Salille, missä käyn, on nyt syksyn tullessa ilmaantunut muutama pojan kloppi, olisko ikää siinä 16-17 paikkeilla. Ei siinä mitään, hienon harrastuksen on pojat löytäneet, mutta yhden tyypin edesottamuksia on tullu ihmeteltyä silloin tällöin. Kaveri vetelee painonnostovyö päällä joka reenissä ja vyö on siis koko ajan vyötäisillä. Tänään tais olla selkäpäivä ja ylätaljajutskakoneessa(ei siis ylätalja vaan semmmonen mihin saa vapaita painoja) näytti sarjoja vääntävän. Ite en oo siinä vehkeessä vielä huomannu vyöstä olevan apua, mutta kukin tyylillään. Siinä sitten omaa reeniä lopetellessani ja venytellessä tuli sille vyöllekin sitten järkevää käyttöä, kun yksi noista heeboista teki penkkiä. Tuli vyökaverille semmosta vajaata mavea kun autto kaveriaan, tehokas reeni.. Voihan se olla, että kaverilla on selän kanssa onkelmia, että sen takia käyttää jatkuvasti, mutta pistää vaan jotenkin silmään.
Mulla oli reiluna parikymppisenä pari vuotta semmonen vaihe, että oli vyö melkeen joka liikkeessä käytössä. Syynä juurikin selkävaiva. Kerran kuussa olin OMT terapeutilla murjottavana ja viikon verran kesti treeniä hoidon jälkeen ennenkuin alkoi alaselkä vetää taas totaalijumiin. Sitten kolme viikkoa vyön kanssa salilla. Silloin olin raskaissa töissä vielä niin todellista komediaa olikin, kun pakko oli pitää samaa salivyötä työhaalarin alla. Sitä en kyllä monelle työkaverille kertonut :D