Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sydän hakkaa, lepopulssi 110. Kädet ihan turtana välillä ja JÄÄKYLMÄT. Vittu. Ihan kuin ois jotain törkeitä sivareita ties mistä, enkä ole ottanut vielä ees mitään boosteria. Energiajuomaakin on tänään mennyt vain kolme tölkkiä (mulle pieni määrä) joten ei voi johtua siitäkään. Mulla on tuolla valmiina 1dl SHOCKia ja muut piristeet päälle, saa nähä millaiseksi se olon vetää. Mulla on nyt joku stressipiikki tms mikä aiheuttaa tämän äärimmäisen ylivireisen ja kiihtyneen olon.

Lasken muutenkin minuutteja, mun mielestä oon ollut jo 3h liikaa töissä ja mulla on KIIRE treenaamaan. Tänään on välipäivä punttiksesta ja se vituttaa. VITTU. Haluaisin kokeilla penkkienkkoja, ja joudun odottamaan nyt lauantaille. Ei kestä hermot nyt yhtään tätä. Oon huomannut että parhaiten menee kun keskityn treenaamiseen, ja sen jälkeen nukkumiseen. Työpäivinä mut tekee levottomaksi tuo treenaamisen odottaminen ja jokainen vitun tunti poissa salilta tuntuu hukkaan heitetyltä ajalta.

Vituttaa sekin että on PAKKO mennä jonnekin typerään lässytuntiin hitaasti ja rauhallisesti liikkumaan, kun mä haluaisin nostella ennätyssarjoja joka liikkeessä ja hetken aikaa tuntea olevani elossa. On todella vaikea noudattaa mitään etukäteen suunniteltua ohjelmaa kun ei meinaa saada lopetettua lainkaan, virtaa olisi ja hyvä draivi niin miksi vitussa ihmisen pitää levätä? Joojoojoo, lepo on tärkeää. Tiedän, mut se on turhaa!

Lisättäköön vielä lihavuus vitutuksien listaan. En siis ole lihava lihava vaan ok kunnossa näin bulkin loputtua ja ja dieetin alussa. Lihominen tapahtuu vaan epämukavasti mahaan ja rintaan ja peilikuva on todella iljettävä välillä. Kuinkahan nopeasti se rasva palaa ja kiristyykö iho vielä joskus lihojen päälle niin ettei ylimäärästä jää lepattamaan :( huom. liioittelua ilmassa näin vitutuksen parissa.

Energiajuomaakin on tänään mennyt vain kolme tölkkiä (mulle pieni määrä) joten ei voi johtua siitäkään. Mulla on tuolla valmiina 1dl SHOCKia ja muut piristeet päälle, saa nähä millaiseksi se olon vetää.

Heitä nyt nuo energiajuomat ja piristeet mäkeen, tuollaiset aineet vain haittaa kehitystä. Eikä ne sovi kyllä kenellekään sen puoleen.

Toi on vittumaista touhua rekryäjältä. Siihen, että vastaa "ei kiitos, valittiin kalakaverin veli" ja copypastee sen muille ku kalakaverin veljelle, ei mene montaa minuuttia.

Itte kun jossain vaiheessa otin vastaan avoimia hakemuksia vastasin aina edes jotain, vaikla tarvetta ei yleensä ollut. Pari kertaa tosin oli sitten hommaa hetken päästä ja sillon oli kiva soittaa ja tarjota duunia.

Idioottimaista on myös se, kun kävin itteki tossa yhessä haastattelussa joka meni todella hyvin. Kuulin vielä perästä kaverilta positiivista palautetta. Mutta haastattelijasta ei kuulunut mitään sen jälkeen kun laitoin ehdot joilla tulisin töihin: käytännössä normipalkka vastuullisesta duunista ja -lomat. Ei siis mitään törkeitä kymppitonni kuussa, audi jne. Ei kuulunut vaikla laitoin toisen meilin. Soitin kerran ja vielä toisenkin. Ei vastattu. Vähän jäi WTF fiilis. Jos sen mielestä palkkatoive oli esim. Kohtuuton (jota se ei ollut, pari sataa enemmän ko nykynen palkka oli) ni olis sanonut. Mutta ei mitään. Nada. Vitut.
Suosittelisin boikotoimaan noita rekrykonsulttipuljuja. On sellainen valistunut käsitys, että haluavat vaan kerätä sinne niitä ihmisten profiileja niin voivat markkinoinnissaan lesota miten paljon heillä on "osaajia".
Itseä ihmetyttää tuohon liittyen myös se, että miksi v*tussa pitää näpytellä koko työhistoria johonkin HR-tietokannan sivulle jos liitteeksi on kuitenkin pakko laittaa myös CV?

Itse hain erästä asiantuntijapaikkaa noin vuosi sitten. Kävin haastattelussa ja siellä kerrottiin, että olen ehdoton ykkönen kyseiseen paikkaan ja soittavat viimeistään seuraavalla viikolla. Ei kuulunut mitään. Laitoin lyhyen meilin. Ei vastausta. Jätin sitten vielä soittopyynnön, kun asia oli mielestäni aika kiireinen. Ei vastausta. Paikka nyt ei ollut mikään unelma, mutta kertoo jotain toisten ihmisten kunnioituksen puutteesta ja omasta käytöksestä tuollainen. En kerro mikä firma oli kyseessä, ettei kukaan PwC:ltä suutu.

Jalkatreenit ja SJMV:n eka lämppärisarja ----> selkä meni särki ja tuntui ku joku ois tökännyt puukon lapojen alaosaan.

Tänään tarjosin eräälle nimeltämainitsemattomalle Japetiukselle treenaajalle salilla mankkua hartiaseudulle, koska hän teki kyykyssä maksimia. Kyseinen treenaaja kieltäytyi ja sanoi että hänellä on uusi treenipaita joka ei saa mennä likaiseksi. :david:

Tänään tarjosin eräälle nimeltämainitsemattomalle Japetiukselle treenaajalle salilla mankkua hartiaseudulle, koska hän teki kyykyssä maksimia. Kyseinen treenaaja kieltäytyi ja sanoi että hänellä on uusi treenipaita joka ei saa mennä likaiseksi. :david:
:D

Asia miljoonanteen, niin kyykkypäivänä pitää unohtaa hihaton ja nykyään pidänkin silloin t-paitaa. ;)

Oli aika mielenkiintoista tuolla hihattomalla vääntää.

Vois vetää ranteet auki ihan vaan show mielessä :lol2:Sitten kuumaan suihkuun lillumaan. Jotain mehua olisi kai hyvä varata sinne suihkuun, kun noissa hommissa tulee kuulemma ihan vitun moinen jano.

No mee ny vittuun, en halua että mun tyylikkäät Hitman Fight Gear-paidat on minkään vitun jauhon peitossa, varsinkaan kun siitä ei oo "mun paskalla kyykkytekniikalla" mitään hyötyä :curs:

Taas sotaa perheen kesken ja mä välikätenä. Hoitakaa saatana itte riitanne... Ei vois vähempää kiinnostaa täs vaihees iltaa, perjantaina ku syysloma just
alkanu!

Ei jumalauta! On se hienoa että saan toisena iltana peräkkäin kuunnella alivuokralaisen ja sen naisystävän kiihkeää parisuhde-elämää. Mulla piti olla tyhjä kämppä tänä viikonloppuna! Ja tietty ko. toimitus tapahtuu viereisessä huoneessa, josta muuten puuttuu kaikki listat sattuneen vesivahingon takia, joten äänet kuuluvat vieläkin paremmin.

:D

Asia miljoonanteen, niin kyykkypäivänä pitää unohtaa hihaton ja nykyään pidänkin silloin t-paitaa. ;)

Oli aika mielenkiintoista tuolla hihattomalla vääntää.

Hihatonta pidetään vaan käsipäivinä, että näyttää isolta jätkältä, kun on kädet pumpissa;)

Voi vitun vittu ku osaa olla pilkunnnussijaihmisiä, jos ei oo millillee hyvä ni tehää sit vittu koko perkeleen homma alusta asti uudestaa ja ollaa sit varmaan vähintää 2h ylitöissä ja lasketaas vielä kassaki siihen päälle, enkä ees osaa joten oonko vittu koko illan töissä ja sen takia en kerkee salillekkaan koska se menee kuudelta kiinni ja jos en viideks sinne kerkee ni on ihan turha mennä ku sit ei ehi treenaa................................................... Ammatinvaihtoa mietiskelen pikkuhiljaa :D

Muutama päivä sitten sain hyvät naurut, kun joku jätkäkööri kerääntyi jonkun kaverinsa ympärille, teki siinä jalkoja. Siinä vieressä sitten on sellainen avustettu leuanveto-hommeli, missä on parit portaat ja sitten se "hissi", mihin voi valita, paljonko se helpottaa. No, siihen joku junnari ajatuksissaan kävi istumaan, niin ei muuta kuin tennarit vilahti, kun tuli koko hissi alas :D Piti lähteä pois paikalta.

Back
Ylös Bottom