mulla :DJa muroilla ei ole muuta elämää:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa onks meillä pakkislaisilakaan elämää? Tai noh mulla :DJa muroilla ei ole muuta elämää:D
Jaa onks meillä pakkislaisilakaan elämää? Tai noh mulla :D
Sinulla on 2313 pistettä.
Johdossa olevan pisteet: 2313 pistettä.
Jos lastenklinikka ei ota vastaan tai eivät sitä tarvitse, niin tyrkätään se muualle.
Näin minäkin uskoisin. Mutta jos vähänkään on oletusta, että se menee ihan hukkaan eikä sille ole käyttöä, niin etsitään parempi kohde.Kyllä kait he nyt sen vastaan ottavat...... :thumbs:
Aiemmin tuolla ketjussa vähän tätä jo sivuttiinkin, mutta kannattaa tosiaan miettiä, missä tuosta lahjoituksesta olisi eniten iloa. Itse kannatan esim. nuorisopsykiatrian osastoa, kun tuntuu, että ne monesti jää huomiossa jalkoihin ja voi olla, että vähän vanhemmat lapset saisivat tuosta lahjoituksesta enemmän irti. Tuskinpa lahjoituksesta missään kieltäydytään. Vois kuvitella, että joltakin taholta noista mahd. vastaanottavista laitoksista voisi tiedustella, millaista käyttöä tuommoiselle setille olisi?!
Mutta meneepä minne hyvänsä, niin hyvän asian puolesta menee kuitenkin. :haart: