Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Enpä ole kolmen vuoden aikana muistaakseni kertaakaan joutunut lähellä piti -tilanteeseen salilla, mutta tuossa yksi päivä tein vinopenkkiä hantteleilla säädettävässä penkissä, yhtäkkiä kesken sarjan se penkki rojahti vaakatasoon ja kässärit lensi hevon helvettiin johonkin taaksepäin, onneksi ymmärsin päästää heti irti, väänsi kättä meinaan ilkeästi väärään suuntaan. En tiedä näkikö kukaan :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Ite olin todistamassa tuommosta joku vuos sitten. Olin viereisessä vinopenkissä ku siinä sitten joku kaveri rupes tekemään omaa vinopenkkisarjaa, niin sitten kesken sarjan se selkänoja rojahtaa alas ja kässärit lentää kuuseen ja äijä tippuu penkiltä. Oli aika vaarallisen näkönen tilanne ja onneks ei mitää käyny kenellekään.

Tekstistä tuli hyvin selville, että paikka oli kuntosali ei punttisali. Jos olisi punttisalilla tapahtunu niin ois voinu tulla humalaisilla nenät/silmät mustiks. Tai olisivat yrittäneet joltain hc-painonnosto salilta käydä viemässä kamaa...

Muistan vuosia sitten kun salilla parhaimpaan treeniaikaan joku hörhö kävi tyhjentämässä naulakkoon jätettyjä takkeja. Asian selvittyä salilta lähti etsintäpartio/lynkkausjengi metsästämään sitä. Me salille treenaamaan jääneet naureskeltiin, että voi olla kaverille parempi että kytät löytää ensin... Oli muuten aika isoja jätkiä siinä partiossa. En tiedä kuinka siinä sitten kävi lopulta.

^Toivottavasti poliisit ei ehtiny ensin. Typerälle ihmiselle asianmukainen muistutus, eikä valtion turvapaikkaa.

Toivottavasti ehtivät. Varkaus vs. törkeä pahoinpitely (joita nykyisin jaetaan aika herkästi, jos vähänkään rajummin kurmoottaa), varkaalle korvauksia ja kurmoottajien elämä vaikeaksi töiden yms. suhteen. Ei tuo skenaario oikein voitolta kuulosta.

Näin tässä taannoin salilla tyypin joka teki penkkiä jotain 4-6 toiston sarjoja 5 min tauoilla 40kg. Taoilla se istu penkinpäässä ja tuhjotti tyhjyyteen kunnes taas teki uudestaan joku 40 min meni että se sai penkin tehtyä.

Yleensä tyypit jotka tällaselle naureskelee on itse suurinta salikomediaa.

Oli eilen salilla hyvä ku 4 varmaan 16-vuotiasta kaverusta teki penkkiä noin yli tunnin ja kaikilla on samalaiset semmoiset merimiespaidat päällä :D Oli kyllä kuomilla löysin reeni minkä oon koskaan nähny, varmaan semmosilla 15min palautuksilla vetivät, mutta eipä tämä ole multa pois kun ite ehdin jo penkin vetästä siinä ennen heitä :)

Nyt kun penkkipunnerruksesta puhutaan niin "hauskin" kaksikko löytyi vuosi takaperin Oulusta.. Salilla jossa silloin kävin, on ainoastaan 2 penkkiä ja molemmat sattui olemaan varattuna. Kaverin kanssa käytiin kysymässä ensimmäisessä penkkipaikassa jossa vastaukseksi saatiin että on vielä viitisen sarjaa jäljellä. Noh, ei muuta kuin kysymään toisesta paikkaa joko kohta pääsisi tekemään :). Siellä kaveri istuskeli penkillä ja tangossa oli kympin kiekot. Kun kysyttiin onko monta jäljellä, vastaukseksi tuli "on monta ja sitäpaitsi odotan kaveria tässä!" Tiedustelimme voisiko tehdä välissä koska meidän oma reeni ei kyllä 10 minuuttia kauempaa kestä. Tämähän ei onnistunut vaan takaisin saatiin haiseva vastaus ja vihainen katse perään. Samaan aikaan oli ensimmäisessä penkkipaikassa kaveri yllättäen jo lopettelemassa ja päästiin sitten sinne. Kun oltiin saatu oma reeni vedettyä, tuli tämän vittupään kaveri paikalle jolla olkapäät oli kääntynyt niin paljon eteen, ettei ollut epäilystäkään mitä sitä aina reenataan. :rock: Jantterit otti siinä sitten vuorotellen n. tunnin pelkkää penkkiä ja samalla pojat hörppi oikeaoppisesti pepsiä. Vittupäällä oli 0.5l pullo ja kaverilla 1.5l.. Selvästi kovempi jätkä tämä jälkimmäinen.. Nostotyyli oli myös varsin hupaisa; munat katossa ja maksimissaan 2 toistoa autettuna ja pepsiä perään. :D Totally duuuuuuuuuuuuuuuuuuude :david:

Kaksi suh isokokoista karjua teki penkissä kovia ykkösiä, varmistaja nosti telineistä painot ja päästi tangosta irti. Penkkaajan aloittaessaan suoritusta varmistaja päräytti ilmaan kimeällä äänellä final count downin tunnarin ja röhönaurun. Tästä seurasi se että penkkaaja repesi nauramaan ja tiputti painot rinnalle.
Penkkaaja selvisi vain säikähdyksellä ja molemmat siinä sitten naureskelivat ja irtosi kyllä muillekkin salillaolijoille hyvät naurut :D

Sattui muistaaseni joskus vähän ennen joulua. kävelin salille ja huomasin itseäni pari vuotta nuorempaa "jonnea" veivaamassa farkut jalassa jotain naisten hilavitkuttimia glögipurkit kädessä. Oli siinä naurussa pidättelemistä kukaan ei ainakaan tietääkseni käytä juomapullon sijasta V.I.P jouluglögiä. :)

Mä näin tänään livenä sen 5-10 cm liikerataa nytkyttävän kyykkäjän. Tyttö teki erilaisia kyykkyjä ainakin tunnin, ja kaikki jäi sinne 1/3 kohtaan. Yleensä ei into riitä muiden kyyläämiseen, mutta tämä sattui hääräämään lähes koko ajan mun näköalueella, ja aloin kiinnittää huomiota kun se aina vaan teki niitä kyykkyjä... En tiedä oliko se nyt enemmän komediaa vai kamalaa vai mitä?

Itse koin pientä "komediaa" tässä yks päivä, kun olin unohtanut palkkaripullon laukkuun, ja se sinne jäänyt mönjä oli vähän lähtenyt elämään omaa elämäänsä... SE HAJU.

Itse koin pientä "komediaa" tässä yks päivä, kun olin unohtanut palkkaripullon laukkuun, ja se sinne jäänyt mönjä oli vähän lähtenyt elämään omaa elämäänsä... SE HAJU.
Aika perinteinen :D Mulla oli joskus viime kesänä sheikkeri kolme päivää autossa, haisi pahemmalle kuin pirihuoran perse.

E: Tunge se sheikkeri pesun jälkeen vuorokaudeks pakastimeen, lähtee aromit aika hyvin veks.

Itellä se jää poikkeuksetta aina viikonlopuks kassiin ja se haju on jokakerta yhtä karmiva :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom