"Salimokat"

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Mitäs kaikkea porukka on mokaillut salilla ? Alkuaikoina tai lähimenneisyydessä ?

Itselläni on ainakin levahtanut kerran jos toisenkin palkkarit pukuhuoneessa seinille ja muiden päälle ;) (Siinäpä on muuten nopea tapa vetää palkkari, loppulämpimätkin tulee juostessa karkuun isoja köriläitä).

Toispuoleisesti "painotettuja" tankoja on lennellyt pitkin salia ja varmistusmokiakin on sattunut :D (Ei onneksi vaarallisia)...

Kerran taisin kolauttaa itseäni päähän käsipainolla tsekatessa yhtä beibeä =D

Joskus alkuaikoina kun saliohjaaja minua avusti kyykkyä tekemään niin päästin sitten kunnon pierasun juuri, kun tyyppi oli takana katsomassa asentoa...:nolo:
*tais olla vielä noi pidätys "lihakset" ei niin hyvässä kunnossa*:lol2:

Nyt taas lähimenneisyydessä yhtenä päivänä ensin levähti tangosta painot ja kauhea meteli ja heti sen jälkeen kun nostamassa painoja takaisin kävelin suoraan päin kyykkytelineessä olevaa tangon päätyä, niin et kuhmu tuli päähän ja talitintit lauloi...:D

Muutaman kerran oon treenatessa äkäillyt ihmisille jotka ei oo sitä ansainnu,sitä voi jo pitää jonkinsortin mokana:nolo:

Kerran sotkin paikat verellä kun olin ilmeisesti ristikkäistaljan vaijerilla rikkonut käteni ja verenvuotoa huomaamatta heiluin siinä vielä usemman minuutin :D

Nyt diietillä kun välillä nuppi jumittaa on tullut muutaman kerran tehtyä niin että menen palautumisajan jälkeen väärään laitteeseen tekemään. Tänään viimeksi jalkatreenissä tein reisikoukistuksia ja sitten seuraava sarja tulikin tehtyä pohjenousua istuen. Ihmettelin kun tuntu niin kevyeltä ja tajusin tekeväni väärässä laitteessa :D

Palkkarit on kasannu paineita kun oli c-vitamiiniporetabletti sheikkerissä, ja sehän tietenkin levisi ja sotki paikat:D Sit oon muutaman kerran vetäny vettä henkeen jalkatreeneissä, kun oon ollu niin hengästynyt, ja kakostellu sen jälkeen polvillani lattialla melkein taju kankaalla :D :david: Ja MP3-soitin on lennellyt miten sattuu myös:D Välillä ääntelykin saattaa olla vähän epänaisellista, mutta voiko tuota nyt mokaksi laskea edes:)

No en nyt tiedä onko tämä mikään moka, mutta sain kerran jonkin astmakohtauksen tyyppisen kun tein ylätaljaa. :rolleyes: Kylläpäs taas keräsin katseita kun ähisin ja puhisin polvillani maassa... Muutenkin tulee aina rääyttyä vaikka miten, kun en saa kaikkia itsestäni irti jos keskityn äänihuulteni hillintään :jahas:
Kerran kalautin itseäni päähän käsipainolla kun tein penkkiä liian isoilla painoilla. Kässärillä painoa mahtavat 10 kg :nolo:
Penkkiä taas, pikkuisella kiinteällä tangolla. Vimpsautin silleen istualtani suoraan selälleni ja selkä kramppas, enkä pystynyt kääntämään selkääni viikkoon. Auts.
Potkasin kengättömän vasemman jalkani varpaan sellaiseen vaneriin jonka päällä treenataan milloin mitäkin ja oikean jalan etureisi revähti enkä voinut kunnolla kyykätä muutamaan kuukauteen :david:
Veren kanssa olen minäkin sotkenut. Täysillä lyttäsin hieman hankalan penkin tapin paikalleen ja peukkuhan se sinne jäi väliin. Siinä sitten tyynenä katselin haljennutta peukalon kynttä aikani, nuolaisin suurimmat veret pois ja aloitin sarjan :david:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom