Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenköhän 70 luvulla osattiin reenata ilman älypuhelimia? Tai itse en ainakaan tarvitse mitään häiriötekijöitä omiin treeneihin.
Mun osalta loppuu vääntö.
^jos joku vetää tost vielä herneet ja keksii syyn et miksi toi ei oo salikomediaa niin alan opiskelee ravitsemusta suomi24stä.
Luultavasti kirjoitettiin paperille jos halusi pitää jotain päiväkirjaa, mutta helpompaa kirjoittaa suoraan tänne, ettei tarvi kirjoittaa ensin paperille ja siitä koneelle.
Meidän salilla yks junnu vetää palkkariks tonnikalaa ja banaaneja, ei oo kuulemma rahaa lisäravinteisiin. Ei oo salikomediaa, vaan lähinnä hienoa. Ehkä nykynuoriso ei olekkaan roskasakkia läpeensä.Niinpä. ES toimii oivana palkkarina nuorilla miehillä ja pojilla, se on helppo juoda makunsa takia ja saa nopeita hiilareita.
Juoman juotuaan voi vielä verrytellä käsiään rutistamalla tölkin. Tölkin heitto roskikseen on varteen otettava vaihtoehto kepin pyöritykselle / loppuverryttelylle.
Prodeahan voi ottaa sitten kotona esim vaikka 1kg banaania siitä saa jo pari grammaa, mikä on nykyihmisen 40g päivittäiseen tarpeeseen ihan riittävä.
EDIT: HYMIÖ
^Kyllä esim. hera+malto on halvempi vetää joka treenin jälkeen kun banaani ja tonnikala
Tässä joku kerta olin tulossa pukukoppiin, samaan aikaan tuli yksi tälläinen "maahanmuuttaja"n näköinen henkilö. No en siinä kiinnittänyt mitään huomiota kunnes pääsin kaapille ja tämä kyseinen henkilö pisti kengät jalkaan, takin päälle, iski nuuskapllon huuleen(kai tämäkin käy nykynuorille palkkirina ES:sän ohella :D?) ja pisti hiukset hyvin. En edes halua kuvitella mitä hän teki salin puolella..