Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään näin kyllä sitten sellasseen variaation, että huhheijaa. Reidenojennus-laitteessa levypainoilla pystypunnerrusta. I felt like :face:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meidän salilla käy yksi yli 60-vuotias kunnanvaltuutettu, joka pistää kaikissa laitteissa täydet raudat heti ykkösellä. Ja sitten helvetinmoista pientä nykivää liikettä koko treeni. Niskantaaksepunnerruksia ylätaljassa kaveri veti niin suurilla painoilla, että alasveto piti suorittaa hyppäämällä penkistä ylös. Mulla meni paikat paskaksi pelkästä katsomisesta.

^ Miks tietäs? Toi transu ei oo eläessään salilla käyny saatika treenannu, ainaki ulkosesti sitä ei huomaa hyi saatanan kuvottava sika

Kävi hauska juttu salilla tossa männä päivänä. Pikkubroidi kävi aikasemmin kylässä ja katteli mun salipäiväkirjaa/treenisuunnitelmaa.
Salilla sitten otin vihkon esiin ja katoin päivän treenit.... Muuten ok mutta lopussa luki; "15min Lenttareita" :D Vähän repesin ja jengi kattoo kun vähä-älystä....

Muuan vanha siimaleikkuri kävi taas salilla näyttämässä kuinka päin helvettiä ne yksinkertasimmatkin liikkeet voi tehä..Hauiskääntö tangolla oli joku rive seisoen, penkkiä nylkytettiin 0,5cm liikeradalla ja lepotauoilla istuttiin ja vertailtiin omaa ompelulankaa muiden käsien kokoon "tol o iso hanska, onkoha mul yhtää ton malline" ( varovasti omaa hihaa ylös ja pikane tarkistus ) Ilmeisesti jonkin sorttinen treenidominaattori motivointi kikka, eka masentaa ittensä ja sit nostamaan!

Meidän salilla käy yksi yli 60-vuotias kunnanvaltuutettu, joka pistää kaikissa laitteissa täydet raudat heti ykkösellä. Ja sitten helvetinmoista pientä nykivää liikettä koko treeni. Niskantaaksepunnerruksia ylätaljassa kaveri veti niin suurilla painoilla, että alasveto piti suorittaa hyppäämällä penkistä ylös. Mulla meni paikat paskaksi pelkästä katsomisesta.

Teidän salilla taitaa olla hieman modattu ylätalja :D

Tää naurattaa kyllä jälkeen päi minua ja kaveriani.
N. 15 vuotiaana esittelin kaverilleni uutta penkkiäni autotallissa. Mun piti tietenki pari toistoa vetästä penkistä kaverin nähden vouhottaen.
Taisin laittaa joku 60kg penkkiin ja aloin tekemään. Kaverillani oli tohon aikaan käsi kipsissä murtuman vuoksi. Tein ekan toiston, joka nousi juuri ja juuri. Sitten tein toisen ja tanko ei noussutkaan ylös asti ja kaverin piti tulla auttamaan. Kaveri sitte yritti nostaa sillä ei-murtuneella kädellä tankoa ylös kanssani, jolloin se pieras suoraan mun naamaan ku yritin punasena kiskoa sitä tankoa ylös. N.10 sekunttia siinä naurettiin ja yritettii nostaa samalla tankoa ylös (oli kyllä vaikeaa yirttää sitä saaha siihe telineeseen takas ku kummatki nauro iha räkänä), mutta kyllähän se siitä loppujen lopuksi nousi :D

En tiedä kuuluuko tänne mutta itselläni on ainakin äärimmäisen vaikea lähteä tekemään mitään sarjoja jos kiekot on esim erikokoiset - tai väriset.. Pitää aina hakea vaikka salin toisesta päästä se samanlainen kiekko :).. Painot myös pitää laittaa "oikeinpäin" tankoon, ei siis miten sattuun :hyper: Lisäksi vielä tarkistan ennen tekemistä muutaman kerran että painot on varmasti molemmilla puolilla samat, vaikka oisin juuri 5 sekuntia sitten itse ne laittanut.

