Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menee taas offtopiciksi mutta kummiski... En yhtään ihmettelis jos tulis tollanen meininki, hiton rasittavia nämä nykypäivän kukkahattutädit. Jos Päivi Räsänen saisi päättää niin tuo raja tulisi samoin tein ja joka salille myös pakollinen raamattunurkkaus.Eikös muualla Euroopassa ole jo aikalailla tuollanen meininki, ainaki mitä luin vähän matkaa tuota yhtä otsikkoa, jossa pakkislaiset kertoo ulkomaan salikokemuksistaan.
Salilla jossa käyn on eräs muslimi nainen jolla on aina se musta rätti päässä (ymmärrän kyllä, että heidän on pakko käyttää sitä rättiä, mutta näyttää todella huvittavalta)
En mäkään ole tänne ketjuun joutunut, vaikka käytän pipoa salilla.
Joo, tuun lukemaan hauskoja omakohtaisia tarinoita ja sivu ei meinaa edes aueta kun se on floodattu täyteen jtn videoita joita kuka tahansa voi katsoa youtubesta aivan millon haluaa.Et sit parempaa tekemistä keksiny, ku laittaa parisen kymmentä videota peräkkäin tänne sivulle?
Joo, tuun lukemaan hauskoja omakohtaisia tarinoita ja sivu ei meinaa edes aueta kun se on floodattu täyteen jtn videoita joita kuka tahansa voi katsoa youtubesta aivan millon haluaa.
Oon kirjoittanu näistä jätkistä ennenki ( proteiininkäytön aloitus ). Ovat nyt löytäneet maailman paskimman ja vittumaisen treenitavan! Eli, hauiksia taljassa semmosia nytkytyksiä ylhäältä puoliväliin ja nosto takaraivolattiassa. Ensin pistetään paljon painoa ja siitä pudotuksia joku 10. Kaikki toistot tietysti niin nopeasti kun vaan pystyy.
Tuntuu, että tuo on joku muoti-ilmiö kun monet (15-20v) treenaa tuolla tyylillä..
Sitten kirotaan kun se on niiin vittumaista. :D
Musta täs ei oo mitään komediaa... Se on nyt vain heidän uskonnollinen vakaumus ja vaikken sitä nyt oikein itse ymmärrä niin antaa heidän pitää huntujaan päässä, jos se sen vaatii. En mäkään ole tänne ketjuun joutunut, vaikka käytän pipoa salilla. Johtuu tällä hetkellä siitä, että olen vähän vähissä hiuksissa ja tuo kyseinen päähine estää hyvin hien valumisen naamalle.
Oon kirjoittanu näistä jätkistä ennenki ( proteiininkäytön aloitus ). Ovat nyt löytäneet maailman paskimman ja vittumaisen treenitavan! Eli, hauiksia taljassa semmosia nytkytyksiä ylhäältä puoliväliin ja nosto takaraivolattiassa. Ensin pistetään paljon painoa ja siitä pudotuksia joku 10. Kaikki toistot tietysti niin nopeasti kun vaan pystyy.
Tuntuu, että tuo on joku muoti-ilmiö kun monet (15-20v) treenaa tuolla tyylillä..
Sitten kirotaan kun se on niiin vittumaista. :D