Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Ei nyt mitään kauheen hauskaa ole sattunut. Mutta tuolla salilla missä käyn on yks jätkä semmonen noin 170cm/120kg mitat, ja ei siis ole lihaksikas vaan suoraansanoen aivan hel*etin läski.. Eikä siinä mitään pahaa olekaan. Mutta kaverilla on aina hajusuolat mukana ja kunnon salivaatteet(mitä näitä voimailu merkkejä nyt on) Ja kaikki mahd. tuet ja sitten tekee penkkiä 70kg:lla iha tuskissaa ja rääkyy kun pikku lapsi.

Kerran menin sen jälkee penkkiin ja sanoin et jätä painot vaan siihen. Siinä oli 80kg ja aloin sillä sit lämmitteleen niin kaveri vähän katteli kyllä. Ja vielä se tyyli millä se kattoo muita ja kun puhuukin kaverillee niin huutaa kun omistais koko salin. Helvetti on rasittava jätkä.

Ei nyt mitään kauheen hauskaa ole sattunut. Mutta tuolla salilla missä käyn on yks jätkä semmonen noin 170cm/120kg mitat, ja ei siis ole lihaksikas vaan suoraansanoen aivan hel*etin läski.. Eikä siinä mitään pahaa olekaan. Mutta kaverilla on aina hajusuolat mukana ja kunnon salivaatteet(mitä näitä voimailu merkkejä nyt on) Ja kaikki mahd. tuet ja sitten tekee penkkiä 70kg:lla iha tuskissaa ja rääkyy kun pikku lapsi.

Kerran menin sen jälkee penkkiin ja sanoin et jätä painot vaan siihen. Siinä oli 80kg ja aloin sillä sit lämmitteleen niin kaveri vähän katteli kyllä. Ja vielä se tyyli millä se kattoo muita ja kun puhuukin kaverillee niin huutaa kun omistais koko salin. Helvetti on rasittava jätkä.

Ilman minkäänlaista lämmittelyä? Kyllä mä ainaki kattoisin ja ihmettelisin ihan vaan sen takia, että miks joku kylmiltään alottaa 80 kilolla..

Jos et oo tajunnut, niin sehän tän koko ketjun idea näyttäis olevan :)

Sun postis ei ollut yhtään hauska :D

Tänään näin hupaisan tilanteen: semmonen iso mulkunnäköinen mies vei vieressä istuvalta jampalta kässärit ja alko tekeen pitkää sarjaa. Se jätkä katto monttu auki ja kyseli painoja takas johon se mörkö totes: "mää teen nyt"... Itse seurasin tilannetta vähän kauempaa sarjatauolla. Jännä homma miten salil näkee "kulttuuria", kun ei ole soitinta käytös :D
Ei se mitään olen minäkin tehnyt mulkusti ja vienyt eräältä painot kysymättä yhtään mitään, kun se tekee montaa liikettä vuoronperään jotain kuntopiiriä tms sykkien salia ympäri, eikä ikinä siivoo mitään kun lopettaa.

Aiheutin varmaan itse komediaa, mutta en tiedä huomasiko kukaan kun aika tyhjää salilla.

Lämppäsin power räckissä kyykkyä varten ja pistin ne turvaraudat suht. alas. Noh, nehän oli aivan liian alhaalla, joten nostin pari pykälää. Vähän painoo taas lisää, ja lisää lämppää... sitten melkein sarjapainot tankoon, ja painolla mennäänkin jo aikasta paljon alemmaksi..................... hienosti pomppas toinen puoli tangosta (osu ehkä puoli senttiä ennen) ja sitten jollain kylkipaloilla kauiheella väännöllä ukkoa suoraks taas. Pykälää alemmaksi siis.........
:lol2:

Oletko minä? Kokeilin pitkästä aikaa kyykätessä laittaa turvaraudat, vaikka yleensä vierastan niitä. Tokan kovan sarjan vika toisto, ukko alkaa taipumaan jo sen verran pohjaan, että toinen puoli pamahtaa rautaan.. Sitä heilumisen määrää.. :dance:

Tapahtui myös eilen..

Itse en ollut tilannetta todistamassa vaan faijalta kuulin. Eli salilla jossa hän treenaa on kaks kerrosta ja jalkaprässi on yläkerrassa. Joku jannu oli siinä sitten lopettanut sarjansa ja painoa taisi olla melkoisesti prässissä. Kyseinen herra siis meni ottamaan ensin kaikki painot pois toiselta puolelta jolloin koko jalkaprässi kaatui sille puolelle jossa kaikki painot oli vielä paikallaan ja tietysti lattiaan tuli reikä :)

En tiedä onko komediaa mutta eräs salin vakiokasvo tuli treenaamaan penkkiä, latoi suoraan painoa satasen ja ilman mitään lämmittelyjä nostamaan. Eka toisto meni jo niin tiukille etten itse olis uskaltanut enempää, mutta tämä otti vielä toisen ja sai kuin saikin sen ylös. Ei näyttänyt mitenkään tyytyväiseltä suoritukseensa ja jättikin painot tankoon ja lähti samoin tein menemään salilta. :rolleyes:

En oo tuohon kaveriin aiemmin kiinnittänyt mitään huomiota, yleensä se taitaa taljoilla treenailla aika paljon. Mikä lie uusi treenityylin kokeilu ollut.

