Ilman minkäänlaista lämmittelyä? Kyllä mä ainaki kattoisin ja ihmettelisin ihan vaan sen takia, että miks joku kylmiltään alottaa 80 kilolla..
Ei sitä nyt joka asiaan tarvitse lämmitellä jos on edes vähän voimaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilman minkäänlaista lämmittelyä? Kyllä mä ainaki kattoisin ja ihmettelisin ihan vaan sen takia, että miks joku kylmiltään alottaa 80 kilolla..
Ei se ketään haittaa silloin jos salilla on tosiaan tyhjää ja ne paikat on täysin vapaina. Vitutusta aiheuttaa se, että hirveällä heijarilla hauista tekevät idiootit päätyvät kyykkyhäkkiin yleensä juuri silloin, kun salilla on se pahin ruuhka ja kyykkääjiä olisi jonoksi asti.
Saisko ne olla siinä jos tekisi puhtaasti ilman heijaria? ;)
Vapaa maahan tämä on, joten voi siinä veivata vaikka pinkillä käsipainolla yksi käsi kerrallaan. Osuiko omaan nilkkaan kun piti heti tulla saivartelemaan?

Joku jantteri veti juoksumatolla semmonen inttii -tyyppinen kaasusuojanaamari päässä lyhyitä kovatemposia rykäyksiä. Kai tolle joku selitys on enkä dissaa, mutta hymyilytti ku rupesin katteleen et ketäs tääl tänään on nii vasemmalla puolel joku painaa naamari pääs menemää![]()
Juju noissa kaasunaamareissa on oletus, että heikentynyt hapenotto lisää hemoglobiinia ja muita vastaavia etuja. Nyt on kuitenkin jo todistettu, että tämä ei toimi.
Ei sitä nyt joka asiaan tarvitse lämmitellä jos on edes vähän voimaa.
Suu mutristeli sen näköisenä, että olisi puolustuspuheenvuoro tulossa, mutta ei hän sitten saanut sanottua mitään. En tajunnut aivan heti, mistä on kyse... ehkä olisi pitänyt sanoa, etten ajatellut hänen myrkyttäneen huonetta... Kyykkypaikalla nauratti kyllä aika tovin ennen kuin pääsin treeniin kiinni..tyttöparka :DIlman minkäänlaista lämmittelyä? Kyllä mä ainaki kattoisin ja ihmettelisin ihan vaan sen takia, että miks joku kylmiltään alottaa 80 kilolla..
pelkällä tangolla, riippumatta siitä mikä on penkkimaksimi. Penkkimaksimin suuruus ei vaikuta lihasten lämmittelytarpeeseen alentavasti, päinvastoinNäin mistään mitään tietämättä, mutta mistä se on sopivaa aloittaa lämmittely kylmiltään? 40kg? 50kg?
pelkällä tangolla, riippumatta siitä mikä on penkkimaksimi. Penkkimaksimin suuruus ei vaikuta lihasten lämmittelytarpeeseen alentavasti, päinvastoin
Ite pyörittelen vaan käsiä, venyttelen ja sarja kirtäjäkalvosimia. Tällä hetkellä sarjapainot 110 niin olen tehnyt yhden sarjan 90 kilolla, kai joku sitten tulkitsee että lämmittelyni on ollut 1 sarja 90kg :D