Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Salille, missä käyn, on nyt syksyn tullessa ilmaantunut muutama pojan kloppi, olisko ikää siinä 16-17 paikkeilla. Ei siinä mitään, hienon harrastuksen on pojat löytäneet, mutta yhden tyypin edesottamuksia on tullu ihmeteltyä silloin tällöin. Kaveri vetelee painonnostovyö päällä joka reenissä ja vyö on siis koko ajan vyötäisillä. Tänään tais olla selkäpäivä ja ylätaljajutskakoneessa(ei siis ylätalja vaan semmmonen mihin saa vapaita painoja) näytti sarjoja vääntävän. Ite en oo siinä vehkeessä vielä huomannu vyöstä olevan apua, mutta kukin tyylillään. Siinä sitten omaa reeniä lopetellessani ja venytellessä tuli sille vyöllekin sitten järkevää käyttöä, kun yksi noista heeboista teki penkkiä. Tuli vyökaverille semmosta vajaata mavea kun autto kaveriaan, tehokas reeni.. Voihan se olla, että kaverilla on selän kanssa onkelmia, että sen takia käyttää jatkuvasti, mutta pistää vaan jotenkin silmään.

Mulla oli reiluna parikymppisenä pari vuotta semmonen vaihe, että oli vyö melkeen joka liikkeessä käytössä. Syynä juurikin selkävaiva. Kerran kuussa olin OMT terapeutilla murjottavana ja viikon verran kesti treeniä hoidon jälkeen ennenkuin alkoi alaselkä vetää taas totaalijumiin. Sitten kolme viikkoa vyön kanssa salilla. Silloin olin raskaissa töissä vielä niin todellista komediaa olikin, kun pakko oli pitää samaa salivyötä työhaalarin alla. Sitä en kyllä monelle työkaverille kertonut :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kyllä se nyt on vähän hauskaa jos joku vetää aina vyö päällä ympäri salia. Jos asia ei ole sinun mielestä hauskaa niin ymmärrän, mutta eikö muilla ole oikeutta pitää sitä hauskana? Nimenomaan salikomediaahan tässä haetaan... On se kumma ku mitä vaa täällä kirjottaa ni sit tulee viis viestiä: "ettei toi nyt oo hauskaa, ehkä sillä on joku vamma" tms.

Johtuisko siitä, että nykyään nää jutut täällä on suurelta osalta täyttä paskaa. Joku käyttää vyötä tai rannesiteitä tai ties mitä koko treenin ajan tai joku tekee jotain liikettä väärin, niin heti ollaan täällä naureskelemassa. Ennen wanhaan täältä löytyi vielä oikeesti hauskoja juttuja esim. Tero ja maksalaatikko.

Henkilökohtaisesti en jaksa edes kiinnittää huomiota, onko samalla salilla käyvillä vyö päällä koko treenin vai ei. Riittää tarpeeksi seurattavaa omissa tekemisissä.

Voi herranjumala sentään :jahas:. Okei ei ehkä kuulu salikomedia ketjuun, kunhan jonnekkin pääsin kirjottaan asiasta joka mun mielestä on aikalailla väärin, parikymmpiset jätkät lyö liikaa painoja tankoon ja "kaiken sallien" nostaa sen ylös niin maan perhanan itsetuhoisesti että oksat pois. Terkkuja itsellesi, sen kun nostat notkolla selällä ja myöhemmin keräilet välilevyjä lattialta tai paikat on paskana kuuskymppisenä ja makoilet omaishoitajan syötettävänä... okei tuo meni liian pitkälle. En ole todellakaan samaa mieltä kanssasi että mave on liike jossa "kaikki sallitaan", en todellakaan. Kaikki liikkeet salilla on omasta mielestäni tekniikkalajeja, joissa tosin joskus cheatataan ja se on joskus sallittuakin.

Mutta nyt riittää OFFTOPIC!!!:curs:

Voi herranjumala sentään :jahas:. Okei ei ehkä kuulu salikomedia ketjuun, kunhan jonnekkin pääsin kirjottaan asiasta joka mun mielestä on aikalailla väärin, parikymmpiset jätkät lyö liikaa painoja tankoon ja "kaiken sallien" nostaa sen ylös niin maan perhanan itsetuhoisesti että oksat pois. Terkkuja itsellesi, sen kun nostat notkolla selällä ja myöhemmin keräilet välilevyjä lattialta tai paikat on paskana kuuskymppisenä ja makoilet omaishoitajan syötettävänä... okei tuo meni liian pitkälle. En ole todellakaan samaa mieltä kanssasi että mave on liike jossa "kaikki sallitaan", en todellakaan. Kaikki liikkeet salilla on omasta mielestäni tekniikkalajeja, joissa tosin joskus cheatataan ja se on joskus sallittuakin.

Mutta nyt riittää OFFTOPIC!!!:curs:

En tiedä oliko minulle osoitettu, mutta näin otaksun. Tiedoksi: en itse nosta notkolla selällä.

Varsinaista komediajuttua ei nyt ole kerrottavana, mutta onko kukaan muu huomannut ihmeellisiä kävelytyylejä, joita salilla välillä näkee? Varsinkin nuoremmat jampat niitä harrastaa. Yleensä niihin sisältyy jonkinlainen kanamunat kainalossa ja sonnat housuissa -kombinaatio.

Varsinaista komediajuttua ei nyt ole kerrottavana, mutta onko kukaan muu huomannut ihmeellisiä kävelytyylejä, joita salilla välillä näkee? Varsinkin nuoremmat jampat niitä harrastaa. Yleensä niihin sisältyy jonkinlainen kanamunat kainalossa ja sonnat housuissa -kombinaatio.

Mä en oo itse nähnyt tätä niin kauhean nuorilla ihmisillä (ehkä 20-25v.), mut yleensä kuvaan kuuluu myös Gaspin college-housut ja Gaspin huppari ja kananmunien sijaan kainaloissa on lähinnä vesimelonit. Luonnollisesti vaatteet ovat myös liian isot.

Josko vaikka hauska juttu väliin.

Olin muutama päivä sitten penkkaamassa ja samaan aikaan eräs härkä teki mavetreeniä lähistöllä. Painot lisääntyivät tangossa ja vedot tiukkenivat. Lopulta kiekkoja oli jo kevyesti kolmatta sataa kiloa nostettavana ja kaveri pysäyttää sellaisen normaalin keski-ikäisen salillakävijän kuvaamaan hänen sarjaansa. Kuvaaja ei ollut oikein innostunut ja yritti luikerrella pois tilanteesta. Mavettaja antoi kuitenkin tarkat ohjeet, miten ja mitä kuvataan ja niin tämä toinen kaveri suostui tehtävään. Mankat käsiin. Jalat paikoilleen. Karjaisu. (Tämä oli muuten yllätys. Olen nähnyt kaverin nostelevan kovia painoja aiemminkin, mutta psyykkauskarjahduksia ei ole ennen tarvittu.) Hanskat kiinni tankoon. Ensimmäinen toisto. Toinen. Verisuonet alkavat pullistua. Kolmas. Ähinä alkaa. Neljäs. Jalat tärisevät jo. Viides. Yhdistetään edelliset ja korotetaan toiseen potenssiin.

Hetken päästä kaverit alkavat katsoa videota. Satuin hakemaan samaan aikaan lähistöltä lisää painoja ja kuulin seuraavanlaisen kommentin nostajalta: "Sähän oot kuvannu kaikkea muuta kuin sitä mitä piti. Just ne kohdat puuttuu." Oli pakko heittää perään että: "Se on sitten otettava uusiksi."

Aivan huikeeta kyllä. "Nyt otetaan vitun tiukka vitonen nauhalle analysoitavaksi." --> Kuvaaja kuvaa alkuasennon, vaihtaa kohteen salin seinien kautta omiin varpaisiin ja heti perään viimeiseen pudotukseen.

Josko vaikka hauska juttu väliin.

Olin muutama päivä sitten penkkaamassa ja samaan aikaan eräs härkä teki mavetreeniä lähistöllä. Painot lisääntyivät tangossa ja vedot tiukkenivat. Lopulta kiekkoja oli jo kevyesti kolmatta sataa kiloa nostettavana ja kaveri pysäyttää sellaisen normaalin keski-ikäisen salillakävijän kuvaamaan hänen sarjaansa. Kuvaaja ei ollut oikein innostunut ja yritti luikerrella pois tilanteesta. Mavettaja antoi kuitenkin tarkat ohjeet, miten ja mitä kuvataan ja niin tämä toinen kaveri suostui tehtävään. Mankat käsiin. Jalat paikoilleen. Karjaisu. (Tämä oli muuten yllätys. Olen nähnyt kaverin nostelevan kovia painoja aiemminkin, mutta psyykkauskarjahduksia ei ole ennen tarvittu.) Hanskat kiinni tankoon. Ensimmäinen toisto. Toinen. Verisuonet alkavat pullistua. Kolmas. Ähinä alkaa. Neljäs. Jalat tärisevät jo. Viides. Yhdistetään edelliset ja korotetaan toiseen potenssiin.

Hetken päästä kaverit alkavat katsoa videota. Satuin hakemaan samaan aikaan lähistöltä lisää painoja ja kuulin seuraavanlaisen kommentin nostajalta: "Sähän oot kuvannu kaikkea muuta kuin sitä mitä piti. Just ne kohdat puuttuu." Oli pakko heittää perään että: "Se on sitten otettava uusiksi."

Aivan huikeeta kyllä. "Nyt otetaan vitun tiukka vitonen nauhalle analysoitavaksi." --> Kuvaaja kuvaa alkuasennon, vaihtaa kohteen salin seinien kautta omiin varpaisiin ja heti perään viimeiseen pudotukseen.

Hiukan offtopic mutta tätini kuvas muksuni ristiäiset, video koostui kohdista joissa lauletaan vain virsiä ja kuvataan sohvaa tai varpaita, aina kun oli alkamassa jotain kuvattavaa, filmi katkes ja alkoi taas seuraavan virren kohdalla kuvaamaan lattiaa.

pari vuotta sitten eräällä salilla kävi sellanen jätkä, kuka reenin jälkeen suihkussa istui lattialla lootus asennossa suihkun alla ja pesi hampaitaan hammasharjalla. Siinä oli jotenki omituista vieressä ite suihkutella. Aluks mietin, että onko sitä alkanu pyörryttää kun istuu siinä, mutta se toistui joka kerta kun näin hänet

pari vuotta sitten eräällä salilla kävi sellanen jätkä, kuka reenin jälkeen suihkussa istui lattialla lootus asennossa suihkun alla ja pesi hampaitaan hammasharjalla. Siinä oli jotenki omituista vieressä ite suihkutella. Aluks mietin, että onko sitä alkanu pyörryttää kun istuu siinä, mutta se toistui joka kerta kun näin hänet

Onpas ollu zen se jätkä. Ihan vois nuokin sisäiset sankarit pikkasen ottaa huomioon, että herkempiä moinen voi häiritä ja jättää karate kid -leikit kotioloihin tai muihin sopivampiin tiloihin.

Jossainhan näidenkin pitää päästä tuomaan julki omat fetissit.. Näin ainakin oon päätelly. Yhdellä salilla jossa kävin joitain vuosia sitten oli eräs mies, jolla oli tapana odottaa että pukuhuoneeseen saapuu porukkaa, jonka jälkeen alkoi ähkiminen ja posettaminen peilin edessä, alasti tietty. Kyllä siinä oli palkkarit pari kertaa mennä henkeen.. :hyper:

En tiedä oliko minulle osoitettu, mutta näin otaksun. Tiedoksi: en itse nosta notkolla selällä.

"jossa monilla (myös allekirjoittaneella) on tavoitteena nostaa mahdollisimman paljon rautaa. Ei siinä tule tekniikkaa juuri kelattua." Sun puheista sai kyllä sen käsityksen että nostelet painoja joko notkolla selällä tai sitten omia sanojasi lainaten "kaikki sallien" mikä sitten mun käsityksen mukaan tarkottaa että tekniikan kustannuksella mahdollisimman paljon painoa ylös. Mutta, mutta nyt riittää tämä keskustelu.

Salikomediaa on se että kesällä kokkolassa vakio terassipäivänä (täällä keskiviikko) jamppa tulee salille ykköset päällä ja punpaa hauista 7:llä eri liikkeellä misuja varten. Se on komediaa.

Eilen melkein hymyilin ääneen, kun ihan miun silmien eessä tapahtu seuraavaa:

Olin vetelemässä leukoja semmosessa taljahäkkyrässä ja menin sarjojen välissä pois alta palautumaan. Siihen tuli semmonen keski-ikänen äijä rinta pullistettuna ja muutenki olemus oli semmonen melkoisesti itseluottamusta uhkuva, ehkä joku suoritus oli menny nappiin aikasemmin. Se vilkas lähistöllä olevaa naista ja bongas ylätaljan suoralla kahvalla, nappas kiinni kahvasta ja nykäs. En tiiä paljonko noissa on se koko pakan paino, mut paria levyä vaille koko pakka oli käytössä. Sinäänsä tuo ei naurattanu, vaan se tän karjun reaktio tilanteeseen oli priceless. Suoraan ekan nykäsyn jälkeen se tajus, et tää nippu ei tuu hievahtamaankaan sen voimilla, työns perseen taakse, alko venyttämään latseja ja oikein ääneen ilmas miten gutaa venytys teki.

Nää on näitä pikkujuttuja, mut trendisalilla on kiva käydä just noitten takia. Tommoset salit pitää ihmisen skarppina, koska muuten saattaa mennä joku ohi :)

Jahas on taas kerran aikaa kirjoittaa tänne, miten pääsin aiheuttamaan salikomediaa. Elikkäs hieman taustaa tähän settiin, että saliharrastuksen lisäksi harrastan kilpatanssia, hyvää aerobista treeniä ja liikkuvuutta siinä lajissa on enemmän kuin tarpeeksi. Noh tänään aamulla työpaikan salilla olin vetämässä perinteistä settiäni. Luulin olevani yksin, joten keskityin siinä peiliin sarjatauolla ja rupesin siinä vetämään yhden tanssin kuvioita lantio puolelta toiselle heiluen (kyseessä siis lattaritanssi). Vasta hienon muuvsini lopussa huomasin sitten nätin naikkosen, joka katsoi semmottis O_o -ilmeellä. Aspegerkohtauksen saaneena tokaisin jotain ja jatkoin kyykkysarjaa häpeillen. :face:

Tarinan opetus: Et ole ikinä aamuisinkaan yksin, kun luulet olevasi yksin.

Päätin lopettaa tämänpäiväisen treenini voimapyörällä. Hikisenä asetuin mahalleni siten, että polveni olivat noin 40cm korkean penkin päällä. Sarja sarjan jälkeen minä rullailin, aina vain enemmän hikoillen ja penkkiä hiestä kastellen. Vihdoin, koitti kolmannen ja viimeisen sarjan aika. Ojensin itseäni suoraksi korostetun hitaasti nauttien poltteesta alavatsassani, kun yhtäkkiä hiestä liukkaat polveni luiskahtivat pois penkin reunalta. Menetin tasapainoni, ja samalla käteni ojentuivat kuin salamana lattian suuntaisesti lässähtäessäni karkeasti puolen metrin korkeudelta mahalleni maahan. Iskun jälkeen keräsin itseni, nousin ylös, ja poistuin. Päivän treeni oli pulkassa.

Mä en oo itse nähnyt tätä niin kauhean nuorilla ihmisillä (ehkä 20-25v.), mut yleensä kuvaan kuuluu myös Gaspin college-housut ja Gaspin huppari ja kananmunien sijaan kainaloissa on lähinnä vesimelonit. Luonnollisesti vaatteet ovat myös liian isot.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=TO7kexLSMJs#t=810s

edit. kuinka ton YT -ikkunan muuten saisi upotettua suoraan tähän postiin?

kuinka ton YT -ikkunan muuten saisi upotettua suoraan tähän postiin?

Tossa kirjotuskentän yllä toinen oikeelta on tollanen Insert video -painike. Mäkin meinasin laittaa ton videon tohon viestiini, mut ei ois eka kerta ku laitan sitä tähän ketjuun ni jätinpä pois.

E: Ei näköjään saa suoraan tohon videoon laitettua sitä oikeeta kohtaa. 13:30 se kuitenki on.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eilen jäi penkissä pudotussarjoissa tanko rinnalle ja turvaraudat oli pykälän liian alhaalla, sain tangon vieritettyä kaulan päälle mutta raudoista huolimatta se painoi kaulaa niin ettei pystynyt liikkumaan, käänsin päätä sivulle ja onnistuin luikerteleen sivullepäin, tipahdin penkiltä kyljelle lattialle ja roikuin niskasta tangon ja penkin välissä, pari äijää juoksi auttamaan, huusin niille että ei tarvi auttaa ja pääsin just pois sieltä välistä ennenkun ne rupes nostamaan tankoa.

Eilen jäi penkissä pudotussarjoissa tanko rinnalle ja turvaraudat oli pykälän liian alhaalla, sain tangon vieritettyä kaulan päälle mutta raudoista huolimatta se painoi kaulaa niin ettei pystynyt liikkumaan, käänsin päätä sivulle ja onnistuin luikerteleen sivullepäin, tipahdin penkiltä kyljelle lattialle ja roikuin niskasta tangon ja penkin välissä, pari äijää juoksi auttamaan, huusin niille että ei tarvi auttaa ja pääsin just pois sieltä välistä ennenkun ne rupes nostamaan tankoa.

Ööö....mikset rullannut mahan yli?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom