Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Näin tänään ensimmäistä kertaa RHP-janarin livenä. Käsivarret reisiä paksummat.. Näytti livenä paljon hauskemmalta kun kuvissa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin tänään ensimmäistä kertaa RHP-janarin livenä. Käsivarret reisiä paksummat.. Näytti livenä paljon hauskemmalta kun kuvissa :D

Näinhän se on.. Salilla missä ite käyn kulkee sellanen RHP-esimerkki nottei mitään. Tiukkaakin tiukempi t-paita, polven alapuolelle yltävät rantashortsit ja sandaalit. Voe pojat. Kun varustus on tuo niin tietää reeniä näkemättäkin mitä kaveri aikoo tehdä. Pari tuntia se aina nitkuttaa rintaa ja hauista, joskus jopa vatsojakin päälle. :rock:

Näinhän se on.. Salilla missä ite käyn kulkee sellanen RHP-esimerkki nottei mitään. Tiukkaakin tiukempi t-paita, polven alapuolelle yltävät rantashortsit ja sandaalit. Voe pojat. Kun varustus on tuo niin tietää reeniä näkemättäkin mitä kaveri aikoo tehdä. Pari tuntia se aina nitkuttaa rintaa ja hauista, joskus jopa vatsojakin päälle. :rock:

Kai kysyt paljon penkki ja pyydät näyttään hauista, ei saa antaa toisen tuntien työn mennä hukkaan :)

Sitten me käydään samalla salilla. Samanlaisen tyypin olen minäkin bongannut. Ei kai niitä Suomessa useampaa voi olla? Eli ollaan nähty sama kaveri ;)

^ Tän hetkinen sali missä käyn on täynnä noita. Ja tikkujalkojen lisäks niitä kaikkia yhdistää yks tekijä: ne penaa ja vääntää haukkaa isommilla painoilla ja näyttää muutenkin all around paremmilta mitä minä :(

Laittaa ny näistä rhp jannuista ja muista väärin treenavista epäsikiöistä salitiedot ja paikkakunta niin mäkin pääsen niitä töllämään. Mä en oo kertakaan lyhyen punttiurani aikana nähny edes sinnepäin tähän ketjuun viittavia henkilöitä tai tekniikoita...tai sitten ainoo pelle käymälläni salilla on se joka katsoo peilistä takaisin.

Joo oli tosi komediaa, kun uudella salilla rupesin tekemään vapaalla tangolla ja v-kahvalla kulmasoutua. Ensin ei meinannut löytää hyvää kulmaa mihin tunkea se tanko ja sitten otin väärän mallisen v-kahvan, missä oli pitkä kaula niin eihän se pitänyt siinä kulmassa, kun tankoon iski enemmän painoa... Tuloksena oli se, että lensin perseelleni, kun se kahva luisti siitä tangosta :D

Muutenkin oli vähän soutamista ja huopaamista eri liikkeiden kanssa, kun tuntuma oli vähän hakemista, kun uudet laitteet ja vähän eri kulmat jne.

Yks ihan ison kokonen mies tuli tänään salilla tekemään hauiskääntöä mutkatangolla. Ensimmäinen sarja (lämmittely) tapahtui pelkällä tyhjällä tangolla. Ilmeet oli silti ku vähän kovemmankin sarjan viimesistä toistoista. Loppujen lopultakaan hänellä ei siinä ollu ku 20kg millä teki, mut se nyt ei välttämättä oo komediaa, vaikka tietenki isolta mieheltä odottais vähän isompia painojakin.

Yks ihan ison kokonen mies tuli tänään salilla tekemään hauiskääntöä mutkatangolla. Ensimmäinen sarja (lämmittely) tapahtui pelkällä tyhjällä tangolla. Ilmeet oli silti ku vähän kovemmankin sarjan viimesistä toistoista. Loppujen lopultakaan hänellä ei siinä ollu ku 20kg millä teki, mut se nyt ei välttämättä oo komediaa, vaikka tietenki isolta mieheltä odottais vähän isompia painojakin.

mun tietääkseni lihasten kasvattamiseen ei tosin tartte isoja painoja...

Melkei vois sulkee tänki tredin. Eihän tää viimeseen 5 vuoteen ole edes tarjonnu mitää hauskaa. Jengi nauraa punttiuran alkupuolella oleville noobeille tai jonkun pumppisarjalle. Hehhee ja hohhoo.

mun tietääkseni lihasten kasvattamiseen ei tosin tartte isoja painoja...

Mun tietääkseni tarvii. Tai kehityksellä saadaan lihasten kasvaminen jatkumaan ja isompien painojen käyttäminen tai toistojen lisääminen on sitä kehitystä.

E: Mut ne painot nyt ei ollukkaan mun viestini idea. Lähinnä ne ilmeet siinä sarjassa pelkällä tangolla, joka siis painaa 10kg.

Mut ne painot nyt ei ollukkaan mun viestini idea. Lähinnä ne ilmeet siinä sarjassa pelkällä tangolla, joka siis painaa 10kg.
Voitko vaikka piirtää kuvan siitä ilmeestä, että tiedämme kuinka hauska se oli? Se, että kerrot "sillä oli hassu ilme" ei vielä ole meille muille sitä Salikomediaa™.

Mun tietääkseni tarvii. Tai kehityksellä saadaan lihasten kasvaminen jatkumaan ja isompien painojen käyttäminen tai toistojen lisääminen on sitä kehitystä.

E: Mut ne painot nyt ei ollukkaan mun viestini idea. Lähinnä ne ilmeet siinä sarjassa pelkällä tangolla, joka siis painaa 10kg.

:face:

Lähiaikoina nähnyt salilla et Lihava n.60v mies treenaa verkkopaita päällä ja toiseksi Lihava mummeli treenaa peltorit päässä, ei radiolliset.. kaikenlaista. Ainiiin ja joku näöltään sarjamurhaaja treenaa tiukoissa kelta/musta raidallisissa housuissa ja sellainen löyhä bodari paita päällä,ukko painaa n50kg ja mulkoilee kaikkia murhaavasti.

Täällähän on ärsytysketjussa kymmeniä viestejä valitusta väärästä radiokanavasta ja toisten salittelijoiden ähkinästä. Vanhempi sukupolvi ei ole uusavutonta ;)

enemmän toi menee avuttomuuden haltuun mun mielestä jos ei kestä pientä melua ;) enivei koomisen näköistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom