Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saatoin aiheuttaa tänään salikomediaa kun,olin vetämässä leukoja.Tauolla päätin sitten ottaa lisäpaino vyön(sellainen vyötäröllä oleva missä levypainot laitetaan ketjuun)Kun olin saanut sen päälleni niin tuli sellainen tunne että,se tippuu pian yltä,joten otin sen pois päältäni ja tein ilman lisäpainoja eli laitoin sen päälleni ja otin pois.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lisää hupia Elixiassa ^^ Menin salille ja huomasin, että siellä on zumba menossa - yms jossa heilutetaan pyllyä - ja paljon naisia. Menin sitten vapaitten painojen osastolle ja siellä oli 5 ihmistä, kaikki tauolla ja joka ikinen kyyläsi keskittyen naisia :D Oli nii hauskan näköstä ja aloin ymmärtää miks naiset ei tykkää ku miehet kattelee :D

Lisää hupia Elixiassa ^^ Menin salille ja huomasin, että siellä on zumba menossa - yms jossa heilutetaan pyllyä - ja paljon naisia. Menin sitten vapaitten painojen osastolle ja siellä oli 5 ihmistä, kaikki tauolla ja joka ikinen kyyläsi keskittyen naisia :D Oli nii hauskan näköstä ja aloin ymmärtää miks naiset ei tykkää ku miehet kattelee :D

Naiset on ihmeellisiä. Ne haluavat että persettä katotaan mutta sittenkun vilkaset, saat vihat niskaas.

Maanantaina, eilen ja tänään kaksi samaa ukonrähjää ovat aina olleet penkkaamassa samalla kun itse olen kyykännyt vieressä. Olo on kuin "Päiväni murmelina" -leffasta. Ootan innolla että meneekö koko viikko näin.

Maanantaina, eilen ja tänään kaksi samaa ukonrähjää ovat aina olleet penkkaamassa samalla kun itse olen kyykännyt vieressä. Olo on kuin "Päiväni murmelina" -leffasta. Ootan innolla että meneekö koko viikko näin.
Teetkö kyykyn kolmena päivänä peräkkäin tai jopa viikon peräkkäin? Teetköhän sen oikein?

Sanoisin että tekniikkani on kunnossa.

Kyllähän siinä tukkoon menee kun ei pääse palautumaan tarpeeksi mutta tarkotus onkin vain nostaa työmäärää nousujohteisesti 4 viikon ajan. =)

@XXL

Joka päivä kyykkäävät painonnostajatkin varmaan treenaa sun mielestä väärin?

Komppaan. Oon kyykänny joskus yli kuukauden 5-6 päivää viikossa, maastaveto (nopeus) 3x ja penkki 2-3x. Joka treenissä oli meininkinä: ramp up weight -> maksimiin. Maksimi effortin jälkeen 10-20% pois ja sarjoja 3-5 toistolla. Jos sarjat tuntu hyviltä uus maksimikokeilu. Uusia maksimimeja tuli koko ajan vaikka jalat oli alkuun ihan jumissa. Siis oikeasti jumissa, joskus töissäki tuli kävellessä se tunne, että meinaa yhtäkkiä kaatua ku jalat ei ihan toiminukkaan. Tosiaan kyykky kehitty aika hyvin tona aikana, etukyykky jotain +10-20kg. Ja en ihan millään lelupainoilla treenaillu, siihen aikaan etukyykky oli varmaan jotain 100-120kg luokkaa. Että se siitä "et voi palautua lolz".

Pääsin aiheuttamaan varmasti salikomediaa osittain, sillä että treenasin naisten vuoron aikaan. Enhän mä mitään katsonut (normaalisti keskiviikko on salipäivä, eikä torstai) ja ähinällä sekä puhinalla vedän maksimeita vain huomatakseni et paikka on täynnä mammoja, jotka katsovat halveksuen. Vedin siinä kylmästi kaikki sarjat kumminkin loppuun sen enempää välittämättä ja lähtiessäni "vilkaisin" tuntijaksoja... no mutta olihan se naisten vuoro just silloin -_-.

Pääsin aiheuttamaan varmasti salikomediaa osittain, sillä että treenasin naisten vuoron aikaan. Enhän mä mitään katsonut (normaalisti keskiviikko on salipäivä, eikä torstai) ja ähinällä sekä puhinalla vedän maksimeita vain huomatakseni et paikka on täynnä mammoja, jotka katsovat halveksuen. Vedin siinä kylmästi kaikki sarjat kumminkin loppuun sen enempää välittämättä ja lähtiessäni "vilkaisin" tuntijaksoja... no mutta olihan se naisten vuoro just silloin -_-.

Oikea asenne! Sillon ku treenataan niin treenataa ja haters gonna hate :puntti:

Heh, mulla oli eilen koominen tilanne. Ainakin omasta mielestä. Tein treenin lopuksi farmarikävelyä teräspalkeilla mitkä salille on hommattu. Teen siis semmoisen n. 25m radan sinne toiseen päähän salia siirtelemällä vatsapenkkejä ja paria laitetta. Yhden kävelyn aikana sitten salimme sekopää huutelee "Kattokaa kun tuleva voimamies treenaa!" ja pakkohan siihen oli sitten murista takaisin "HAISTA NY SAATANAN VITTU!" samalla juosten salkkujen kanssa. :D

Salilla käy muutama virolainen kaverus keillä on hillittömät hartiat ja olkapäät. Mietin sitten miten vitussa tollaset möykyt kehittyvät, analysoin kundien treenejä ja tajusin että ne treenaa melkeen aina pelkästää olkapäitä ja habaa, JALKOJA EIVÄT KOSKAAN, EIVÄT SIIS KOSKAAN.:wtf:

Treenaamattomat rimppakinttu jalat saavat niiden ok kovat hartiat näyttämään suorastaan brutaaleilta, ainakin natupellen silmissä.:D

Salilla käy muutama virolainen kaverus keillä on hillittömät hartiat ja olkapäät. Mietin sitten miten vitussa tollaset möykyt kehittyvät, analysoin kundien treenejä ja tajusin että ne treenaa melkeen aina pelkästää olkapäitä ja habaa, JALKOJA EIVÄT KOSKAAN, EIVÄT SIIS KOSKAAN.:wtf:

Treenaamattomat rimppakinttu jalat saavat niiden ok kovat hartiat näyttämään suorastaan brutaaleilta, ainakin natupellen silmissä.:D

Kuvausta vastaavia tapauksia havaittu ainakin Länsiväylän Elixialla, touché?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom