Salikomediaa?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä ei kellään kiinnosta sinun mielipiteet,joka et osaa edes lukea(toisessa ektjussa sinua juuri siitä kiitetään kuinka tyhmä olet).

Kuse vaikka muuntajaan.
Onko toi"Suntsu Susanna mikä nyt onkaa sun Toy Boy" kova kaveri nuolemaan toisen perseitä.


Etkös sä yrittänyt päteä tuolla treeni puolellakin että se siitä tyhmästä 🤣? Neuvot oli luokkaa hölmöläinen kantaa säkillä valoa sisälle kämppään.

Näitä sun typeriä juttujas foorum täynnä!
 
Viimeksi muokattu:
Jatkoa
Nyt on 2 erikoismiestä tullu parina eri iltana salilla vastaan. Ekalla housut vaan niin alhaalla, et perse näkyy. Luulin joksku namusedäks, ku tulee ihan iholle ''kuulo-ongelman'' vuoks(hyvin näytti kuulevan muille puhuessa), ja tarjoutuu auttamaan 10kg levyn nostamisessa(lattialta 5cm ylös tankoon :D). Sattuuhan näitä, mene & tiedä. Toisella oliki sit jo housut +-kintuissa, ja jutut oli ku David Lynchin leffoista. Kelasin eka et joku mielenterveys tjs. ryhmä kokoontuu siellä, mut ei kai moiset nyt keskellä iltaa sentään. Harvinaisia hahmoja tollaset kuitenki tuolla, ni salee joku yhteys.
Näitä löytäny salille yhä useampi. En nähny ite, mut vakkari kerto, että joku oli kuulemma alkanu nussimaan nyrkkeilysäkkiä 😂 . Siis vuosia harmitellut, ku tuolla ei tapahdu ikinä mitään viihdyttävää mistä kirjottaa. Uudet tuulet puhaltaa 🧐.
 
Lahkeenkäärijät yleistyy. Siis ne, jotka nostelee shortsien lahkeet ylös reiden yläosaan. Reisiä on sitte vähän treenattukin, mutta pohkeet on kuin kenialaisella maratoonarilla. Eli kuin mulla, mutta mä pidän lahkeet alhaalla:LOL:
 
Lahkeenkäärijät yleistyy. Siis ne, jotka nostelee shortsien lahkeet ylös reiden yläosaan. Reisiä on sitte vähän treenattukin, mutta pohkeet on kuin kenialaisella maratoonarilla. Eli kuin mulla, mutta mä pidän lahkeet alhaalla:LOL:
Ei minullakaan kasva pohkeet helpolla, mutta haluan silti joskus käyttää shortseja. Lemmy-mallin shortseja.
 
Miksi niitä pitäisi treenata? Gaspin löysät housut vaan jalkaan ja ilman paitaa terassille.
Ei niitä tarvi reenata jos ei siltä tunnu. Itse ajattelen asian niin että saattaa ehkäistä vaivoja kun treenaa jokaista lihasryhmää. Eikä mua kiinnosta mitä mieltä joku on mun pohkeista, shortseja pidetään jos on kuuma. Gaspin housujen kaveriksi suosittelen TapOutin paitaa.
 
Nämä tämän tyypin videot on kyllä komediaa parhaimmillaan

Reilu vuosi sitten oli paikallisella koululaisten vuoro. Saihan sinne muutkin mennä, mutta sali täynnä junioreita. Yks pojankoltiainen hetken pohti ja tuli tulokseen, että tuossa tehdään rintalihaksia. Oli ihan näkemisen arvoinen suoritus. Istua väärin päin ja taistella nuo kahvat itsensä etupuolelle.
 
Back
Ylös Bottom