Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Omat urheilusuoritukset ovat hyvin kausiluontoisia, mutta viimeinen kolme kuukautta(edellisestä pitemmästä reissusta kotiuduttuani) on tullut treenattua ihan oikeastikkin, niinkuin varmasti alla olevasta linkistä voi todeta :D . Kirjoittelen reissuistani aina blogeja ja jos ei nyt jatkossa, niin ainakin ensimmäisessä osassa pureudutaan huippu-urheilun ytimeen. Kisakunnon huippua ja valmennusjohdon toimintaa voikin tarkastella alla olevasta linkistä ja erityisesti videosta. Kulumat kurttuun!

http://tuulikuljettaa.blogspot.com/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omat urheilusuoritukset ovat hyvin kausiluontoisia, mutta viimeinen kolme kuukautta(edellisestä pitemmästä reissusta kotiuduttuani) on tullut treenattua ihan oikeastikkin, niinkuin varmasti alla olevasta linkistä voi todeta :D . Kirjoittelen reissuistani aina blogeja ja jos ei nyt jatkossa, niin ainakin ensimmäisessä osassa pureudutaan huippu-urheilun ytimeen. Kisakunnon huippua ja valmennusjohdon toimintaa voikin tarkastella alla olevasta linkistä ja erityisesti videosta. Kulumat kurttuun!

http://tuulikuljettaa.blogspot.com/

Ja tämä on salikomediaa miksi?

Tänään pääsin itsekkin todistamaan salikomediaa. Olin sarjojen välissä tauolla ja kattelin muitten treenaamista ja kuulin että pari jannuu aikoo yrittää 50kg penkki maksimii.Eikä siinä mitään mut kun toisessa päässä oli 20kg ja toisessa 10kg. Keräsin siinä sitten rohkeuteni ja menin huomauttamaan asiasta ja sain vastaukseksi sellasen katseen et mä olin tilanteessa se idiootti. No, palasin sitten tekemään sarjaa ja huomasin sitten seuraavalla tauolla et painoja oli vaihdettu mutta nyt oli toisessa päässä 17,5kg ja toisessa 15kg:face: No, en kehdannu siitä sitten enää mennä sanoo mut katoin sen toiston kuitenkin. Kaveri otti painot telineistä ja pisti ne takas. Sitten molemmat jannut tokas et tulihan se sieltä:wtf:

Pääsin aiheuttamaan itse komediaa. Päätin kokeile kyykkytreenin päälle ykköstä, no ei muuta kun malmit tankoon. Ensimmäistä kertaa tänä vuonna tosin teinkin sarjat tavan sisäpelikengällä jossa on korkeampi korko verrrattuna normaalisti käyttämiini 5€ lättäpoja converse-kopioita. Menin vaihtamaan lätät jalkoihin sillä suunnitelmissa oli tehdä sitten SJMV ja saisin "taka-akselin" paremmin käyttöön tasapohjilla kyykätessä. Ei muuta kun räkkiin ja perus psyykkaukset ja proseduurit: oteleveyden ottaminen, sadattelut ja puhkunnat ja tangon alle, yläselkä tiukaksi, tangon paikan valitsin tietoisesti hiukan normaalia alemmaksi, paineet vartaloon ja menoksi...
En saanut prkl nostettua tankoa telineistä, toinen puoli nousi just pidikkeestä toinen ei...:face: Sain laitettua tangon takaisin paikalleen onneksi. Eihän siinä, tästä vittuuntuneena otin samantien tangon ylemmäs selkään ja irroistusasennon kanssa korkeammaksi. Alas, pieni stoppi, ylös. Kevyin ykkönen mitä on tullut kokeiltua. :D

Torstaina oli vatsalihakset vuorossa. Taisi saada hymyilystä ja naaman pokalla pitelemisestä enemmän treeniä kun itse treenistä.. Joku ukko käveli pinkit kumiset puutarhahanskat kädessä salilla ja oli ainakin jumppapallot kainaloissa. Ähki ja puhki ihan älyttömästi ja jonkun ajan päästä sitten lähtikin pois.. Liekkö joku veto ollu?

Ei ainutkertainen tapaus salihistoriassa, mut aina yhtä noloa kun itselle sattuu... Tänään meni valakyykky sit ihan kirjaimellisesti persiilleen. Tanko oli vähän liian takana ja kyykystä sitten kippasi koko mimmin kanveesiin :D

Tänään oli suht. lähellä että olis sattunu aika koominen tapaus omalle kohdalle. Tein toista kertaa elämässäni etukyykkyä ja oli ensimmäinen tiukka vitonen edessä. Toisella toistolla paino turhan takana laskussa ja kävikö muuten lähelllä että oisin perseelleni lentäny :hyvä: Siitä sit parin sekunnin tasapainoilun jälkeen ylös. Tuli kolmonen siitä sarjasta, sen verran vei voimia :D

Tänään illalla salille tuli eräs arviolta 45 vuotias mies, joka treenasi pyöräilykypärä päässä. Ensimmäisenä se meni vääntämään varmaan 100 toistoa taljahauista ja sitten penkkiä. Loppujen lopuksi se oli käynyt vääntämässä 90% salin laitteista eli ehkä 30 laitetta.
En tiedä oliko hauskaa mutta oli kyllä vähän koominen näky :D

Tänään pääsin itsekkin todistamaan salikomediaa. Olin sarjojen välissä tauolla ja kattelin muitten treenaamista ja kuulin että pari jannuu aikoo yrittää 50kg penkki maksimii.Eikä siinä mitään mut kun toisessa päässä oli 20kg ja toisessa 10kg. Keräsin siinä sitten rohkeuteni ja menin huomauttamaan asiasta ja sain vastaukseksi sellasen katseen et mä olin tilanteessa se idiootti. No, palasin sitten tekemään sarjaa ja huomasin sitten seuraavalla tauolla et painoja oli vaihdettu mutta nyt oli toisessa päässä 17,5kg ja toisessa 15kg:face: No, en kehdannu siitä sitten enää mennä sanoo mut katoin sen toiston kuitenkin. Kaveri otti painot telineistä ja pisti ne takas. Sitten molemmat jannut tokas et tulihan se sieltä:wtf:

Sain päivän naurut

Tänään illalla salille tuli eräs arviolta 45 vuotias mies, joka treenasi pyöräilykypärä päässä. Ensimmäisenä se meni vääntämään varmaan 100 toistoa taljahauista ja sitten penkkiä. Loppujen lopuksi se oli käynyt vääntämässä 90% salin laitteista eli ehkä 30 laitetta.
En tiedä oliko hauskaa mutta oli kyllä vähän koominen näky :D

Pyöräilykypärästä tuli mieleen, että näytti varmaan hauskalta kun tein työntöä hiekkasäkillä kerran ja pudotin sen yhdessä vaiheessa päähäni. Rupesi ihan naurattamaan. Mut mikäs siinä, hyvin se pään päällä pysy ja siitä sen sai suorille käsillekkin vielä.

Tänään illalla salille tuli eräs arviolta 45 vuotias mies, joka treenasi pyöräilykypärä päässä.

Tälle voi olla ihan joku oikeakin syy. Itse tiedän esimerkiksi epileptikon, joka saa kohtauksia sen verran usein, että hänen on käytettävä kypärää oikeastaan aina. Samoin aurinkolasit kulkevat mukana joka paikkaan. Tämän sun tapaamasi pyöräilykypärätreenaajan vuoksi kyllä toivon, että hän olisi käyttänyt sitä ihan muuten vaan. :)

Itse aiheutin komediaa sekä ällötystä liian tuhdilla aterialla ja liian pienellä ruoka levolla; pukukopin tasainen musta lattia muuttui rönsyiseksi ruskeankeltaiseksi :D

Edit: Tuli vielä mieleen eräs tyttö kuka tanssi radion musiikin tahtiin tauoilla, piristi päivää kivasti :D

Itse aiheutin komediaa sekä ällötystä liian tuhdilla aterialla ja liian pienellä ruoka levolla; pukukopin tasainen musta lattia muuttui rönsyiseksi ruskeankeltaiseksi :D

Edit: Tuli vielä mieleen eräs tyttö kuka tanssi radion musiikin tahtiin tauoilla, piristi päivää kivasti :D

Kesti jonkun aikaa tajuta, että et paskonut pukuhuoneen lattialle. Vai paskoitko? Siinä olis jo komediaa.

Paskat lattialla oli ekana mielessä.

Piristänköhän mä muiden päivää kivasti, kun tauoilla aina rummuttelen kuulokkeista tulevan tuplabasarin tahtiin? Ja senkin teen sopivan epärytmikkäästi.

Näin tässä taannoin salilla tyypin joka teki penkkiä jotain 4-6 toiston sarjoja 5 min tauoilla 40kg. Taoilla se istu penkinpäässä ja tuhjotti tyhjyyteen kunnes taas teki uudestaan joku 40 min meni että se sai penkin tehtyä.

Näin tässä taannoin salilla tyypin joka teki penkkiä jotain 4-6 toiston sarjoja 5 min tauoilla 40kg. Taoilla se istu penkinpäässä ja tuhjotti tyhjyyteen kunnes taas teki uudestaan joku 40 min meni että se sai penkin tehtyä.

Mikä tässä oli komediaa?

Mikä tässä oli komediaa?
Etkö sä tajua? Siellä joku säälittävä paskanhajuinen kynäniska teki penkkiä pienillä painoilla ja pitkillä palautuksilla, hahahahah... Kyllähän nyt kaikkien aloittelijoiden pitäis tehdä sarjaa vähintään satkulla, muuten ei salille kannata edes mennä.

Onhan toi nyt ihan helvetin koomista istua penkin päässä sarjatauoilla ja uppoutua omiin ajatuksiinsa. Jokasen itteesä kunnioittavan spoudarin pitää räyhätä sarjatauoilla muiden sikaniskojen kanssa viikonlopun baarireissuista tai ministerien uusimmista menoleikkauslistoista! Ja kaikki jotka ei näin tee on säälittäviä kynishomoja! :curs:

Suositut

Back
Ylös Bottom