Sampo Pankin uusi verkkopankki

Mulla on opintolaina Sammossa, enkä ole sinne ollut muuten yhteydessä kuin verkkopankissa ilmoittanut, että sulkevat säästötilin ja Visan. En ala sen lainan siirrosta maksamaan, voi olla tuolla kun en pankkia muuten käytä (eli kortit ovat Nordeassa nykyään ja liksa menee sinne).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi ihmeessä ette vaihda pankkia, kun Sammolla on ollut niin paljon ongelmia? Tietysti jos lainat on Sammossa, niin voi vaikeuttaa vaihtoa. Muissa tapauksissa en katselisi enää päivääkään tuollaista toimintaa.

Mulla on sampossa yksi kätevä tili, jonka takia pidän asiakkuuttani yllä. En todellakaan muuten nielisi esim. että pankki määrää mitä selainta voin käyttää tms. Ihan syvältä muutenkin tuo pankki ja sen työntekijät.
 
Ei vittu! Kävin nostaa käsbää eilen automaatilta, niin summa oli lähteny pankkitililtä ja Visalla oli kans sama summa merkitty:dance:

Voi vitun perse!
 
Tää on kyl käsittämätöntä, miten kaikilla muilla on ollu vääntöä noiden kanssa, mutta mulla on kaikki toiminu yhtä poikkeusta lukuunottamatta niin ku pitääkin...
 
Tää on kyl käsittämätöntä, miten kaikilla muilla on ollu vääntöä noiden kanssa, mutta mulla on kaikki toiminu yhtä poikkeusta lukuunottamatta niin ku pitääkin...

Mulla ei oo ollu ees sitä yhtäkään poikkeusta!

Aika jännää...
 
Yritin eilen ostaa VR:n sivuilta junalippua. Pari kertaa yritin sitä maksaa, mutta aina tuli se "häiriö yhteyksissä yritä myöhemmin uudelleen"-teksti. Sitten kun menin nettipankkiin katsomaan saldoa, niin kyseinen summa oli kuitenkin veloitettu 4 kertaa tililtäni:jahas:

Ei ollut tänäänkään palautunut tilille, vaan varauksissa oli (joissa ei tietenkään lue, että mihin varaus on ja varauksen päättymispäivä 30.6) eli loppukuusta pääsee kait katsomaan, että onko rahat menny tosiaan Vr.lle vai ei.

Niin ja lippua en tietenkään saanut kuitenkaan tilattua :curs:

Ja vielä se, että Firefoxilla en voi verkkopankkia käyttää, kun tulee ilmoitus, että toiminto lopetetaan ja netti sammuu.

Rasittaa aivan perkeleesti :wall:
Itseäni quotaten:
Kävin Sammossa asiasta kertomassa, ja rahat oli tilillä viime torstaina. Paitsi yksi veloitus, joka oli kuulemma maksu lipusta. Paitsi etten saanut kyllä sitä yhtäkään lippua :rolleyes: ja tästä kyllä sanoin useaankin otteeseen.

En taida asiasta enää jaksaa valittaa, liian pieni summa vaivaan nähden...
 
Miksi ihmeessä ette vaihda pankkia, kun Sammolla on ollut niin paljon ongelmia? Tietysti jos lainat on Sammossa, niin voi vaikeuttaa vaihtoa. Muissa tapauksissa en katselisi enää päivääkään tuollaista toimintaa.
Ai siis pitää vaihtaa pankkia jos jollakulla on joskus ollut ongelmia nykyisessä pankissa? :D

mites semmonen tapahtunut vahinko kuin sampon tunnareilla pääs nordean nettipankkiin? Toi ois enemmänkin syy vaihtaa pankkia....

kannattaa ottaa huomioon että jos pankilla on (oli) 1000000 asiakasta ja jokainen ongelma uutisoidaan iltalehtien etusivulle niin jos promillella on ongelmaa niin vaikuttaa siltä että pankki on ihan susi...

ootko kenties op:n palkkalistoilla? ;)
 
Itellä oli jossain vaiheesssa kans sammon kanssa yks ongelma kun tilasin VR junalippuja, niin ekalla kerralla sanottiin että virhe ja tokalla sain. seuraavana päivänä VRstä soitettiin ja lähetettiin rahat takaisin siitä virheestä mikä olikin veloitettu. muuta ei ole ollut joten mua nämä sampo jutut eivät pahemmin ole haitanneet
 
Vois laittaa tosta eilisestä episodista verkkopankin kautta messua. Kuulemma siellä ei tosin taideta paljon vastata. Jos saatana joudun menemään konttoriin, ni alkaa kuumottaa ja homma voi eskaloitua käsirysyksi.