Löytyykö muita joilla samaa "vikaa" : D

Onko Esko tehnyt jotain hienoille gynoilleen? Vai onko hyvästä kulmasta napattu kuva ? :)

Tästä tais olla juttua just jokunen sivu taaksepäin. Mä kans mielelläni laitan samanlaiset painot kummallekin puolelle. En kuitenkaan lähe mistään kauheen kaukaa hakemaan painoja, että saa samanlaiset. Joskus olen jopa joutunut tekemään niin, että toisella puolella on eri määrä levyjä, mutta sama paino yhteensä kummallakin puolella. Sellasesta en kyllä tykkää.

Meijän salilla käy yks nainen, joka on siellä käytännössä aina. Kerran yks kaveri oli kuullu, kun tämä nainen puhui kaverilleen, että oli lähteny töistä ajoissa ja tullut puoli neljältä salille. Tämä keskustelu käytiin salilla iltakymmeneltä ja sinne kyseinen nainen jäi vielä senkin jälkeen. No, hänen treeniohjelmansa koostuu usein vibration platella seisomisesta ja jumppapallon päällä pomppimisesta sekä jalkaprässistä (jossa hän voi hyvinkin istua tunnin verran). Luonnollisesti loitontimet ja lähentimet kuuluu myös treeneihin. Joskus jotain muitakin liikkeitä toodella huonolla tekniikalla (esim. "työstettävä" lihas ei tee lainkaan työtä).

Syökö tämä nainen hedelmiä treenin aikana?

Omenaa on varmaan kassi täynnä.

LOL. Joku muukin bongannut Hedelmänaisen (ei saa yleistää omenaan, koska toisinaan kassissa on näkynyt myös persikoita)!

LOL. Joku muukin bongannut Hedelmänaisen (ei saa yleistää omenaan, koska toisinaan kassissa on näkynyt myös persikoita)!

Ahaa, Hedelmänaisena hänet tunnetaan. Kuvasi paidasta päätellen käyt siis samalla salilla. Yleensä ne on kyllä omenoita. Mut sitä on kyllä monesti ihmetelty, että miten se voi olla siellä käytännössä aina. Sillonkin oli lähteny ajoissa töistä, jotta pääsis yli kuudeks ja puoleks tunniks salille.

En tiedä kuuluuko tänne mutta itselläni on ainakin äärimmäisen vaikea lähteä tekemään mitään sarjoja jos kiekot on esim erikokoiset - tai väriset.. Pitää aina hakea vaikka salin toisesta päästä se samanlainen kiekko :).. Painot myös pitää laittaa "oikeinpäin" tankoon, ei siis miten sattuun :hyper: Lisäksi vielä tarkistan ennen tekemistä muutaman kerran että painot on varmasti molemmilla puolilla samat, vaikka oisin juuri 5 sekuntia sitten itse ne laittanut.

Samaa kyllä harrastan, mutta ihan syystä. Salilla jossa käyn eri painosettien kiekkojen välillä saattaa olla painossa eroa pahimmillaan jopa parin kilon verran, joten tuo samanlaisten kiekkojen käyttäminen tuppaa olemaan suhteellisen tärkeää. Yhdet kymmenen kilon kiekot painavat todellisuudessa n. 8kg ja yhdet 15 kilon kiekot taas n. 17kg. Minun liikuttelemieni pikkuhilujen kanssa tuollainen painoerokin kun on vielä aika merkittävä, käytän yleensä aina samoja kiekkoja (niitä, jotka oikeasti painavat sen mitä niissä lukee :rolleyes:)

Ahaa, Hedelmänaisena hänet tunnetaan. Kuvasi paidasta päätellen käyt siis samalla salilla. Yleensä ne on kyllä omenoita. Mut sitä on kyllä monesti ihmetelty, että miten se voi olla siellä käytännössä aina. Sillonkin oli lähteny ajoissa töistä, jotta pääsis yli kuudeks ja puoleks tunniks salille.

Olin eilen klo 19 salilla ja siellähän se oli silloinkin lauantai-illan jumppaa tahkoamassa. Lähdin puoli ysin maissa ja sinne jäi edelleen.

Olin eilen klo 19 salilla ja siellähän se oli silloinkin lauantai-illan jumppaa tahkoamassa. Lähdin puoli ysin maissa ja sinne jäi edelleen.

Eilen aamupäivällä oli yks varsin harvinainen tilanne kun siinä yhden maissa ei vielä Hedelmänaista ollut näkyvissä. Kai se aika pian sen jälkeen tuli, kun lähdin (kahden jälkeen).

Suositut

Back
Ylös Bottom