Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Mitenköhän 70 luvulla osattiin reenata ilman älypuhelimia? Tai itse en ainakaan tarvitse mitään häiriötekijöitä omiin treeneihin.

Mun osalta loppuu vääntö.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, kyl kaikki jotka puhelinta treeneis käyttää edes musankuunteluun on aika pellejä.. ja ansaitsee tulla mainituksi tässä ketjussa, normaalisti vielä kunnon kyniksii ne..

Mitenköhän 70 luvulla osattiin reenata ilman älypuhelimia? Tai itse en ainakaan tarvitse mitään häiriötekijöitä omiin treeneihin.

Mun osalta loppuu vääntö.

Luultavasti kirjoitettiin paperille jos halusi pitää jotain päiväkirjaa, mutta helpompaa kirjoittaa suoraan tänne, ettei tarvi kirjoittaa ensin paperille ja siitä koneelle.

Ite oon sen verran oldskooli noitten merkkailujen suhteen, et aina paperille. En ees viitti kuvitella kuinka paskanen toi luuri olisi mankusta, jos räpläisin sitä salilla koko ajan. Nopeemmin mä siitä treenivihkosta katson kahden viikon takaiset treenipainot, ku kännystä. Välillä otan luurin sekunttikelloksi, jos teen jotain erikoisempia treenejä, jossa tarttee kyylätä aikaa.

Nyt sen verran off-topicia voisin jatkaa, että ymmärrän kyllä jos ihmiset tahtoo käyttää puhelinta sarjojen merkkaamiseen yms. ja musiikin kuunteluun. En kuitenkaan ymmärrä, että jos edellä mainittuja asioita ei harrasta niin miksi se puhelin otetaan mukaan - miksi vastataan puheluihin tai aletaan soittamaan ympäriinsä kesken treenin.

Komediana taas voisi kertoa sitten siitä, miten joskus nelipäinen nuorten lauma oli kerääntynyt penkin ympärille tekemään penkkiä. Yksi makasi penkillä ja "nosti" 80-90kg penkistä, eli kummassakin päässä oli vielä yhet nuoret nostamassa painoja. Neljäs heppu taas otti kuvia kun siten, ettei näitä avustajia näy sivuilla. :D Kaiken kruunasi kyllä ehdottomasti se, että pojat olivat jotenkin vielä salakuljettaneet (tai ihan vain ottaneet...) mukaan EuroShopperin energiajuomat, jotka penkkitreenaamisen jälkeen juotiin porukalla. Juonnin jälkeen poikaporukka musersi ES tölkit käsin lyttyyn hurjana voimanosoituksena. Seuraavat 30+ minuuttia salilla sitten menikin niin, että pojat keskustelivat keskenään tai soittivat kavereilleen ja kertoivat miten kävivät treenaamassa - ja kuinka joku nosti melkein 100kg. :worship:

^jos joku vetää tost vielä herneet ja keksii syyn et miksi toi ei oo salikomediaa niin alan opiskelee ravitsemusta suomi24stä.

Niinpä. ES toimii oivana palkkarina nuorilla miehillä ja pojilla, se on helppo juoda makunsa takia ja saa nopeita hiilareita.
Juoman juotuaan voi vielä verrytellä käsiään rutistamalla tölkin. Tölkin heitto roskikseen on varteen otettava vaihtoehto kepin pyöritykselle / loppuverryttelylle.
Prodeahan voi ottaa sitten kotona esim vaikka 1kg banaania siitä saa jo pari grammaa, mikä on nykyihmisen 40g päivittäiseen tarpeeseen ihan riittävä.

EDIT: HYMIÖ

Luultavasti kirjoitettiin paperille jos halusi pitää jotain päiväkirjaa, mutta helpompaa kirjoittaa suoraan tänne, ettei tarvi kirjoittaa ensin paperille ja siitä koneelle.

En kyllä luottaisi pelkästään nettitreenipäiväkirjaan, bitit kun häviävät helposti.

Luotto pakkotoistoon on kova!

Tässä joku kerta olin tulossa pukukoppiin, samaan aikaan tuli yksi tälläinen "maahanmuuttaja"n näköinen henkilö. No en siinä kiinnittänyt mitään huomiota kunnes pääsin kaapille ja tämä kyseinen henkilö pisti kengät jalkaan, takin päälle, iski nuuskapllon huuleen(kai tämäkin käy nykynuorille palkkirina ES:sän ohella :D?) ja pisti hiukset hyvin. En edes halua kuvitella mitä hän teki salin puolella..

Toinen, luultavasti samalata puolelta maailmaa saapunut ihminen oli tänään samaan aikaan salilla. Lämmittelyiksihän hän teki oikeaoppiset pari sarjaa hauisKONEESSA ja pelkästään oikealla kädellä(tai sitten en vain kyylännyt tarpeeksi tätä ja missasin vasurin :T) Sitten kp:eillä haukkaa ja vielä scotilla. Loppuun taisi vääntää vielä muutaman sarjan vinopenaa. En ole varma liikkeiden järjestyksistä tai puuttuvista liikkeistä. Kaikki oikeudet pidätetään.

Tuolla on muutamia samansukusia henkilöitä ollut ja kaikki ovat kyllä kyllä kaiken ihan päin vittua. Kai se pitsan pyöritys vie kaiken ajan ettei ehi ottaa selkoa asioista.

Niinpä. ES toimii oivana palkkarina nuorilla miehillä ja pojilla, se on helppo juoda makunsa takia ja saa nopeita hiilareita.
Juoman juotuaan voi vielä verrytellä käsiään rutistamalla tölkin. Tölkin heitto roskikseen on varteen otettava vaihtoehto kepin pyöritykselle / loppuverryttelylle.
Prodeahan voi ottaa sitten kotona esim vaikka 1kg banaania siitä saa jo pari grammaa, mikä on nykyihmisen 40g päivittäiseen tarpeeseen ihan riittävä.

EDIT: HYMIÖ
Meidän salilla yks junnu vetää palkkariks tonnikalaa ja banaaneja, ei oo kuulemma rahaa lisäravinteisiin. Ei oo salikomediaa, vaan lähinnä hienoa. Ehkä nykynuoriso ei olekkaan roskasakkia läpeensä.

Tässä joku kerta olin tulossa pukukoppiin, samaan aikaan tuli yksi tälläinen "maahanmuuttaja"n näköinen henkilö. No en siinä kiinnittänyt mitään huomiota kunnes pääsin kaapille ja tämä kyseinen henkilö pisti kengät jalkaan, takin päälle, iski nuuskapllon huuleen(kai tämäkin käy nykynuorille palkkirina ES:sän ohella :D?) ja pisti hiukset hyvin. En edes halua kuvitella mitä hän teki salin puolella..

Siis kaveri pukeutui pukuhuoneessa treenin jälkeen, heitti Jutin aitiolle ja laittoi hiuksensa? Oh my god...

Maanantai aamulla tuli aiheutettua itelle komediaa, kun ei ollu sheikkerin kansi (tai se mikä peittää sen juoma kohdan) kunnolla kiinni. Noh aloin sekottaan sitä ja se kansi aukes ja lens semmonen näppärä määrä jonkun vanhemman kaverin reenikassille. Siltä tuli suoraan sydämmestä "kato nyt vittu vähä..". Vittu ku hävetti, kun en saanu koottua itteä vaa nauroin menemään, koittaen epätoivosesti peitellä sitä.

Tiiä sitten mikä siinä niin nauratti, lievä väsymys tai jotain.. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom