Luin eka et smithis nii vähä ihmettelin et painot putoili :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisää hupia Elixiassa ^^ Menin salille ja huomasin, että siellä on zumba menossa - yms jossa heilutetaan pyllyä - ja paljon naisia. Menin sitten vapaitten painojen osastolle ja siellä oli 5 ihmistä, kaikki tauolla ja joka ikinen kyyläsi keskittyen naisia :D Oli nii hauskan näköstä ja aloin ymmärtää miks naiset ei tykkää ku miehet kattelee :D
Olo on kuin "Päiväni murmelina" -leffasta. Ootan innolla että meneekö koko viikko näin.
Teetkö kyykyn kolmena päivänä peräkkäin tai jopa viikon peräkkäin? Teetköhän sen oikein?Maanantaina, eilen ja tänään kaksi samaa ukonrähjää ovat aina olleet penkkaamassa samalla kun itse olen kyykännyt vieressä. Olo on kuin "Päiväni murmelina" -leffasta. Ootan innolla että meneekö koko viikko näin.
Entäs tehot?Sanoisin että tekniikkani on kunnossa.
@XXL
Joka päivä kyykkäävät painonnostajatkin varmaan treenaa sun mielestä väärin?
Pääsin aiheuttamaan varmasti salikomediaa osittain, sillä että treenasin naisten vuoron aikaan. Enhän mä mitään katsonut (normaalisti keskiviikko on salipäivä, eikä torstai) ja ähinällä sekä puhinalla vedän maksimeita vain huomatakseni et paikka on täynnä mammoja, jotka katsovat halveksuen. Vedin siinä kylmästi kaikki sarjat kumminkin loppuun sen enempää välittämättä ja lähtiessäni "vilkaisin" tuntijaksoja... no mutta olihan se naisten vuoro just silloin -_-.
Salilla käy muutama virolainen kaverus keillä on hillittömät hartiat ja olkapäät. Mietin sitten miten vitussa tollaset möykyt kehittyvät, analysoin kundien treenejä ja tajusin että ne treenaa melkeen aina pelkästää olkapäitä ja habaa, JALKOJA EIVÄT KOSKAAN, EIVÄT SIIS KOSKAAN.:wtf:
Treenaamattomat rimppakinttu jalat saavat niiden ok kovat hartiat näyttämään suorastaan brutaaleilta, ainakin natupellen silmissä.:D