Hei, Olen viime ajat harjoitellut aika kovalla rytmillä salilla, johtuen työttömyydestä, niin minua rupesi mietityttämään harjoittelenko oikein/väärin vai liian paljon? Elikkä teen rinta hauis, selkä jalka ja olkapäät hartiat ojentajat jaolla! Eli kolme jakoinen. Mutta teen nämä kaikki kaks kertaaa viikossa ! Sarjat ovat yleensä 4x 6-8 toistoa ja 3-4 liikettä per ryhmä ja aina kun mahdollista lisään painoja. hartioissa tulee pitempää sarjaa! Esim rinta hauis = 4 x 6-8 rinta ja 4 x 6-8 hauis..plus vatsalihakset 3 kertaa viikossa. Voimassa on tapahtunut kehitystä jo 3vk jälkeen runsaasti, mutta kannattaako jatkaa tälläisella viikko rytmillä pitempään ja jos työtkin jatkuvat lähiaikoina, nii kuulostaa aika rankalta 6 kertaa viikossa salilla ja 8h työpäivä? Ja kannattaisiko ryhmät reenata erinlailla kuten selkä hauis? Rinta olkapää ojentajat? jalat erikseen? Onko tästä nykyisestä systeemistä haittaa kehitykselle tai jotain? Ylikunnon vaara?? Kerta olen kokematon, niin tarvitsen neuvoja kokeneemmilta! :wtf: Ravinnon olen oikein suhtauttanut reenaamiseen ja saan tarvittavat määrät proteiiniä päivittäin! Untaki tulee kun ei ole töissä se 10h yössä ! "töissä ollessa se n.7-8h ! Antakaa kehittävää palautetta kiitos ja haukkuminen ja sättiminen pois !