Samsungin kilpailu - Pwnaako Pakkis? Suuri taisto Muro vs Pakkis! Osallistu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratusz
  • Aloitettu Aloitettu
OMG..jätkät retostelee mun paidoilla :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo paidat tilaukseen jo!

ps. oon kanssa kalastellut pikkuhiljaa lisää ääniä meille.
Joku kymmenkunta alkaa oleen kasassa ja lisää vielä tulee.

värväsin kaverin eilen taistoon mukaan,voidaan lähteä sissipartiona linjojen taakse jos tarve vaatii...

taas päivällä yksi viesti lisää

heh ei murot pärjää. :D
Tilanne:
Meillä on 1134 pistettä!
Johdossa olevilla lusmuilla on 2293 pistettä!

Vielä on matkaa voittoon 1159 pistettä!

Mukana :rock:

Eilen muuten hommasin pari numeroo kanssa :rock:
Nyt taitaapi olla pakkiksen voitto sinetöity :D
Mitenkäs Mike sit sen palkkinon kanssa, se menee siis lastensairaalalle? Kait sinne pyydetään kuvaajat paikalle, että saadan pakkikselle lisää kuuluisuutta ;)

Mä olin jostain lukevinani, että toi muro on kuitenki isompi foorumi, ku pakkis. Onko näin? No, Pakkis tuntuu silti olevan mahtavampi.

pakkiksessa vissiin ~30tuhatta ja muroissa ~42tuhatta.. on se siis huomattavasti isompi. :)

Mutta jos otetaan sitten huomioon porukan ikäjakaumat. Muroilla on sellaisia ~10 vuotiaita vaikka millä mitalla, ja kaikki eivät omista puhelinta. Ja muroilla ei ole muuta elämää :D. Pelejä koko ajan pelaamalla on hankala kerätä muiden ääniä :D

Mutta jos otetaan sitten huomioon porukan ikäjakaumat. Muroilla on sellaisia ~10 vuotiaita vaikka millä mitalla, ja kaikki eivät omista puhelinta. Ja muroilla ei ole muuta elämää :D. Pelejä koko ajan pelaamalla on hankala kerätä muiden ääniä :D

Murossa on enemmän käyttäjiä, jotka ovat tehneet accountin yhtä kysymystä varten ja sen jälkeen vetäytyneet takaisin koloon. Mullaki on varmaa joku acco sinne ku kysyny nörteilt apuu jonkun ohjelman tms kaa.

Murossa on enemmän käyttäjiä, jotka ovat tehneet accountin yhtä kysymystä varten ja sen jälkeen vetäytyneet takaisin koloon. Mullaki on varmaa joku acco sinne ku kysyny nörteilt apuu jonkun ohjelman tms kaa.

Noh onhan täälläkin paljon käyttäjiä, jotka ei ole käynyt 11.07.2005 jälkeen tjsp.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom