Kysytyimmät kysymykset Visa-korteista
K: Sain helmikuussa kirjeen, jossa kerrottiin, että minulle toimitetaan huhtikuun aikana uusi Visa-kortti. En ole vielä saanut uutta korttia. Toimiiko nykyinen korttini?
V: Kyllä, voit käyttää nykyistä korttiasi normaalisti. Haluamme varmistaa, että uudet kortit toimivat kaikissa maksupäätteissä, joten olemme siirtäneet korttien uusimisen syksyyn. Saat nykyiseen korttiisi liittyvän asiakaspalvelun Luottokunnan asiakaspalvelusta (09) 696 4603 (ma-pe 8-20, la 9-16).
K: Olen käyttänyt Visa-korttiani, mutta verkkopankissa näkyvä käyttövara säilyy ennallaan. Miksi?
V: Valitettavasti verkkopankissasi näkyvä "Käyttövara" -tieto ei päivity tällä hetkellä. Näet kuitenkin Visa-korttisi tapahtumat verkkopankissa kohdassa Kortit ja valuutta. Valitse listalta Visa-korttisi ja napsauta sivun alalaidassa näkyvää Korttitapahtumat-painiketta.