Salikomediaa?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Viime viikolla itse kummastelin jotain aikuista miestä, jolla oli isot hauikset ja isot rintalihakset treenattuna ja olkapäät näkyi olevan myös näyttävän kokoiset. Sitten samalla miehellä ojentajia ei ollut oikeastaan lainkaan käsissä ja jalatkin olivat lihaksiltaan enemmänkin sarjaa hoikan naisen jalat. Liikkuminen oli kuitenkin sen näköistä, että ei mitään isompaa vammaa tai sairautta sen perusteella ollut taustalla joka koko kropan treenaamista rajoittaisi.

En oikein itse ymmärrä edes miten kukaan onnistuu treenaamaan kropastaan noin epäsymmetristä. Luulisi, että jos esimerkiksi penkkipunnerrusta tekee, niin väkiselläkin se ojentajia myös kasvattaa. En tiedä sitten millä keinoin rintalihaksiin voi treenata lihasta ilman että ojentajille saa samalla mitään treeniä.
Urheilulaji, laji kuin laji muovaa kroppaa, melkein poikkeuksetta epäsymmetriksesi. Maailmalla on muutakin kuin bodaus.
1696073137630.png

Tsiigaa ton Wilderin jalkoja vrt. yläkroppa. Itse tällä hetkellä käyn puntilla treenaamassa juuri jalkoja, kun eri kamppailulajit mm. nyrkkeily, eivät niiden lihaksia niin kehittäneet. Mut vielä on aikaa korjata. Rintalihasten ja olkapäiden symmetriaa en koe tarpeelliseksi korjata, mutta ihan tulevaisuuden ja ikääntymisen kannalta otin punttitreenin mukaan treeniohjelmaan, mutta vain jaloille.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varsinainen seuraa johtajaa leikki tänään. Joku nuori likka seurasi perässä aina kun siirryin muualle ja likan perässä taas seurasi joku kuolapetteri. Tai niin ainakin luulin. Ilmeisesti kuolapetteri seurasikin minua. Sen verran kova kyttäys nimittäin oli pukuhuoneen puolella. 🤦‍♂️
 
Ei liity varsinaisesti muiden tekemiseen mitenkään, vaan ihan omiin keloihin. Nimittäin, olin tuolla salilla katsonut yhtäkkiä että onpas yks tyyppi selkeästi laihtunut. Katsoin myös että noinko se laihdutus jonkun piirteitä vanhentaa. Sit myöhemmin joidenkin viikkojen päästä katoin että ei helvetti, onko se ottanu painon takaisin. Nyt yks päivä ne tyypit olikin samaan aikaan salilla, juttelivat toisilleen. Olivat todennäköisesti veljeksiä, niin paljon oli samaa näköä.
 
Kyllä, mutta en kyykkytelineellä. Tästä jo aikaa niin en muista kilomääriä, mutta semmonen eläkeikäinen todella hoikka papparainen latasi yli 100kg penkkiin ja mietin että todellako se sen siitä meinaa nostaa. Noh, tangosta kiinni ja sitten se paukutti sitä niitä rautoja vasten siinä eli ei ottanut ollenkaan telineestä irti, vaan jollain alle sentin liikeradalla siinä sätki menemään siinä telineessä sitä tankoa. Henki varmaan olis lähtenyt jos vahingossa olisi irronnut telineeltä tuossa. Sitten se hetken päästä latasi niin paljo kun jaksoi jalkaprässiin ja sama siinä, polvet aikalailla yliojennukseen asti telineeltä ja jollain 1cm liikeradalla paukutteli sitäkin siinä menemään.
Se on sitä power factor -reenausta kato. Ei ehkä tosin tiennyt tekevänsä sitä...
 
Joku boomeri egoillu(ei läppää edes) kovaan ääneen nyt useemman kerran ku tullu pukkariin ite. On kuulemma niin pieni vessan ovi(ihan perus ovi), ettei mahu ulos sieltä. Julisti kuinka ei moni pääse sanoon olevansa liian iso ovesta ulos päästäkseen. No... kyseinen henkilö on ''iso'', mut ei kyllä ollenkaan sillä tavalla mitä itse kuvittelee 😌 . Koen kaiken pullistelun & egoilun salikulttuurissa hyvin noloksi, joten sopii tänne. Usein tulee mietittyä ihmisten motiiveja treenata, ja treenaisko osa päivääkään, ellei motivaattorina olis jtn superpinnallista typeryyttä.
 
Joku boomeri egoillu(ei läppää edes) kovaan ääneen nyt useemman kerran ku tullu pukkariin ite. On kuulemma niin pieni vessan ovi(ihan perus ovi), ettei mahu ulos sieltä. Julisti kuinka ei moni pääse sanoon olevansa liian iso ovesta ulos päästäkseen. No... kyseinen henkilö on ''iso'', mut ei kyllä ollenkaan sillä tavalla mitä itse kuvittelee 😌 . Koen kaiken pullistelun & egoilun salikulttuurissa hyvin noloksi, joten sopii tänne. Usein tulee mietittyä ihmisten motiiveja treenata, ja treenaisko osa päivääkään, ellei motivaattorina olis jtn superpinnallista typeryyttä.
Sun täytyy ehkä sanoa sille että tänne on jossain vaiheessa tulossa semmosia pyöreänmuotoisia ovia.
 
Resepti suht onnistuneeseen dieetin starttaamiseen:

Dieettaa kaksi päivää, saa niin paha angiina ettet kykene syömään, kadota 9% elopainostasi viikossa. Profit?
 
Joku boomeri egoillu(ei läppää edes) kovaan ääneen nyt useemman kerran ku tullu pukkariin ite. On kuulemma niin pieni vessan ovi(ihan perus ovi), ettei mahu ulos sieltä. Julisti kuinka ei moni pääse sanoon olevansa liian iso ovesta ulos päästäkseen. No... kyseinen henkilö on ''iso'', mut ei kyllä ollenkaan sillä tavalla mitä itse kuvittelee 😌 . Koen kaiken pullistelun & egoilun salikulttuurissa hyvin noloksi, joten sopii tänne. Usein tulee mietittyä ihmisten motiiveja treenata, ja treenaisko osa päivääkään, ellei motivaattorina olis jtn superpinnallista typeryyttä.
Pitäähän se ihmisen olla kehopositiivinen ja arvostaa itteään.
 
Back
Ylös Bottom