Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Eräs kerta punttiksella ollessa tuli istuttua vinopenkissä ja hörpittyä vettä treenisarjojen välissä, hetken siinä hörpin kunnes huomasin vieressä vipunostoja tekevän naisen hymähtelevän itsekseen. Mietin siinä, että mikähän sille tuli, kunnes juomapullon korkkia kiinni laittaessani huomasin, että ei perkele eihän tää ole edes mun pullo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Are you shitting me??? Noin vähän?
"Toistoleuanvedossa kilpailija suorittaa maksimaalisen määrän toistoja omalla kehonpainollaan. Toistoleuanvedon SM-kisoissa jokainen veto lähtee vasta tuomarin merkistä, kun kädet ovat ala-asennossa täysin suorana kyynärnivel oienneena ja käsien liike ylös-alas-suunnassa on silmin nähden pysähtynyt. Ylhäällä leuan kärjen tulee mennä tangon yli sekä vertikaalisessa että horisontaalisessa suunnassa ja päälaen tulee osua 20cm tangon yläpuolella olevaan merkkistoppariin. Molempien ehtojen tulee täyttyä, jotta toisto on hyväksytty."

Kyllä tuo 34 toistoa merkistä on aika helvetin kova suoritus ;)

Eräs kerta punttiksella ollessa tuli istuttua vinopenkissä ja hörpittyä vettä treenisarjojen välissä, hetken siinä hörpin kunnes huomasin vieressä vipunostoja tekevän naisen hymähtelevän itsekseen. Mietin siinä, että mikähän sille tuli, kunnes juomapullon korkkia kiinni laittaessani huomasin, että ei perkele eihän tää ole edes mun pullo.

On meinannut käydä mulle joskus noin kanssa, onneksi huomannut ennen juomista että väärä pullo prkl.

Kaveri (J..) painaa alle 70kg joten voimapyörä suorin jaloin pitäisi olla lasten leikkiä, samoin kuin Dragon Flag.
Noissa liikeissä joka ainoa kilo lisää vastusta, alle 70 kiloiselle jos on vähänkään treenannut ei pitäisi edes tuntua missään, suosittelen painoliiviä selkään :D

Aika raju yleistys :) Vaikka em. kehonpainolla tehtävissä liikkeissä alhainen paino tarkoittaakin pienempää vastusta, tarkoittaa alhainen kehonpaino myös usein vähäistä lihasmäärää ja nän ollen heikkoja voimatasoja. Noin niinkuin samanlailla yleistäen :)

En tiedä olisinko itse 3 vuotta sitten 62kiloisena futarina saanut yhtään kunnollista toistoa voimapyörällä, kun nyt lähes 30kiloa painavampana menee useampi.

Se on kyllä v*ttu kumma ku aina ku joku 90 kilonen ei saa vedyttyä leukoja niin se johtuu vaan siitä että "hän ei olekkaan kukkakeppi".

Leukoja menee puhtaasti 17, suorilta käsin ja myötä apinaotteella, vastaotteella vielä enemmän.
Teen kyllä parikymmentä dragon flaggia ja jokusen voimapyörän suorin jaloin myös.
Paino iltaisin sali aikaan noin 105kg.

Pari kymmentä kiloa tuosta pois painoa, lopettaisi jalkatreenit kokonaan(turhaa painoa) jäisi silti reilut 80kg, mutta varmaan leukoja menisi 10-15 lisää, voimapyörää ja dragon flaggia menisi puolta enemmän.

Silti 60-70 kiloiset ovat reilusti etuasemassa, ei noille turhaan ole omia sarjoja tehty, leuanvetoon ja sotilaspenkkiin.
Voimaleuanvedossa jossa kehon paino lasketaan mukaan ovat aika heikkoja.

Voi luoja kun hajottaa noi kumipäällysteisten painojen käyttäjät. Vieressä on sellainen normi kympin kiekko, mutta ei kun lähdetään vaeltamaan helvetinmoisia retkiä että saadaan käsiin se 10kg:n 50cm halkaisijaltaan oleva kumireunakiekko. Jätkäthän vetää siis scotissa noilla ja näyttää niin väärältä kuin voikaan.

Tää. Siinä 20cm päässä on ne metallikiekot sitä hauista varten... Vituttaa kun joku ei voi niitä käyttää vaan pitää saada ne kumipäälysteiset... Ja kas kummaa sitten niitä ei ole, kun haluat vaikka tempausta tehdä. Ne on siellä hauispenkissä, kun on kivempi tehdä isommilla.

Ihmettelin kun Elixian uudessa ryhmä liikunnassa - Polta 500 kcal 30min teema - oli kaksi vähän isompaa naista, jotka tekivät kymmenesosan kaikista liikkeistä jos edes sitäkään. Näytti siltä, että he olisivat olleet kuolleita. No se tunti loppu sitten vähän ajan päästä ja nää naiset tuli ulos samalla kattoen hienoja kelloja, jotka näyttävät paljonko kaloria kului ja pohdiskelivat ääneen hyvin vihaisina: "Kauheeta kusetusta tää 'polta 500kcal', eihä mulla mennyt kuin vähän päälle 50kcal" Siitä ne sitten lähtivät valittamaan samalla kun nauroin itseni kuoliaaksi :D

Hetki tämän kuluttua kun alkoi uusi ryhmäliikunta niin tein penkkiä joka sijaitsee siinä suurien ikkunoitten vieressä. Oli huvittavaa ku he siellä venyttelivät ja noin 20 ihmistä katsoo suoraan kohti kun koitan penkata :D Eipä siitä mitään tullut :D

Joo,onha iha perseestä jos ei ite pääse käyttää kumikiekkoja vetoja ja kyykkyjä varte. Vaa joku vääntää havista kumikiekoilla. :D Onneks meijän salilla on melkeepä pelkästää kumisia kiekkoja.

Tänään kävin aamuviideltä unenpöppörössä treenailemassa vähän penkkiä+kyykkyä, olin siis ainoa ihminen salilla. Olen kaikenlaista pullistelua vastaan, mutta jotenkin päädyin penkkisarjojen jälkeen sinne ison peilin eteen. Ehkä pari minuuttia ehdin vakuutella itselleni tutkivani kiertäjäkalvosimen oireita, mutta lopulta havahduin siihen että kylläpäs ojentaja näyttää kivalta tänään! :D

Onnistuin myös säikähtämään kuudelta käynnistyvää radiota niin että melkein kolautin pääni. :D

Ei siinä periaatteessa oo mitään hauskaa, mutta (varsinkin, jos ei tiedä mikä liike on kyseessä) hyvää huomenta -liike hackissa on aika hauskan näköstä.

Tää. Siinä 20cm päässä on ne metallikiekot sitä hauista varten... Vituttaa kun joku ei voi niitä käyttää vaan pitää saada ne kumipäälysteiset... Ja kas kummaa sitten niitä ei ole, kun haluat vaikka tempausta tehdä. Ne on siellä hauispenkissä, kun on kivempi tehdä isommilla.
Mullon myös pakkomielle ottaa ne isot kiekot. Jotenkin vaan tuntuu et niillä tehtynä liike tuntuu vakaammalta ku ei ne oman salin väljät pikku metallilimput heilu :)

Ei siinä periaatteessa oo mitään hauskaa, mutta (varsinkin, jos ei tiedä mikä liike on kyseessä) hyvää huomenta -liike hackissa on aika hauskan näköstä.
Nyt ei ihan ymmärrä, siis miten vittuun voi hackissa tehdä mitään hyvää huomenta? Tarkoititko nyt kuitenkin smithiä?

Nyt ei ihan ymmärrä, siis miten vittuun voi hackissa tehdä mitään hyvää huomenta? Tarkoititko nyt kuitenkin smithiä?
Onkohan tässä sama mistä joskus aiemmin jauhettu. Mulle häkki on siis kyykkyhäkki, hack on taas sitten tuo laite.

Tosin en tiedä kauhean erikoista olisi tehdä kyykkyhäkissä hyvää huomenta... sitten taas jos kyseessä on hack niin olen sun kanssa samoilla linjoilla. :confused:

Onkohan tässä sama mistä joskus aiemmin jauhettu. Mulle häkki on siis kyykkyhäkki, hack on taas sitten tuo laite.

Tosin en tiedä kauhean erikoista olisi tehdä kyykkyhäkissä hyvää huomenta... sitten taas jos kyseessä on hack niin olen sun kanssa samoilla linjoilla. :confused:
Juurinkin samaa ihmettelin, sen takia veikkasin että on mennyt hack-laitteet ja smith-laitteet sekaisin...

Juurinkin samaa ihmettelin, sen takia veikkasin että on mennyt hack-laitteet ja smith-laitteet sekaisin...

http://kbierek.powweb.com/shapefit-pics/quadriceps-exercises-hack-squats.gif Kyllä mä ihan hackia tarkotin ellei tuo sitten ole muka joku muu laite. Silleen, että menee siihen "väärinpäin" (maha selkänojaan päin) ja siitä sitten taittaa itseään lantiosta jalat suorana. Ei varmaan ihan kauheen yleinen liike ole, mutta kyllä sellanen liike on.

http://kbierek.powweb.com/shapefit-pics/quadriceps-exercises-hack-squats.gif Kyllä mä ihan hackia tarkotin ellei tuo sitten ole muka joku muu laite. Silleen, että menee siihen "väärinpäin" (maha selkänojaan päin) ja siitä sitten taittaa itseään lantiosta jalat suorana. Ei varmaan ihan kauheen yleinen liike ole, mutta kyllä sellanen liike on.
Ei hitto, näytti varmaan aika hauskalta.

Itse olen muuten kerran nähnyt kun yksi meni istumaan hackiin eli se kohta mikä pitäisi olla hartioissa niin se oli sen perseen kohdalla...

Eilen salilla jotkut 15v teinipojat tuli vääntää hauista.. scott penkissä sitä aikoivat tehdä, toinen meni vääntää hauis ja tietty oli lukot jääny pois tangon päistä. Alkaa nostamaan ja ensin tippuu toisesta päästä painot ja sitten toisesta. Sit ne lähtee siitä nolon näkösenä pukkariin ja ei tulleet enää takasin.

Suositut

Back
Ylös Bottom