Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieno mies. Varmasti kasvanu kovalla työllä. Loppuposeissa ojentajat kivast hyllyy. Tiukkaa lihasta.
Ainakin se on eristänyt liikkeet hienosti hauiksille ja ojentajille, kun ei ole forkutkaan ottanut yhtään kuormaa..

Toi on Underarmourin tommonen rash guard tyyppinen paita (tai hikeä poistava yms.), venyy ihan saatanasti. Itsellä vastaava mutta pitkähihainen.

Täälläkin ilmottautuu kans yks pohje-vammanen. Liha tarttuu muuhun kroppaan enemmän kuin hyvin mutta pohkeet ne vaan kiristyy muttei juurikaan kasva. Kiinnityskohdat todella korkealla.

Mä oon toisinpäin pohjevammanen. Mitenkään en niitä treenaa mut ne on silti paksummat kun kädet.

Toi äijä oli jo kuukauden idiootti ketjussa. Ei tossa oo oikeestaan mitään komediaa kun tollasia tyyppejä on youtubessakin jo satoja. Ainut komedia on noi lehden toimittajat jotka ei oo vieläkään äkänny mitä on synthol.. :face:

Eiköhän se komediaosuus ollut nimenomaan tuon artikkelin sisältö, ukko itsessään menee draaman puolelle..

Viime sivujen perusteella on hauskaa jos salilla joku:
-Tekee isommilla raudoilla tekniikalla joka ei ole suoraan oppikirjasta. Lol, ottas painoa pois ja tekis puhtaasti.
-Tekee pienemmillä romuilla hyvällä tekniikalla. Lol ei sillä oo voimaa.

Tänään olin todistamassa aivan uskomatonta esitystä Firman Salilla™. Aamutreenejä kun vedän, olen *yleensä* yksin. Noh tänään sinne tuli jannu kesken mun EZ-tankohauisten. Tiesin heti, mitä maata tää kaveri oli: lökäfarkut jalassa ja joku "muodikas" t-paita päällä. Heti ekana, ilman lämpöjä ottaa 26kg käsipainot ja rupeaa "tekemään" haukkaria. En ole hetkeen nähnyt niin taipuvaa selkää ja niin päin vittua tehtyä harjoitusta noin ihan yleisesti ja tuolla sentään käy keski-ikäisiä naisiakin. No tää sankari veti kaksi toistoa ja meni johonkin laitteeseen, taas maksimit mitä saa ja pari toistoa. Tätä jatkui ehkä sen 20min, kunnes se sitten lähti vesimelonit kainaloissa. Pituutta ehkä 180 ja painoa 65 kiloa.

Viime sivujen perusteella on hauskaa jos salilla joku:
-Tekee isommilla raudoilla tekniikalla joka ei ole suoraan oppikirjasta. Lol, ottas painoa pois ja tekis puhtaasti.
-Tekee pienemmillä romuilla hyvällä tekniikalla. Lol ei sillä oo voimaa.
Tuo viimeinen lihavoitu kohtahan koskee vain kyniksiä ja muita ali-ihmisiä, ei meitä raavaita miehiä. Puhdas tekniikka ja isot painot = great success?

Tänään olin todistamassa aivan uskomatonta esitystä Firman Salilla™. Aamutreenejä kun vedän, olen *yleensä* yksin. Noh tänään sinne tuli jannu kesken mun EZ-tankohauisten. Tiesin heti, mitä maata tää kaveri oli: lökäfarkut jalassa ja joku "muodikas" t-paita päällä. Heti ekana, ilman lämpöjä ottaa 26kg käsipainot ja rupeaa "tekemään" haukkaria. En ole hetkeen nähnyt niin taipuvaa selkää ja niin päin vittua tehtyä harjoitusta noin ihan yleisesti ja tuolla sentään käy keski-ikäisiä naisiakin. No tää sankari veti kaksi toistoa ja meni johonkin laitteeseen, taas maksimit mitä saa ja pari toistoa. Tätä jatkui ehkä sen 20min, kunnes se sitten lähti vesimelonit kainaloissa. Pituutta ehkä 180 ja painoa 65 kiloa.

Tästä tuli mieleen joku ihme ähly omalla salilla. No siitä on jo varmaan vuosi kun se väänsi pystäreitä selkänojalla 22,5 käsipainoilla puolikkaalla liikeradalla ihan naama punasena muutaman toiston (koskaan en nähny sen lämmittelevän). Viimeks kun näin sen niin se teki edelleen samalla painolla eikä ollu kehittynyt yhtään. Meinasin sanoo sille jo vuosi sitten et ota vähän painoa pois niin kehityt, mut ei se ois varmaan uskonut. Sille oli myös ilmestynyt vyö ja se oli ruvennut tekeen jotain sivulankkua, se katseli mua sieltä lattialta vähän avuttoman näköisenä kun tein kovia keskivartaloliikkeitä ja se oli paskonu selkänsä. Se teki vatsalihaksia aina sillai et liian raskaalla 1-2 epäpuhdasta toistoa.. superina noiden pystärien kanssa tietysti.

