Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin tänään ensimmäistä kertaa RHP-janarin livenä. Käsivarret reisiä paksummat.. Näytti livenä paljon hauskemmalta kun kuvissa :D
Näinhän se on.. Salilla missä ite käyn kulkee sellanen RHP-esimerkki nottei mitään. Tiukkaakin tiukempi t-paita, polven alapuolelle yltävät rantashortsit ja sandaalit. Voe pojat. Kun varustus on tuo niin tietää reeniä näkemättäkin mitä kaveri aikoo tehdä. Pari tuntia se aina nitkuttaa rintaa ja hauista, joskus jopa vatsojakin päälle.
Näinhän se on.. Salilla missä ite käyn kulkee sellanen RHP-esimerkki nottei mitään. Tiukkaakin tiukempi t-paita, polven alapuolelle yltävät rantashortsit ja sandaalit. Voe pojat. Kun varustus on tuo niin tietää reeniä näkemättäkin mitä kaveri aikoo tehdä. Pari tuntia se aina nitkuttaa rintaa ja hauista, joskus jopa vatsojakin päälle.
Yks ihan ison kokonen mies tuli tänään salilla tekemään hauiskääntöä mutkatangolla. Ensimmäinen sarja (lämmittely) tapahtui pelkällä tyhjällä tangolla. Ilmeet oli silti ku vähän kovemmankin sarjan viimesistä toistoista. Loppujen lopultakaan hänellä ei siinä ollu ku 20kg millä teki, mut se nyt ei välttämättä oo komediaa, vaikka tietenki isolta mieheltä odottais vähän isompia painojakin.
mun tietääkseni lihasten kasvattamiseen ei tosin tartte isoja painoja...
Voitko vaikka piirtää kuvan siitä ilmeestä, että tiedämme kuinka hauska se oli? Se, että kerrot "sillä oli hassu ilme" ei vielä ole meille muille sitä Salikomediaa™.Mut ne painot nyt ei ollukkaan mun viestini idea. Lähinnä ne ilmeet siinä sarjassa pelkällä tangolla, joka siis painaa 10kg.
Mun tietääkseni tarvii. Tai kehityksellä saadaan lihasten kasvaminen jatkumaan ja isompien painojen käyttäminen tai toistojen lisääminen on sitä kehitystä.
E: Mut ne painot nyt ei ollukkaan mun viestini idea. Lähinnä ne ilmeet siinä sarjassa pelkällä tangolla, joka siis painaa 10kg.
Joo ei sitte jos ei kelpaa.
toiseksi Lihava mummeli treenaa peltorit päässä, ei radiolliset.. kaikenlaista.
Täällähän on ärsytysketjussa kymmeniä viestejä valitusta väärästä radiokanavasta ja toisten salittelijoiden ähkinästä. Vanhempi sukupolvi ei ole uusavutonta ;)