Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aina yhtä hauskaa on kuunnella kavereiden tekosyitä, miksi he eivät reenaa jalkoja. Löytyy kaikkea että en reenaa koska ei tarvii, ei jaksa, tai sit se on vaan turhaa.. :jahas: Paras oli ehkä tämmönen, että yks kaveri ei reenaa jalkoja koska haluu, että potkut lähtee korkeelle :hyvä: Ja ei, tää tyyppi ei harrasta mitään taistelulajeja tai muutakaan missä semmosta oikeesti tarviis..

Saman oon myös kuullu että en reenaa jalkoja koska jalkalihakset on yleensäkin rumat. :D Noh kyseinen kaveri onki täys RHP!

^ Ite myös kuulen samaa, et porukka ei treenaa jalkoja kun ei haluu niitä liian isoiks. Mä aina vastaan et miten ne jalat yhtäkkii nii paljon nopeempaa kasvaa kun se koviten treenattu yläkroppaki sama kun kellä tahansa ED-säbäjäbällä...

Mutta komediaan, olin aamulla salilla tekemässä näin superkevyenä viikkona 3 sarjaa etukyykkyä boxille ja kesti alle 10min siellä ja en vaivautunu verkkareita laittamaan, niin tein ne sit farkuilla. Naurattaa näin jälkeenpäi, ku jos mä näkisin jonkun tekevän saman nii kyllä se pikkasen varmaa oman katseen kääntäis :D

Viikin salilla oli joku ulkomaalainen kaveri, joka huusi joka toiston jälkeen. Välillä tuli vittua ja mitä milloinkin. Sarjojen välilllä käveli sitten tosi leuhkasti. Ainakin naispuolisia näytti suuresti huvittavan moinen käytös.

Eräs nainen omalla salilla teki ensin 1/4 kyykkyä ja sen jälkeen 1/4 hack-kyykkyä. No sanoin kohteliaasti, että liikerata jää vähän vajaaksi niin sain ehkä parhaimman tekosyyn, jonka olen kuullut, miksi liikerata oli mikä oli. Vastaus oli, että hänellä ei ole oikein mitään tavotteita tässä treenissä tai mitään sellaista, että käy salilla vaan sen takia, että pää kestäis, kun jotain liikuntaa tarttee.
Olin siinä vähän aikaa hiljaa ja yritin sulatella vastausta, mutta onneks kännykän piippari ilmoitti, että sarjatauko loppus. :D

Eräs nainen omalla salilla teki ensin 1/4 kyykkyä ja sen jälkeen 1/4 hack-kyykkyä. No sanoin kohteliaasti, että liikerata jää vähän vajaaksi niin sain ehkä parhaimman tekosyyn, jonka olen kuullut, miksi liikerata oli mikä oli. Vastaus oli, että hänellä ei ole oikein mitään tavotteita tässä treenissä tai mitään sellaista, että käy salilla vaan sen takia, että pää kestäis, kun jotain liikuntaa tarttee.
Olin siinä vähän aikaa hiljaa ja yritin sulatella vastausta, mutta onneks kännykän piippari ilmoitti, että sarjatauko loppus. :D
on toi mun mielestä parempi tekosyy kun ne perinteiset "jalat on muutenkin edellä" tai "mulla on luonnostaan jo isot jalat" jne

Aina yhtä hauskaa on kuunnella kavereiden tekosyitä, miksi he eivät reenaa jalkoja. Löytyy kaikkea että en reenaa koska ei tarvii, ei jaksa, tai sit se on vaan turhaa.. :jahas: Paras oli ehkä tämmönen, että yks kaveri ei reenaa jalkoja koska haluu, että potkut lähtee korkeelle :hyvä: Ja ei, tää tyyppi ei harrasta mitään taistelulajeja tai muutakaan missä semmosta oikeesti tarviis..

Mut toi on kyllä totta että jos treenaa jotain taistelulajia (itse treenasin hokutoryu jujutsua) niin esim. kyykyllä sai reidet niin tukkoon että venyvyys kärsi aika paljon. Tosin sekin on korjattavissa säännöllisellä venyttelyllä.

Viikin salilla oli joku ulkomaalainen kaveri, joka huusi joka toiston jälkeen. Välillä tuli vittua ja mitä milloinkin. Sarjojen välilllä käveli sitten tosi leuhkasti. Ainakin naispuolisia näytti suuresti huvittavan moinen käytös.
Ainoa tuollainen huutaja johon itse olen törmännyt oli nainen. Jatkuvaa huutoa niinkuin olisi hirveissä synnytystuskissa koko ajan.

Ainoa tuollainen huutaja johon itse olen törmännyt oli nainen. Jatkuvaa huutoa niinkuin olisi hirveissä synnytystuskissa koko ajan.
Taitaa nuo naiset olla aika harvassa kuitenkin.

Miten musta tuntuu, että meidän salilla käy suhteellisen normaalia porukkaa, kun en ole törmännyt yhteenkään koomiseen huomionhakijaan.
Ainoa koominen tyyppi, jonka salilta tiedän, on papparainen, jolla on aina pitkät kalsarit jalassa ja niiden päällä shortsit, mutta tyylinsä kullakin...

Mut toi on kyllä totta että jos treenaa jotain taistelulajia (itse treenasin hokutoryu jujutsua) niin esim. kyykyllä sai reidet niin tukkoon että venyvyys kärsi aika paljon. Tosin sekin on korjattavissa säännöllisellä venyttelyllä.
Joo, uskon kyllä että tämä on mahdollista, muuta pointti oli tuossa viestissäni oli juuri se, ettei tämä kaveri harrasta mitään :D Ja sanoi vielä venyttelevänsä joka ilta, niin ei luulisi sitä satunnaista ilman potkimista se reenaus haittaavan.. :rolleyes:

Kävin taannoin vasta tutustumassa uuteen olohuoneeseeni ja oltiin ohjaajan kanssa vapaapainojen osastolla niin taustalla oli melkoiset saliorgiat menossa äännähdyksistä päätellen. Jaettiin keskenämme ymmärtäväiset katseet, mua hymyillytti tosi paljon koska ne äänet oli tosissaan jotan eläimellistä karjuntaa. :---D

Sama nainen, jolle kyykkytekniikkaa viime kerralla kuittailin (katsokaa ylempää tai edelliseltä sivulta) jutteli tänää vanhemman miehen kanssa. Mies kertoi naiselle jalkojen asennon merkitystä, että kapealla ottaa tohon reiden päälle ja leveällä tonne sisemmäs jne. No nainen vastaa vaan "No ei sitä lihasta kuitenkaan sinne tuu mihin sitä haluis..." Pappa meni vähän sanattomaks ja meinasin itse heittää naiselle "No ei ainakaa tollasella asenteella".

Tein kulmasoutua käsipainoilla ja kun lopetin sarjan, vieressä seurannut vanhempi mies kysyi että "eikö lähtenyt käyntiin"? Muutaman sekunnin kesti ennenkuin tajusin vitsin; kyseinen liikehän näyttää kuin yrittäisi nykiä käyntiin veneen perämoottoria :hyvä:

Jopas oli taas. Ensin salille tuli kaks rouvaa mukanaan omat tangot. Pian perästä tallusti jonollinen lapsia kourissaan rouvien omat levypainot ja kassillinen jos jonkinmoista treenikamaa, mukaan lukien lähemmäs kymmenkunta kenkää. Yhen rinnallevetotoiston vetivät tyhjällä tangolla ja puhuivat sen jälkeen puol tuntii paskaa. Sen oli pakko olla joku sketsi...?!
Siitä sitten kun poistuin pukuhuoneeseen, ja sain oven auki, ni siellähän tallusti kookkaan ja piukeen omenavartalon kehittänyt kalju äijä ympäri pukuhuonetta ainoana varustuksenaan pienen pieni mela ja Suunnon sykevyö.

Eilen taas hieman siveli itsetuntoa kun otin telineestä 70kg käsipainot kun olin tekemässä kulmasoutua. No joku pappa lopettaa sarjan kesken alataljassa juoksee siihen viereen ja nappaa sen toisen käsipainon käteen ja sanoo, että hän auttaa nostamaan. Oli ensin vähän wtf-olo, mutta sit tajusin että tää vanha herra luuli että teen pystypunnerrusta ja ois avittanu painot käsille. Sain sille sitten sanottua, että kiitos vaan mutta ei ihan oo olkapäät vielä näin tikissä :D Pappa lähti pettyneen näkösenä tekemään alataljaa.

Ripulissa muuten ei kannata treenata tai jos on jäätävästi ilmavaivoja... Jalkaprässi/kyykyt voi meinaa koitua kohtaloksi. Jonku verran aikaa mut uintiaikoina yks jätkä vääns tortut housuun hallin salilla :D Ite tietty legendaariset vatsalihastöräytykset muutaman kerran päästänyt.. :D

Tein tuettua hauiskääntöä käsipainolla 18kg scott-penkissä ja sarjan loputtua eräs vanhempi mies tokaisee että "no, kyllähän tuolla jo tuopin saa kaadettua"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom