Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä kuuluuko tänne mutta itselläni on ainakin äärimmäisen vaikea lähteä tekemään mitään sarjoja jos kiekot on esim erikokoiset - tai väriset.. Pitää aina hakea vaikka salin toisesta päästä se samanlainen kiekko :).. Painot myös pitää laittaa "oikeinpäin" tankoon, ei siis miten sattuun :hyper: Lisäksi vielä tarkistan ennen tekemistä muutaman kerran että painot on varmasti molemmilla puolilla samat, vaikka oisin juuri 5 sekuntia sitten itse ne laittanut.

Löytyykö muita joilla samaa "vikaa" : D

Täällä on sama vika.:D

En tiiä meneekö salikomediaksi, mutta en ole eläissäni nähnyt tehtävän niin paljon runkkupenkkiä kuin Jklän Elixialla. Jätkät hypersuperkireissä dry-max megahienoissa treenipaidoissaan korisee tangon alla, kaveri auttaa ja sit se alapää vaan runkuttaa eestaas. Joka kerta tekis mieli tehdä "ilkat" ja karjasta ohimennen, että PERSE PENKKIIN! Tällä viikolla näin jo sellaisen megasillan, että mulla sattu omaan selkään. En edes tajua miten se jätkä pysty taipumaan sellaiseen asentoon. En enää tiedä itkiskö noille runkkaajille, vai nauraisko. Ei pysty edes oleen katsomatta, kun se on niin kovin hypnoottista.

edit. Hauskinta varmaan tuon yhden jätkän supersillassa oli tutun PT:n ilme kun se näki sen suorituksen. Sellanen hidas kulmakarvojen nosto, silmien laajeneminen, leuan loksahtaminen. Kaikki nätissä järjestyksessä :D

En tiedä kuuluuko tänne mutta itselläni on ainakin äärimmäisen vaikea lähteä tekemään mitään sarjoja jos kiekot on esim erikokoiset - tai väriset.. Pitää aina hakea vaikka salin toisesta päästä se samanlainen kiekko :).. Painot myös pitää laittaa "oikeinpäin" tankoon, ei siis miten sattuun :hyper: Lisäksi vielä tarkistan ennen tekemistä muutaman kerran että painot on varmasti molemmilla puolilla samat, vaikka oisin juuri 5 sekuntia sitten itse ne laittanut.

Löytyykö muita joilla samaa "vikaa" : D

Kyllä, tätä kaverin kanssa naurettiin että PAKKO olla mätsäävät kiekot aina :D

Sama. koko reeni menee ihan pilalle jos tanko ei näytä nätiltä

-Samanlaiset kiekot molemmissa päissä samassa järjestyksessä
-Suurimmasta pienimpään
-Tangon täytyy olla telineissä mahdollisimman keskellä (molemmissa päissä kiekot yhtä kaukana telineestä)
-Mavepaikalla tangon täytyy levätä kohtisuoraan jotain kohti, tai jonkun linjassa. Esim. seinä tai lattialla oleva kuvio. "Vinossa" olevaa tankoa ei voi nostaa. Tangon täytyy myös olla mahdollisimman keskellä käytettävissä olevaa nostotilaa
-Kiekot työnnetään joka sarjan jälkeen takaisin tiukkaan riviin (ei lukkoja) ja ennen jokaista sarjaa se varmistetaan

Tossa nyt mitä omasta salitoiminnasta tulee mieleen. Kyllä mä välillä niitä painojakin nostan.

Itte olen kerran korvannut 25kg kiekon 5x5kg. Se oli hienon näköstä :)

-Samanlaiset kiekot molemmissa päissä samassa järjestyksessä
-Suurimmasta pienimpään
-Tangon täytyy olla telineissä mahdollisimman keskellä (molemmissa päissä kiekot yhtä kaukana telineestä)
-Mavepaikalla tangon täytyy levätä kohtisuoraan jotain kohti, tai jonkun linjassa. Esim. seinä tai lattialla oleva kuvio. "Vinossa" olevaa tankoa ei voi nostaa. Tangon täytyy myös olla mahdollisimman keskellä käytettävissä olevaa nostotilaa
-Kiekot työnnetään joka sarjan jälkeen takaisin tiukkaan riviin (ei lukkoja) ja ennen jokaista sarjaa se varmistetaan
Juu nämä pitää tietty olla, tai piti silloin ku salilla kävin, nyt on vähän jääny toi harrastus. Lisäksi oli tiettyjä lempipainoja, eli esim jotkut tietyt kympin levyt piti käydä metsästämässä jos vain suinkin mahdollista. Se että painot on molemmilla puolilla samaa sarjaa on sitä tärkeämpää mitä isompi paino kyseessä, eli 25-levyt on aivan ehdottomasti oltava samaa saraa, mutta hätätilanteessa esim 2,5:n levyt voi olla eri sarjoistakin.

Noloa tunnustaa, mutta joskus tulee laitettua Leokon paksut kumipehmusteiset levyt tankoon ihan vain sen vuoksi, että siten saa 140 kiloakin näyttämään - ja tuntumaan omassa päässä - isohkoilta raudoilta. Toki vain silloin kun on selvää, että kukaan ei tarvitse niitä.

Sama. Se on jokin mystinen rituaali, että sormilla pitää aina mitata tangon olevan yhtä kaukana telineestä molemmin puolin, ja mitä enemmän rautaa tangossa niin sitä tarkemmin ja useampaan kertaan mitattuna :jahas:.

Sama, vaikka käytänkin aina jousilukkoja. Joka sarjan välissä pitää kokeilla että painot ovat kunnolla kiinni ja vähän yrittää kiristää lukkoa.

Sama. Se on jokin mystinen rituaali, että sormilla pitää aina mitata tangon olevan yhtä kaukana telineestä molemmin puolin, ja mitä enemmän rautaa tangossa niin sitä tarkemmin ja useampaan kertaan mitattuna :jahas:.

Milloin no-bodylla on viivotin tai mittanauha mukana salilla? :D Itsekin kyllä katson, että tanko on suht keskellä, mutta en mitään mittailemaan ala. On se näyt perseestä lähteä kyykkäämään tai penkkaamaan niin että tanko onkin epätasopainossa...

joo ei se munkaan mielestä komediaa oo jos esim penkissä laittaa tangon keskelle telinettä, sehän on vaan tervettä järkee. Ei oo muuten raskas paino symmetrisesti jakautunu kun sen siitä nostat ylös, voi sattua! Kyykkytelineessä voi tietenkin asetella itsensä keskelle tankoa vaikka tanko ei olisikaan telineisiin nähden tasaisesti, mutta sitten se tanko taas kolisee siihen häkkiin, ainakin mulla -_-

Oon huomannu, että jos asettautuu vinoon suhteessa huoneeseen, kattoa tai seinää niin tulee automaattisesti jotenkin puskettua liikerataa vinoon ja se tuntuu muutenkin hassulta. Ehkä kroppa yrittää hakea huoneesta jostain vertailukohtaa liikeradalle jos se ei sitä peilistä nää. Varsinkin penkkiä tehdessä vituttaa jos se koko penkkihökötys on ihan vinossa niin tuntuu jo heti alussa, että paino lähtee liikkeelle toispuoleisesti.

Varsinkin penkkiä tehdessä vituttaa jos se koko penkkihökötys on ihan vinossa niin tuntuu jo heti alussa, että paino lähtee liikkeelle toispuoleisesti.
totta, itse tulee moneti salilla siirreltyä penkkisysteemiä kun joku saa sen aina vinoon. Sama juttu muuten ihan noiden irto penkkien kanssa, pakko olla suorassa suhteessa ympärillä oleviin seiniin...

pitäs vissiin pitää pidempiä taukoja, nykyisessä ohjelmassa on mave ja pystypunnerrus samana päivänä ja ajatuksissani lisäsin pystäritankoon kiloja sen verran mitä mavessa piti olla, huomasin vasta ku yritin ottaa telineistä käsille tangon... onneksi nostelen omas varastos niin ei kukaa nähny "egopainoja" =)

Toiseksi, minulla pitää kans olla painot samaa sarjaa eri puolilla, toki mulla on 2 erilaista sarjaa että ei ne välttämättä oikeesti edes pelitä yhdessä. Se että painot pitää olla samassa järjestyksessä on ihan turvallisuuskysymys, muutenhan tanko on epätasapainossa.

Noloa tunnustaa, mutta joskus tulee laitettua Leokon paksut kumipehmusteiset levyt tankoon ihan vain sen vuoksi, että siten saa 140 kiloakin näyttämään - ja tuntumaan omassa päässä - isohkoilta raudoilta. Toki vain silloin kun on selvää, että kukaan ei tarvitse niitä.

Tästä tuli mieleen: ei ole omalla salilla ongelma, mutta joskus kun vierailee esim. kaupungin saleilla missä on olemassa lava ja painoja on rajallinen määrä niin mikään ei vituta enempää kuin tyypit, jotka tekevät PENKKIÄ noilla leokon/eleikon hyvillä painoilla. Siihen touhuun kun luulisi käyvän ne vähän vähemmän kolahduksia kestävät kiekot aivan yhtä hyvin. Ei ollut siis sulle mitenkään osoitettu, lopussahan mainitsit ettet tekisi niillä jos joku niitä tarvitsisi :)

Mutta joo, kyllähän se hienommalta varmasti näyttää...

Suositut

Back
Ylös Bottom