Saako siellä kyykkyhäkissä sitten tehdä pystypunnerrusta? Kerran menin sen virheen tekemään ja vihaisia katseita siitä tuli. Tajusin vasta viimeisen sarjan kohdalla kun joku tuli vähän tympääntyneenä kyselemään, että onko montakin sarjaa jäljellä.

Toi kyykkyräkki ja hauiskääntö on kyllä ihmeellinen asia. Meidänkin salilla on 20-60kg väliltä 5kg nousuilla fiksattuja tankoja, lisäksi 4 mutkatankoa ja 2 kappaletta noita lyhyempiä 10kg painavia levytankoja. Lisäksi useampi kappale telineitä joissa noita voi pitää. Kyykkypaikkoja on kaksi, ja silti vähintään kerran viikossa bongaa tyypin joka tekee ne curlit räkissä. Ei pysty ymmärtämään.

En tiedä onko komediaa mutta eräs salin vakiokasvo tuli treenaamaan penkkiä, latoi suoraan painoa satasen ja ilman mitään lämmittelyjä nostamaan. Eka toisto meni jo niin tiukille etten itse olis uskaltanut enempää, mutta tämä otti vielä toisen ja sai kuin saikin sen ylös. Ei näyttänyt mitenkään tyytyväiseltä suoritukseensa ja jättikin painot tankoon ja lähti samoin tein menemään salilta. :rolleyes:

En oo tuohon kaveriin aiemmin kiinnittänyt mitään huomiota, yleensä se taitaa taljoilla treenailla aika paljon. Mikä lie uusi treenityylin kokeilu ollut.

Ite näin joskus vuos sitten ku joku tyyppi tuli suoraan salille ilman mitää lämmittelyjä penkkiin ja 90kiloo tangossa. Rupes muka lämmittelemään. Otti 1 toiston ja olkapää sano poks ja painot lattialle. Ilmeisesti repes jotain olkapäästä.

Joku jantteri veti juoksumatolla semmonen inttii -tyyppinen kaasusuojanaamari päässä lyhyitä kovatemposia rykäyksiä. Kai tolle joku selitys on enkä dissaa, mutta hymyilytti ku rupesin katteleen et ketäs tääl tänään on nii vasemmalla puolel joku painaa naamari pääs menemää :)

Täällä taas hirveä valitus kyykkypaikalla hauiskäännön tekemisestä. Itse teen aina, koska salilla on sellainen power rack (http://www.pro-fitness.com/photos/power_rack.jpg) ja sitten ihan kyykkyteline (http://devinefitnessequipment.co.nz/wp-content/uploads/wpsc/product_images/F8830.jpg), eivät siis kuvia vastaavat mutta tuon tyyppiset kuitenkin, ja noi on penkkien lisäksi ainoit, joissa noita täysikokoisia levytankoja on. Ja koska niillä teen haukkaa niin tulee luonnollisesti laitettua se tanko tauon ajaksi siihen telineeseen. Tietty, jos on paljon kyykkääjiä, voi ottaa nurkasta niitä ylimääräisiä levytankoja ja laittaa aina lattialle tauoksi, mutta miksi tehdä näin, jos paikat ovat vapaat ja pääsisi vähemmällä vaivalla.

Täällä taas hirveä valitus kyykkypaikalla hauiskäännön tekemisestä. Itse teen aina, koska salilla on sellainen power rack (http://www.pro-fitness.com/photos/power_rack.jpg) ja sitten ihan kyykkyteline (http://devinefitnessequipment.co.nz/wp-content/uploads/wpsc/product_images/F8830.jpg), eivät siis kuvia vastaavat mutta tuon tyyppiset kuitenkin, ja noi on penkkien lisäksi ainoit, joissa noita täysikokoisia levytankoja on. Ja koska niillä teen haukkaa niin tulee luonnollisesti laitettua se tanko tauon ajaksi siihen telineeseen. Tietty, jos on paljon kyykkääjiä, voi ottaa nurkasta niitä ylimääräisiä levytankoja ja laittaa aina lattialle tauoksi, mutta miksi tehdä näin, jos paikat ovat vapaat ja pääsisi vähemmällä vaivalla.

Ei se ketään haittaa silloin jos salilla on tosiaan tyhjää ja ne paikat on täysin vapaina. Vitutusta aiheuttaa se, että hirveällä heijarilla hauista tekevät idiootit päätyvät kyykkyhäkkiin yleensä juuri silloin, kun salilla on se pahin ruuhka ja kyykkääjiä olisi jonoksi asti.

Back
Ylös Bottom