Tää teidän tinka on kyllä kovinta komediaa taas vähään aikaan. :hyvä:
Jatkakaa...
Jatkakaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mukavoittaa lueskelua kummasti, kun käyt vähän rukkaamassa foorumin asetuksia. Mulla tässä ketjussa on vain 296 sivua ;)
http://www.pakkotoisto.com/usercp.php -> Forum asetukset -> Number of Posts to Show Per Page
Itse olin varmaan eilen melkoista komediaa salilla. Olin kipeänä ja keuhkot yski pois limapalloja, ei oikein jaksanut tehdä normaalia treeniä siinä. Niinpä keksin koettaa että paljonko sitä painoa menee näissä rutiiniliikkeissä, se kun ei hirveästi väsytäkään. Siinä komiikkaa kun aikuinen vanha mies laittaa soutukoneeseen 120 kg ja vetää kolme kertaa, sitten miettii että meniskö 125 kg kahdesti.. Henkinen kehitys jumittunut tasoa 14-vuotias, jota vituttaa kun puberteetti ei vaan ala.
Salilla menee kaikki loistavasti, sarjapainot nousee kohisten, uudet liikkeet iskee just sinne minne kuuluu, ruokahalu on kohdillaan, elopaino nousee 5kg kuukaudessa ja treeneissä voi vetää täysillä armottomasti. Vituttaa ankarasti ja valmiiksi se, että kuten aina, tämäkin tulee päättymään joko a) loukkaantumiseen tai b) flunssakuumeeseen.
Jonka jälkeen voikin taas aloittaa justiinsa niistä samoista painoista joistä tähän loistoputkeen lähdin. Vituttaa tämmöinen tuulimyllyjä vastaan taistelu.
Salille, missä käyn, on nyt syksyn tullessa ilmaantunut muutama pojan kloppi, olisko ikää siinä 16-17 paikkeilla. Ei siinä mitään, hienon harrastuksen on pojat löytäneet, mutta yhden tyypin edesottamuksia on tullu ihmeteltyä silloin tällöin. Kaveri vetelee painonnostovyö päällä joka reenissä ja vyö on siis koko ajan vyötäisillä. Tänään tais olla selkäpäivä ja ylätaljajutskakoneessa(ei siis ylätalja vaan semmmonen mihin saa vapaita painoja) näytti sarjoja vääntävän. Ite en oo siinä vehkeessä vielä huomannu vyöstä olevan apua, mutta kukin tyylillään. Siinä sitten omaa reeniä lopetellessani ja venytellessä tuli sille vyöllekin sitten järkevää käyttöä, kun yksi noista heeboista teki penkkiä. Tuli vyökaverille semmosta vajaata mavea kun autto kaveriaan, tehokas reeni.. Voihan se olla, että kaverilla on selän kanssa onkelmia, että sen takia käyttää jatkuvasti, mutta pistää vaan jotenkin silmään.
ei pitäis tarttuu näihin mut tartunpa kuitenkin. mitä väliä jos joku pitää vyötä koko treenin ajan tai jos perse vähän nousee penkistä punnertaessa.. me ollaan kuitenkin vaan ihmisiä. kaikkia ei välttämättä kiinnosta edes panostaa 110% reeniin ja muuhun oheis toimintaan.. ite en löydä mitään kummempaa komediaa näistä viesteistä.. mun osalta loppu paskan jauhanta tähän yrittäkää muutkin keksii jotain parempaa tekemistä ku toisten kyylääminen!
No mikäs siinä vyössä tosiaan on sitten hauskaa?No kyllä se nyt on vähän hauskaa jos joku vetää aina vyö päällä ympäri salia. Jos asia ei ole sinun mielestä hauskaa niin ymmärrän, mutta eikö muilla ole oikeutta pitää sitä hauskana? Nimenomaan salikomediaahan tässä haetaan... On se kumma ku mitä vaa täällä kirjottaa ni sit tulee viis viestiä: "ettei toi nyt oo hauskaa, ehkä sillä on joku vamma" tms.