Aion kyllä vittuillessani vaatia korvauksia mielipahasta ja yleisestä vitutuksesta.
 
Itellä oli jossain vaiheesssa kans sammon kanssa yks ongelma kun tilasin VR junalippuja, niin ekalla kerralla sanottiin että virhe ja tokalla sain. seuraavana päivänä VRstä soitettiin ja lähetettiin rahat takaisin siitä virheestä mikä olikin veloitettu. muuta ei ole ollut joten mua nämä sampo jutut eivät pahemmin ole haitanneet
Luitko mun samat ongelmat tosta ylempää? Ei ne mulle vaan mitään soittanu, ite soitin perkele niiden kalliiseen puhelinpalveluun! Ja pari viikkoa sitten tapahtu :curs:
 
http://www.taloussanomat.fi/rahoitu...aiheuttaa-taas-hataannysta/200817595/12?rss=4
Sampo Pankin sähläys verkkopankissa ei ota loppuakseen.

Luottokuntaan tulvii nyt puheluja hätääntyneiltä Sampo Pankin asiakkailta, jotka ovat huomanneet korttinoston kirjautuneen kahteen kertaan: sekä tilille että luottopuolelle.

Luottokunnan mukaan ongelma Sampo Pankin verkkopankissa tuli heidän tietoonsa juhannuksen aikaan ja tilanne jatkuu edelleen.

– Tämä on erittäin harmillista. Tapahtuma näkyy kuitenkin virheellisesti vain Sampo Pankin verkkopankissa eli asiakkaita ei tulla veloittamaan kahteen kertaan, sanoo Luottokunnan liiketoimintajohtaja Mikko Pilkama.

Sampo Pankki:
Ei virhe vaan ominaisuus


Pilkaman mukaan Sampo Pankin asiakkailta tulee heille useita puheluja päivittäin.

Sampo Pankki myöntää, että noston näkyminen verkkopankissa kahdessa paikassa on aiheauttanut viljalti hämmennystä.

– Se ei ole kuitenkaan verkkopankin virhe vaan ominaisuus, määrittelee Sampo Pankin viestintäjohtaja Hannu Vuola.

Asiakkaiden hämmennyksestä johtuen pankki on kuitenkin muuttamassa asetukset entisenlaisiksi.

– Muutokset tehdään seuraavassa päivityksessä. Tarkkaa ajankohtaa en osaa sanoa, mutta se on päivien tai ehkä viikon kysymys, Vuola sanoo.
Olivatkohan ne muutkin "viat" vain ominaisuuksia ;)
 
Tuolta Vuolalta on kyllä irronnu hyviä kommentteja.

Jooh, tänään just soitin tutulle Sampoon, niin ei ollu ihan painokelpoista tekstiä mitä mieltä frendi oli ko. ukkelista. Mutta EDELLEEN mä ihmettelen, miten se saa jatkaa tossa työssään. Onhan se epäonnistunut totaalisesti työtehtävässään, mutta ukko vaan mennä porskuttaa..
 
Todella huonoa palvelua Sampossa tänään, voisi kyllä joskus vaihtaa pankkia. Verkkopankin kanssa minulla ei ole ollut ongelmia.
 
Vois laittaa tosta eilisestä episodista verkkopankin kautta messua. Kuulemma siellä ei tosin taideta paljon vastata. Jos saatana joudun menemään konttoriin, ni alkaa kuumottaa ja homma voi eskaloitua käsirysyksi.

Aion kyllä vittuillessani vaatia korvauksia mielipahasta ja yleisestä vitutuksesta.
mitäs luulet ootko ainut joka sinne pistää viestejä?

käsittääkseni kaikkiin pyrkivät vastaamaan mutta jostain syystä ollut vastauspalvelu viime aikoina tukossa.
 

Tottakai olivat! Tämähän on vanha fakta:

bug3.jpg
 
Varmasti hakee ja todella moni alasta kiinnostunut...
Työkokemuksena äärettömän kova setti ja näyttää hyvältä CV:ssä.

"Kyseessä ovat monipuoliset verkkopankkiasiakkaiden tukitehtävät. Työhösi kuuluu henkilö- ja yritysasiakkaiden käytön neuvontaa sähköisten palveluidemme käytössä, ensisijassa Verkkopankkiympäristössämme. Lisäksi ratkaiset verkkopankkiasiakkaidemme teknisiä ongelmatilanteita, tukenasi on oma tekninen tukitiimimme. "

Eli neuvot verkkopankin käytössä. Jos bugaa niin otat yhteyttä back office tiimiin. En kyllä keksi miten tuo näyttää mitenkään erikoisen hyvälle CV:ssä.
 
Back
Ylös Bottom