Tänään salilla sain hieman hymyillä. Noin 40-50v välissä oleva mies teki penkkiä, ei mikään mörssäri vaan enemmänkin "urheilullisen" näköinen noin ulkomuodoltaan. Painoa penkissä oli nopeasti arvioituna noin 110kg, jolla kaveri teki muutaman puhtaan sarjan. Ei siinä mitään, tämän päälle kaveri päätti lyödä vielä 20kg kiekot päihin. Tässä vaiheessa meinasin mennä kysymään, että tarvitseeko hän varmistajaa. En kuitenkaan mennyt ja huomasin, että kaveri ei edes yrittänyt nostaa tankoa rinnalle, vaan hän irroitti tangon telineestä, nosti suorille käsille ja laski takaisin. Liikerata oli siis noin 10cm, tanko oli kokoajan telineen yläpuolella. Muutaman toiston jälkeen hän siirtyi toiseen liikkeeseen. Teki mieli kysyä, että mitä hän haki tällä tekniikalla. Herkkyyttä irrotukseen telineestä, vai jotain muuta? Itse en ole ikinä nähnyt/kuullut moisesta.

Pisti hymyilyttämään.

Tänään salilla sain hieman hymyillä. Noin 40-50v välissä oleva mies teki penkkiä, ei mikään mörssäri vaan enemmänkin "urheilullisen" näköinen noin ulkomuodoltaan. Painoa penkissä oli nopeasti arvioituna noin 110kg, jolla kaveri teki muutaman puhtaan sarjan. Ei siinä mitään, tämän päälle kaveri päätti lyödä vielä 20kg kiekot päihin. Tässä vaiheessa meinasin mennä kysymään, että tarvitseeko hän varmistajaa. En kuitenkaan mennyt ja huomasin, että kaveri ei edes yrittänyt nostaa tankoa rinnalle, vaan hän irroitti tangon telineestä, nosti suorille käsille ja laski takaisin. Liikerata oli siis noin 10cm, tanko oli kokoajan telineen yläpuolella. Muutaman toiston jälkeen hän siirtyi toiseen liikkeeseen. Teki mieli kysyä, että mitä hän haki tällä tekniikalla. Herkkyyttä irrotukseen telineestä, vai jotain muuta? Itse en ole ikinä nähnyt/kuullut moisesta.

Pisti hymyilyttämään.

Itte kokeilen aina silloin tällöin miltä se kaksi kertaa oman kehon paino eli 160kg tuntuu irrottaa telineestä. Pysyy tietynlainen nöyryys mukana treeneissä ja muistuu mieleen että matkaa on vielä taitettavana.
Keveillä viikoilla on hyvä välillä muistuttaa miltä ne raskaat työsarjat tuntuikaan käsillä. Kun ei niitä toistoja kuitenkaan tee kun deload loppuis sitten siihen.

Sitten on tempaus, jossa aina välillä laittaa kunnolla painoa ja tekee vain viiden sentin maastairroituksia... tai sitten pitää staattista jännitystä esim 20sek justiinsa siinä rajoilla ettei painot lähde vielä irti. Tekee muuten kutaa tempausotteella tuo staattinen pito, toimii lämppärinä maveenkin.

Mikäpäs siinä jos hymyilyttää. ;)

Itte kokeilen aina silloin tällöin miltä se kaksi kertaa oman kehon paino eli 160kg tuntuu irrottaa telineestä. Pysyy tietynlainen nöyryys mukana treeneissä ja muistuu mieleen että matkaa on vielä taitettavana.
Keveillä viikoilla on hyvä välillä muistuttaa miltä ne raskaat työsarjat tuntuikaan käsillä. Kun ei niitä toistoja kuitenkaan tee kun deload loppuis sitten siihen.
Voihan asian noinkin ajatella ja syy voi hyvinkin olla tuo mainitsemasi "nöyryys". Kaveri tosiaankin irotti tuon painon telineestä ja laski takaisin, eli mistään staattisesta pidosta ei tuossa ollut kysymys. Olisi pitänyt suoraan kysyä syytä tuohon, kun näin jälkeen päin jäi askarruttamaan.

... En kuitenkaan mennyt ja huomasin, että kaveri ei edes yrittänyt nostaa tankoa rinnalle, vaan hän irroitti tangon telineestä, nosti suorille käsille ja laski takaisin. Liikerata oli siis noin 10cm, tanko oli kokoajan telineen yläpuolella. Muutaman toiston jälkeen hän siirtyi toiseen liikkeeseen. Teki mieli kysyä, että mitä hän haki tällä tekniikalla. Herkkyyttä irrotukseen telineestä, vai jotain muuta? Itse en ole ikinä nähnyt/kuullut moisesta.

Joskus ylisuurilla painoilla haetaan tärinän poistoa. Jos kädet tuppaa tärisemään nostoissa, niin isoilla painoilla hermosto saa ärsykettä, joka vähentää tärinää. Ihmettelin kerran samanlaista touhua kyykkypaikalla, ja selvispä se syykin sitten (ja toimii kuulemma penkissäkin, itse en ole tosin kokeillut kumpaakaan).

Karvaranne joi salilla megaforcea penkin tauoilla ja kävi samalla posettamassa itsellensä peiliin,no tämä posetus loppui kun hän näki minun tekevän penkkiä isommilla painoilla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom