Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Ööö....mikset rullannut mahan yli?

Jos oletus oli, että kun tanko on kaulan kohdalla, se jää jo varmistusrautojen varaan, jolloin alta pääsee helposti pois. Ei mulle kyllä silti tulis mieleen vierittää tankoa kaulaan päin. Pyydän varmistajan melkeen aina kunnollisiin penkkisarjoihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaksi kovassa kunnossa olevaa kaveria teki kimpassa jalkatreeniä. Kovat on aina heidän treenit, mutta tänään loksahti monttu auki.

Prässi vuorossa ja toinen kysyi että;
"Pitäskö lähtee imasemaan pari tupakkaa, ei tää tunnu missään?"
"No käydään, rupee sarjat puremaan nopeemmin"

Sitten tulivat takaisin, ottivat pudotussarjat ja ilmeisesti rupesi hapottamaan. Eli hengitys ja verenkiero piti saada röökillä tukkoon, että jalat saisi helpommin hapoille! :wtf: :D

Eilen jäi penkissä pudotussarjoissa tanko rinnalle ja turvaraudat oli pykälän liian alhaalla, sain tangon vieritettyä kaulan päälle mutta raudoista huolimatta se painoi kaulaa niin ettei pystynyt liikkumaan, käänsin päätä sivulle ja onnistuin luikerteleen sivullepäin, tipahdin penkiltä kyljelle lattialle ja roikuin niskasta tangon ja penkin välissä, pari äijää juoksi auttamaan, huusin niille että ei tarvi auttaa ja pääsin just pois sieltä välistä ennenkun ne rupes nostamaan tankoa.

EI TARTTE AUTTAA!! :curs:
Komediaa parhaimmillaan. :lol2:

http://www.youtube.com/watch?v=1MMZxvNy0PE

Kaksi kovassa kunnossa olevaa kaveria teki kimpassa jalkatreeniä. Kovat on aina heidän treenit, mutta tänään loksahti monttu auki.

Prässi vuorossa ja toinen kysyi että;
"Pitäskö lähtee imasemaan pari tupakkaa, ei tää tunnu missään?"
"No käydään, rupee sarjat puremaan nopeemmin"

Sitten tulivat takaisin, ottivat pudotussarjat ja ilmeisesti rupesi hapottamaan. Eli hengitys ja verenkiero piti saada röökillä tukkoon, että jalat saisi helpommin hapoille! :wtf: :D
Hard to the core body fucking building. Hieno meininki :D

Eilen jäi penkissä pudotussarjoissa tanko rinnalle ja turvaraudat oli pykälän liian alhaalla, sain tangon vieritettyä kaulan päälle mutta raudoista huolimatta se painoi kaulaa niin ettei pystynyt liikkumaan, käänsin päätä sivulle ja onnistuin luikerteleen sivullepäin, tipahdin penkiltä kyljelle lattialle ja roikuin niskasta tangon ja penkin välissä, pari äijää juoksi auttamaan, huusin niille että ei tarvi auttaa ja pääsin just pois sieltä välistä ennenkun ne rupes nostamaan tankoa.

Joko tästä on tehty Pakkismeemi? :D

Itse aiheutin varmaan salikomediaa kun ekaa kertaa kävin uudella salilla ja tietenkin oli kollarit jäänyt kotia, nii eikait siinä muu auttanu ku ruveta farkut jalasssa reenaamaan ja eiköhän sattunut vielä penkkipäivä =) Jäi varmaan aavistuksen verran rhp kuva ku farkut jalassa penkkiä =)

Halusin ostaa kuukauden jäsenyyden salille, mutta oli niin paha kielimuuri salin päivystäjän kanssa, että piti tulla myöhemmin läppärin ja google translaten kanssa selvittämään asiaa uudestaan. Sain kuin sainkin ostettua jäsenyyden ja treenikin kulki kivasti. Tapahtumapaikkana Etelä-Korea.

Salilla oli joku kinkki treenaas, kelasin aluks et vaikka se on vähä narun näkönen niin ehkä siltä löytyy jotkut salaiset chi energy skillit. No se sit rupes vääntään jotain hankalan näkösiä punnerruksia laittoi käsipainot pystyyn ja niiden päällä, kai yritti saada pidempää liikerataa mut ei sillä ollu oikein se liike hallinnas, sen ois kannattanu vaan harjotella ihan tavallisia punnerruksia sen sijaan..

Eilen illal oli klassinen ku joku karvaranne tuli vetää nahkarotsi pääl 3 sarjaa hauksia ja lähti takki olal jatkaa matkaa...

Tänään kyllä nauratti eräs herra salilla. Kyseinen tyyppi siis tuli meikäläiselle ja kaverilleni opastamaan maven tekniikkaa, ja oikeassa olikin siinä mitä minulle ohjeisti. Vähän sen jälkeen painotti että tee sarjat mahdollisimman puhtaasti vaikka pienemmillä painoilla. Tässäkin hän oli siis oikeassa, mutta sen jälkeen hän meni repimään ylä- ja alataljaa aivan kauhealla tekniikalla :face: armoton rykäisy koko kropalla ylätaljassa jne. Reenin päätteeksi pari vanhempaa mieshenkilöä puhui samaisesta tyypistä pukkarissa, ihmettelivät että missähän aineissa mies lienee ollut, sen verran se siellä höyrysi.. :)

Tänään kyllä nauratti eräs herra salilla. Kyseinen tyyppi siis tuli meikäläiselle ja kaverilleni opastamaan maven tekniikkaa, ja oikeassa olikin siinä mitä minulle ohjeisti. Vähän sen jälkeen painotti että tee sarjat mahdollisimman puhtaasti vaikka pienemmillä painoilla. Tässäkin hän oli siis oikeassa, mutta sen jälkeen hän meni repimään ylä- ja alataljaa aivan kauhealla tekniikalla :face: armoton rykäisy koko kropalla ylätaljassa jne. Reenin päätteeksi pari vanhempaa mieshenkilöä puhui samaisesta tyypistä pukkarissa, ihmettelivät että missähän aineissa mies lienee ollut, sen verran se siellä höyrysi.. :)

Tommoset neuvojat on joskus muuten vähän ärsyttäviä. Sillon se on tietysti erittäin hyvä vaan, jos tekniikassa on oikeasti jotain parantamisen varaa, ja liikkeen sais tehtyä paljon paremmin. Mut esimerkiks kerran ku olin neuvomassa suorin jaloin maastavetoa kaverilleni yks mies keskeytti mun neuvomiset ja alkoi itse kertomaan miten ko. liike pitäisi tehdä. Mä aattelin sitte et antaa hänen selittää siinä sitten jos kerran haluaa ja ite aloin kulmasoutamaan sitte. Loppujen lopulta se mies oli opettanut ihan normaalin maastavedon siinä. Sitte kun hän lähti pois, näytin uudelleen, miten liike kuuluis tehdä. (Minkä takia muuten ohi aiheen menevissä viesteissä täytyy aina mainita se? Kai sen kaikki huomaa itsekin, jos jotain huomattavaa on.)

Noista neuvojista muistui mieleen parinvuodentakainen tapaus kun treenailin nääshallilla, olin tekemässä kulmasoutua yates variaationa kun yksi vanhempi mies tuli neuvomaan tekniikassa. Saatuaan neuvottua tapansa minulle, saapui paikalle toinen mies neuvomaan sanoen, että jos edellistä kuuntelen niin rikon selkäni. Tämän jälkeen he ottivat keskenään kymmenisen minuuttia huutomatsia käyden läpi omat treenihistoriansa ja pätevyytensä neuvomiseen. Yritin jatkaa treeniäni, mutta tulivat vuoronperään pysäyttämään jos en tehnyt heidän tyylillään, jonka jälkeen huuto-ottelu jatkui taas. Sinä päivänä jäi kulmasoudut lopulta tekemättä.

^ Nässyllä käy kyllä semmosta oman elämänsä sankaria että oksat pois ja aina tiedetään kaikesta kaikki, vaikka oltaisiin vaan tehty sitä penkkiä ja hauista :face:

Noista neuvojista muistui mieleen parinvuodentakainen tapaus kun treenailin nääshallilla, olin tekemässä kulmasoutua yates variaationa kun yksi vanhempi mies tuli neuvomaan tekniikassa. Saatuaan neuvottua tapansa minulle, saapui paikalle toinen mies neuvomaan sanoen, että jos edellistä kuuntelen niin rikon selkäni. Tämän jälkeen he ottivat keskenään kymmenisen minuuttia huutomatsia käyden läpi omat treenihistoriansa ja pätevyytensä neuvomiseen. Yritin jatkaa treeniäni, mutta tulivat vuoronperään pysäyttämään jos en tehnyt heidän tyylillään, jonka jälkeen huuto-ottelu jatkui taas. Sinä päivänä jäi kulmasoudut lopulta tekemättä.

Mulla menis kyllä hermot totaalisesti tällaisessa tilanteessa. Saa sitä tulla asiasta sanomaan, mutta kyllä mulla itselläni ainakin on aika iso kynnys lähtee kenenkään tekniikoista huomautteleen. Sitten kai velvollisuus sanoa, jos muut salillakävijät on vaarassa, mutta ei se todellakaan ole minun asiani alkaa kenenkään selkiä säästeleen. Jotain aivan vasta-alkajaa voi neuvoa jos nyt ihan päin vittuja tekee, mutta silloinkin pitää kyllä se juttu keksiä muusta ja vähän kysästä että haluuko edes neuvoja.

Se on tosi motivoivaa kun joku itämaan tietäjä tulee sanomaan että toi sun tekniikka on päin vittua. Näin kerran tapahtui kun tein vetoa polvista selkätreenin lopussa. Sitä vissiin jotenkin vitutti kun en tehnyt ns, täyttä liikerataa. Oli varmaan joku kaikki 100 kg tangossa. Sanoi jotain että tuo on järjettömän näköistä ja että tekisin pienemmillä painoilla kunnon tekniikalla. Teki mieli käskeä suksia sinne minne aurinko ei paista.

Neuvojista nyt kun tuli puhe niin viime viikolla penkkiä tehdessä joku nainen alkoi opastamaan tekniikkaa. Kaari on kuulemma pahasta ja koko selän pitää olla kiinni penkissä koko ajan. Vähän siinä pyörittelin silmiä, mutta kuitenkin kiitin neuvoista ja jatkoin penkkiä. Hän ei tästä pitänyt vaan tuli meuhkaamaan että tahdonko hajoittaa selkäni. Jätin penkin sikseen ja marssn pukuhuoneeseen palkkaria hörppimään.

^ Nässyllä käy kyllä semmosta oman elämänsä sankaria että oksat pois ja aina tiedetään kaikesta kaikki, vaikka oltaisiin vaan tehty sitä penkkiä ja hauista :face:

Se on kyllä pirun kova paikka. Johtunee varmaan siitä, että työttömille se oli ilmanen tms? En tiedä... välillä siellä on kavereita farkut jalassa neuvomassa. Noh hienoa että kavereilla riittää intoa.

Siellä en oo kuin parit kerrat käynyt, mutta joka kerralla tuli jotain aivan legendaarista juttua, tai vähintäänkin tuli "overheardattua" jotain jäätäviä keskusteluja :D

Siellä on toisessa päässä tyypit jotka luulevat tietävänsä ja toisessa päässä tyypit jotka tietävät :hyvä:
PS. puhuin siis siitä voimanosto/painonosto puolesta.

Joo en oo siellä enää käynyt, kun ei siellä voi treenata. Tekee aina mieli mennä huutonauramaan hetkeksi pukuhuoneeseen. Koita siinä sitten kyykkäämiseen keskittyä.

Varsinkin sellaiselle naispuoliselle painonnostajalle (tempaili ihan ok painoja naiseksi ja todella hyvännäköinen mimmmi) annetut neuvot oli aika kultasia. Siinä tais lopulta olla joku 3 keski-ikäistä ukkoa auttamassa nostoissa :D

Meiän salille kerran tuli joku ulkomaalainen(somali/kongo) vääntämään ylätaljaa aivan ennennäkemättömällä tavalla(vaikee selittää mutta yritän) . Äijä laitto maximipainon laitteeseen ja rupes kiskoo sitä taljaa alaspäin koko kropan voimin, heilautti ittensä kyykkyyn talja kädessä ja samaa rataa n. 5 kertaa, kunnes paikalle tuli pari jotain fitness-muijaa( toinen helvetin iso). No ne sitten neuvo miten sitä voi esimerkiksi käyttää, tää isompi laitto x määrän painoa laitteeseen ja alkoi tekemään ihan perus ojentajaliikettä ylätaljalla. No tää ulkomaalainen herra sitte sanoi ilmeisesti ymmärtävänsä nyt mistä on kyse ja se alkoi vääntämään taljaa alaspäin samoilla painoilla millä tämä isompi emäntä oli sitä tehny. Olisittepa nähny miehen ilmeen kun se hädin tuskin sai sen taljan pari kertaa alas ja nämä naiset sitte alko neuvoo, että laita vähemmän painoa siihe koneesee. No eihän herra voinu mitenkää myöntää, että tää naikkonen ois ollu häntä vahvempi ja jatko vääntämistä (pari hikistä toistoa). Ei kauaa menny ku mielenkiinto loppu siihe, eikä ole sen koommin miestä salilla näkynyt. :face:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom