Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään oli salilla n. 50-60v. naikkonen, joka laahusti salilla kuin olisi tullut hautajaisista. Sarjojen välissä (harvoin tosin näin häntä mitään tekemässä) nojaili käsiinsä ja näytti masentuneelta teiniltä. Housut oli puolessa välissä persettä eikä siellä mitään alla ollut, onneksi oli sali melko tyhjä, ei ollut kaunista katseltavaa. Eikä muuten tehnyt muuta kuin hauista.

Muutenkin naurattaa välillä nämä 7 eri hauisliikettä tekevät. Kerran viikossa salille vetämään hauista, tulokset on taattu.

Meiän salilla on aivan samanlainen jannu. Aivan "naru" ja tekee kaiken päin vittua ja aivan älyttömällä kiireellä, tahtoo varmaan nopeasti pois salilta häpeämästä. Ei minkäänlaista ohjelmaa ja käy pari kertaa viikossa salilla. Ylätalja on sillä hepulla varsin huvittava, selkä takana ja talja menee reisiin melkeen kiinni. Propsit kuitenkin sille että uskaltaa tulla ulos luolastaan ja treenata muitten kanssa edes jotenkin.

Mikä sali? Saatan tuntea hepun kun kerran Espoossa asutaan. Vaikka noitahan on jokainen sali täynnä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossa yks päivä näin jonkun vanhan sedän tekevän ylätaljaa silleen, et ekana vedettiin selkä melkeen vaakatasoon istumapenkin kanssa ja tällä liikevoimalla siis kiskastiin pakka mukana ja sit siihen perään joku pieni nytkäytys haukkareilla perään... Ohimennen katsoin vaan, että no joo...

Tossa yks päivä näin jonkun vanhan sedän tekevän ylätaljaa silleen, et ekana vedettiin selkä melkeen vaakatasoon istumapenkin kanssa ja tällä liikevoimalla siis kiskastiin pakka mukana ja sit siihen perään joku pieni nytkäytys haukkareilla perään... Ohimennen katsoin vaan, että no joo...

Näitä kavereita tuntuu olevan joka salilla. Toinen variaatio tästä on alataljasoudun tekeminen kaikella muulla kropalla kuin yläselällä.

Tuo on myös erittäin suosittua mahmudien ja ahmedien treeneissä. Itse saan todistaa tätä liki joka kerta, kun käyn salilla ja siellä on näitä turkkilaisia tax-free myymälältä haisevia uroita tekemässä kaiken päin helvettiä. Tuo on niitten bravuuriliike.

Tästä on varmaankin puoli vuotta aikaa mutta niin hyvin muistissa vielä että täytyy jakaa!

Salilla oli semmoinen normaali määrä sakkia, ehkä kymmenkunta. Eräällä treenaajalla oli pari muksua mukana, poika arviolta 6v ja tyttö ehkä vuotta nuorempi. No ei siinä mitään, eivät ainakaan minun treeniäni häirinneet millään tavalla ja näyttivät pysyttelevän muittenki jaloista poissa. Pienimpiä käsipainoja heiluttelivat sillointällöin ja esittelivät isälleen voimiaan.
Noh olin valmis treenini osalta ja odottelin vielä kaveriani. Poika kiipesi leuanvetotankoon ja sitkeästi koitti repiä itseään ylöspäin siskon katsellessa vieressä. Sitkeästä heilumisesta ja rykimisestä huolimatta kädet eivät juuri koukistuneet. Tätä jatkui varmaankin parikymmentä sekuntia, kunnes tyttö avasi suunsa ja tokaisi:"niin montaksää aiot vetää?"

Tuli niin herttaisesti tuo tytön toteamus, että oli kyllä naurussa pidättelemistä :D En tiedä naurattaako sitten näin netin välityksellä mutta itseäni huvittaa vieläkin

Kun olin viime perjantaina salilla niin kysyin kohteliaasti yheltä vanhemmalta äijältä joka teki scotis haukkaa että voinko tehdä välissä. Tähän tämä sanoo sitten että tottakai, mutta siinä on kyllä sulle ihan liian vähän painoo ja alko jo ottaan lukkoja pois. Mä sanon sitten sille että on siinä ihan tarpeeks painoo, että tää on mun viimenen liike. Ukko tähän sitten hieman järkyttyneenä tokasee, että se on itte jo melkeen 50 ja jaksaa niillä tehdä että äläny hulluja puhu, tottahan nuori mies jaksaa isommilla tehdä ja jatkaa lukkojen irrotusta/painojen lisäämistä. Mä siihen sitten jo hieman hädissäni sanon sille että siinä on jo liikaa. Tästä sitten seuras semmonen huvittava kinastelu, mitä jatkettiin varmaan pari minuuttia: "siinä on jo tarpeeks!""eikä oo!""on!""ei""on!"ei!" lopulta päädyttiin kompromissiin ja mä tein sitten treenini rauhassa loppuun (tosin hieman vähemmillä toistoilla kun olin tarkottanu)

Ei ihan salikomediaa, mutta mielestäni sopii tähän ketjuun hyvin. Äitini joku kaveri oli puhunut hänelle jotain pakkotoistosta. Jotain siis, että "olen pakkista lukenut" tai jotain. Äitini oli kysynyt kaveriltaan, että kuka se Pakkinen oikeen on?

Tätä ketjua lukiessa saa pelätä, että milloin itse esiintyy jossain tarinassa. Videot on kaikista kuumottavimpia, kun videon lataaminen kestää muutaman sekunnin. Helpotus onkin ollut aina suunnaton, kun videolla painojen kanssa rimpuilee joku muu sankari :puntti:

Minulle tämä ainakin oli komediaa:

Viikon tauon jälkeen salille ja päätin vetää lämppärit jaloille prässissä. Kello oli aamu kuusi ja se varmaan oikeutti päättelemään, että prässiin oli jätety 25kg+25kg+50kg+25kg+25kg+50kg=100kg rautaa. "Ei vittu, viikossa lähti kaikki voimat" -totesin yrittäessäni yhdellä jalalla pumppailla lämpöä pohkeille ja reisiin, mutta eihän se oikein lähtenyt luistamaan. Koko treenien ja päivän ajan puistelin päätä, että mitä ihmettä mulle oikein tapahtuu. Lopulta keskellä yötä heräsin ja tajusin koko homman.

Ei nyt varsinaisesti salilla tapahtunut, mutta eräs koulukaveri alotti nyt salilla käymisen ja toisen salikerran jälkeen kaverin kävely tyyli muuttui aivan totaalisesti. Nykyään hän kävelee nojaten taakse ja vähintään jumppa pallot kainalossa. Itseäni ainakin tuo huvittanut

Muutama viikko sitten salilla pyöri semmonen aavistuksen seniloitunut, luipero noin 70-80 vuotias ukko, joka höntyili kohti erästä rintatreenikonetta, laittaen ensin painopakan sokan tappiin, eli maksit.. Siinä vaiheessa rupesin seuraamaan, että mitähän nyt tapahtuu ja ukko istui jakkaralle ja alkoi tekemään jalkatreeniä sillä turva-/apuvivulla millä saa painaa pakasta tyhjä pois. Hieman siinä hymyilytti asia, mutta en mennyt kuitenkaan neuvomaan.

Varsinainen komedia seurasi toissapäivänä kun oletettavasti sama ukko ensin pyöri salilla ja höpötteli ihmisille kesken sarjojen. Tällä kertaa oli varsinainen rintapäivä ja vuorossa penkki. Kun tangossa oli 60 kiloa en vielä siihen kiinnittänyt huomiota, mutta kun teki vitosen 80 kilolla ja perään ykkösen 90:llä, niin päätin lähteä suihkuun häpeämään..

Kaverin vein tossa ekaa kertaa salille pari viikkoa sitten. Sinne sitten mennään sällin kanssa, aluksi kyykkyä ja penkkiä koetin opettaa. Noi sujukin hyvin, kyykyssä pääsi yllättävän syvälle (reilusti alle parallel) alaselän pysyessä hyvässä asennossa. Noitten jälkeen menin sitten ite tempailemaan ja kaveri lähti koettamaan laitteita/käsipainoja. Oli aika hienonnäköstä kun se meni ekaa kertaa alataljaan - alkuasento oli kyllä ihan oikea, mutta hän veti tangon aina kainaloon päin, niin, että talja toimi hauiskääntölaitteena. Äärimmäisen tyhmän näköstä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom