Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Taisin hajottaa yhden hampaistani vahingossa. :face: Toivottavasti se ei katkea kuitenkaan, tulee muuten hammaslekurille töitä ja kukkaroon vajetta.

Hikoilu.

Alkaa vituttaa oma työ. Työilmapiiri ja työpaikka on ihan mahtavia, mutta toimenkuva alkaa kyrsiä. Ei minkäänlaista motivaatiota. Vituttaa myös Helsinki, joka on maailman paskin kaupunki. Vituttaa myös kun ei oo lomaa, eikä jaksais tippaakaan vääntää väkisin tätä turhaa paskaa.

Veli puuttuu mun asioihin jatkuvasti, vaikka ne ei kuulu hänelle yhtään millään tavalla. Ihan vitun ärsyttävää. Oon laittanut välit poikki monta kertaa kun pää ei vaan kestä sitä jankkaamista, vähän aikaa veli on aina sitten valittamatta, sitten taas alkaa aina uudestaan sama paska. Sairasta. Pitää vissiin pistää välit lopullisesti poikki, sanoa etten haluu olla enää missään tekemissä sen kanssa.

Omassa faijassa on sellaista narsistisen mulkeron vikaa, välillä tuntuu että se ei muuta tee kun viisastelee ja nälvii. Kritisoi ihan kaikkea mitä teen (ja mitä muut tekee), ennen hajoilin tuohon ihan vitusti mutta olen todennut että ei auta kun ottaa etäisyyttä. Tyypin mielestä kukaan ei osaa tehdä mitään, paitsi tietty hän itse.

Se että on kiinnostunut ja ottaa kantaa kannustavasti ois tietty tosi jees, mutta olen luopunut jo toivosta tuon suhteen.

Vittu näitä tietokoneita. IHan vitun mystisiä ongelmia. Tulee ihan puun takaa ja häviää johonki vaikka ei mitää tee. Ei saatana mä sanon. Ja tätä vittu tapahtuu ihan jatkuvasti. Pitäis olla näköjään jeesustietokoneet ku on jeesuspuhelinki ku ei nää vittu toimi muuten. Sit ku mä ostan oman applen koneen ja jos se sattuu toimimaa niiku tietokoneen kuuluu ni varmasti tirvasen joka apinasta aivot pihalle joka haukkuu ylihintaseks hipsterilaitteeks tai mikskä tahansa paskalaitteeks.

Nii ja vittu mun uus dödökin haisee ihan OFFille. voi perC. Sen siitä saa ku riskillä ostelee noita 2e dödöjä. Kyllä osaa ihminen olla tyhmä. Voisko ihmisee oikeesti rakentaa jonku standby-nappulan. Tai käynnistä uudelleen, jos menis kaikki päin vittua ni alottais vaa alusta. Tai palautustoiminnon. Vois palauttaa ittensä johonki yksinkertaselle 90-luvulle.

Ranne niin paskana ettei pysty käymään salilla tai golffata, polvi niin paskana että C-paperit intistä (mikä ei haittaa), mutta kun kaikki kaverit on siellä niin ei yhtään mitään tekemistä! Tyttöystävän kanssa nyt voi jotain tehdä mutta hänellä nyt on kavereita ja käy salilla yms. joten kuolen tylsyyteen!

poliisi-virus!!! Se vitun paska, mistä lehissäkin kirjotetaan. Vaatii maksamaan 100e ärrälle!! Voi saatana sentään. Ihan jumalattoman vittumainen poistaa.

Kävin kaupassa, päätin ostaa jälkkäriks pitkästä aikaa suklaapatukan. Muut ostokset löysi tiensä kauppakassiin, MUTTA tottakai se patukka jäi pakkaamatta.

Keskiviikko alkanut varsin mallikkaasti. Nukuin pommiin ja myöhästyn melkein kahdella tunnilla töistä. Metroon päästyäni huomaan lompakon jääneen kotiin. Toivoinkin pääseväni käyttämään lounastauon edestakaisin suhailuun julkisen liikenteen vempeleillä.

Eihän siinä mitää, jos illalla ei aerobiset sen kauniimman sukupuolen kanssa kiinnosta ;)

Väitän kyllä että suurin osa siitä kauniimmasta sukupuolesta ei huomaa mitään mitä on siellä salilla treenannut sinä päivänä. elikkäs pumppia tuskin huomaavat, jos on vähänkään muutenkin sitä lihasta..:puntti:

Vittu huomenna kävellen töihin. Ei saatana. Auto huollossa - maksaa rahaa ja sormi haisee ihan homeelle. Hohhoijjaa.

Netti tulee vasta viikon päästä VMP.

Vittuuu! Läski päivä! Ällöttää! Söin jäätelön ja nyt ottaa aivoon! Näytin kamalalta sovituskopissa! Lomakin loppuu sunnuntaina...ääääääh!

Back
Ylös Bottom