Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Patukat on just passeleita jos tarvii jotain ekstraa jossain random tien päällä tilanteessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään oli huvittavaa seurata +60v miehen suhtautumista Juha Vuorisen "totuuden hetki"-osuuteen Voicella. (salilla aina joku kanava päällä) Aiheenahan oli Afrikassa keksitty naisten vagina-ansa raiskaajia varten. Ensiksi hän ei uskonut koko jutun olevan totta vaan ihmetteli tuohtuneena mitä ihmeen radiota täällä oikein kuunnellaan. Kerroin hänelle jutun olevan täysi fakta jonka jälkeen hän keskittyi jälleen kuuntelemaan radiota. Jutussa luonnollisesti mainittiin useampaan otteeseen sana vagina, ja sekös häntä ahdisti. "Yritä tässä nyt sitten sarjaa tehdä!" oli viimein kommentti asiaan liittyen. :D Ja mainittakoon että naaman väri vaihteli punaisesta valkoiseen vajaan 5 minuutin aikana.
Hassuja nuo häveliäät ihmiset. :)

EDIT: Kyseinen mies myös täysin vilpittömästi ilmoitti minun unohtaneen puolet painoista kun tein kulmasoutua tangolla&kahvalla niin että painoa on ainoastaan toisessa päässä. :D

On nyt tulla pakko kertomaan tänne, vaikka en ihan varmaksi sano onko salikomediaa. Olin siis tänään kaverini kanssa salilla (käynyt vuoden ajan vaihtelevasti salilla ja pääasiassa treeni koostuu penkkihaius-osastosta ja väliin saattaa heittää vaikka sarjan reidenojentajia tms.) olin juuri tehnyt ylätaljaa ja rupesin tekeen niskantakaapunnerrusta, niin kaveri sitten siinä vakavissaan kysäs, että miks sää tota teet kun just teit ylätaljan. Kattoin sit siinä vähän aikaa kaveria ja jatkoin sarjaani niin sieltä tuli se kysymys: "Eiks ne oo kuitenki ihan sama liike periaatteessa?" Tämän seurauksena multa lähti keskittyminen täysin sarjasta ja tanko putos maahan suoraan ton toisen jätkän varpaille.. Koita siinä sitten huutonaurun seassa pyydellä anteeks.. :D

Aina naurattaa ne jotkut tyypit ketkä luulevat olevansa niin kovia jätkiä, mutta sitten kun katsoo niitten reeniä niin onhan se ihan kauheeta räpellystä.

Kerrotaan nyt omakin tapahtumani kesän alusta. Jouduin vaihtamaan salia hetkeksi, niin toisella kerralla tällä nimettömällä salilla paikan "kuningas" tuli esittäytymään ja antamaan neuvoja... Tämä kyseinen mies oli siis yli puoli vuosisataa elänyt, vähän tukevahko mies. Penkistä kumminkin sai kumminkin tehtyä nelosen sarjoja 90kg. Tein siinä penkkiä, kun hän tuli ja kertoi taukoni aikana, että välillä kannattaa kokeilla, niin että pitää vähän aikaa tankoa ala-asennossa ja ylhäältä nopea palautus alas. Lienee tarpeetonta mainita mikä gymlogi oli juuri ilmaantunut nettiin. Neuvo oli siis vielä aivan hyvä ja ystävällinen

Seuraavaksi tein ranskalaista ja siinäkin kaveri koki velvollisuudekseen tulla neuvomaan (sen siitä saa, kun juttelee muille liian ystävällisesti...). Ohjeena oli, että minun tulisi tehdä liike vähän pienemmällä liikeradalla ja isommilla painoilla. Tämän neuvon annettuaan hän kysyi, että tahdonko nähdä todellaa hyvän rintaliikkeen. No tämä "rintaliike" oli sitten alatalja... Esitteli sitten siinä laitteen ja näytti malli suoritukset. Lopuksi vielä puhui, että kun tätä liikettä tekee, niin pitää alkaa miestenkin ostamaan rintaliivejä, kun tissit kasvaa niin... alataljalla...

En tiedä onko salikomediaa, mutta kerron kumminkin

Tee lämmittelysarjaa penkissä apinaotteella
Radiossa Renne ja anssi puhuvat fetisseistä, ottaa aiheeksi eläimiin sekaantumisen ja selittää kuinka autiolla saarella voisi lampaankin perse alkaa näyttää pantavalta...
Totaali repeäminen
Tanko tippuu rinalle

Mustalaiset tulivat salille tekemään penkkiä ja laittoivat tankoon pehmusteen, jotta voisivat pompauttaa tangon paremmin rintaan.
No juuri ajattelin kertoa pienimuotoisen saagan samasta aiheesta, tosin sankarina tässä oli ihan vaan vaalea viikinki. Ilmeisesti penkkimaksimitreenit menossa, palautusta sarjojen (tai siis toistojen) välillä rouheat 5 minuuttia, joka kului leppoisasti penkillä istuskellen ja lehteä lukien. Eihän siinä mitään, maksimivoimatreeneissä kai kuuluu ihan asiaankin levätä kunnolla.

Koki sankarimme sitten olevansa sen verran voimissaan että lisäsi tankoon vielä 10 kiloa rautaa, mutta sitten pitikin ottaa varokeinot käyttöön. Haki ryhmäliikuntatilasta pistehanskan ja viritti sen pehmusteeksi tankoon. Sen yhden toiston perusteella minkä oman treenin ohella satuin näkemään olisi ehkä kannattanut laittaa persiin alle myös pehmuste, siinä määrin kovaa ahteri otti penkkiin kun lantio putosi sieltä noin 20 sentin korkeudesta mihin se oli nostettu.

Kai tämäkin jonkinnäköistä komediaa on, lainattu demistä: (ennen kuin epäilette homoksi niin en itse tätä sieltä etsinyt :D)

"Oon käyny pumpissa nyt reilut puol vuotta. Käyn sellasella tunnilla, jota ennen on spinning 30min, eli meillä ei ole jalkalihaksia ollenkaan.

Ojentajat, hauikset, hartiat 5kg (2,5 + 2,5)
Rinta, selkä 10kg (5+5)

Aluks mulla oli jotai kahta kiloa tai jotain, koska mulla oli tosi huono kunto, mut nyt en oo pitkään aikaan lisännyt, koska pudotan painoa, enkä halua järisyttävän isoja lihaksia. Eli riippuen siitä mitä sä haluat niiltä tunneilta? Haluatko, että sun lihakset kasvaa ja kehittyy vai että sun käsivarret hoikistuu?
Jos haluut kehittää lihaksia, niin lisää painoja vaikka ensin yksi kilo molempiin päihin, ja tee muutaman viikon ajan näillä, jos tuntuu, että jaksat lisätä, korvaa yhden kilon paino 2,5 kg painolla. Jos taas haluat sirot käsivarret niin tee jatkuvasti sellaisilla painoilla, jotka jaksat hyvin nostaa ja olet tunnin jälkeen väsynyt. Älä tee liian kevyillä kuitenkaan! :) Toivottavasti auttoi."

Tarkemmin ajatellen en kyllä tiedä huvittaako vai itkettääkö tuo "muutun colemaniksi viikossa jos treenaan lisäpainoilla"...

olin tossa myllikässä puntilla venailin että penkki vapautu, siinä nuori jannu tekee penkkii ja tyttöystävä kattoo vieressä (tangossa tietenki 100kg) sitte jäbä rupee tekee sarjaa, eka toisto menee senverra hikisee et huhhu sitte jäbä rupee ottaa toista toistoo siihe (ilman varmistajaa tietty) nii siihesse rinnalle jää ja pitää juosta auttelee, sitte äkkii painot pois tangosta ja tyttöystävän kaa johki suuntaa maailmaa

^ Eix jäbäl ollu PALAA nostaa sitä stongaa pois siit rinnalt ku piti kiekkoi alkaa latelee veGe? No mut ihan ymmärrettäväähän toi on, jokanen kuvittelee joskus liikoja ittestään ja siin vaihees ku joku 5 pennin horo lähteny imuu reenailee niin se näyttämisen halu kasvaa ku paine alapääs miesten lenkkisaunassa

En nyt tiedä komediasta mutta pistää joskus huvittamaan kun tullaan salille ja alkulämmittelynä veivataan kuntopyörää tyyliin varttitunti ja kädet ja yläkroppa lepäilee siinä stongaa vasten ja sen jälkeen mennään pumppaamaan maksimihauista ja penkkiä edelleen kädet kylmänä..? :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom